RE: کانالهای شوتایم و ارت
كانال زياده اما همه يا كارتسه يا پولي
فكر نكنم بتوني از ******* ببيني
RE: کانالهای شوتایم و ارت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mary-Cena
كانال زياده اما همه يا كارتسه يا پولي
فكر نكنم بتوني از ******* ببيني
نه تورو خدا یعنی فکر کردی این قدر عقلش کمه؟؟؟؟(بلا نسبت اقا مهدی)
حتما میتونه ببینه که پرسیده.
مهدی جون من اطلاعی ندارم ولی باز میرسم اگه به جوابی رسیدم میگم.
RE: کانالهای شوتایم و ارت
ممنون از جوابتون
بله میتونم این کانال ها روبیبنم که پرسیدم
لطفا هرکی که اطلاعات دقیقی در این مورد داره بگه
مخصوصا ppv رو کدوم کانالش میده
RE: کانالهای شوتایم و ارت
Show TIme و Sky Sport هردو لایو نشون میدن ...سکای کامل شو تایم راو رو نشون نمیده ....
ولی برا پی پی وی باید پول بدی ( شو تایم ) سکای هم اطلاع دقیق ندارم .... هردو این کانالا هم دائم کد عوض میکنن و بدون کارت نمیشه( کارتم پولیه با اجازت :4: ) ....ولی هامون میگه یه کاری کرده شو تایم براش باز شده ازش بپرس:4:
---------------------------------------
هالا اگه میگی تونستی باز کنی و ببینی این سایته شوتایمه
WwW.ShowTimeArabia.CoM
اینم گاید کانالای ورزشی :
http://www.showtimearabia.com/showguide/online/sports_en_gb.aspx
:34:
RE: کانالهای شوتایم و ارت
دوست عزیز بالا هم گفتم من این کانالها رو باز دارم که پرسیدم
گفتم که هرکی اطلاع دقیق از پخش مسابقات رو این دو پکیج داره بده
RE: کانالهای شوتایم و ارت
برو تو سایتش که ادرس دادم همه چی هست :34:
RE: کانالهای شوتایم و ارت
1.کانال skys sport3 از پکیج Sky Italia در ماه#واره هاتبرد(13 درجه شرقی)که پی پی وی ها رو بصورت Live و بلادرنگ پخش میکنه!
frequancy:12054 H 27500
که البته کد گذاری شده است با سیستم کدگذاری Video Guard که فوق العاده امنیت بالایی داره.
2.کانال show sport 4 از پکیج show time در ماه#واره نایل ست(7 درجه غربی) که پی پی وی ها رو با یکی دو روز تاخیر پخش میکنه!
frequancy:11996 H 27500
که کد گذاری شده است با سیستم کدگذاری Irdeto که امنیت بسیار بالایی داره!
این دو کانال فقط با خریدن کارت اوجینال و شیرینگ(مثل G Box) قابل مشاهده هستن.
3.پخش زنده و خام و بدون واسطه (از آمریکا) هم معمولا" در ******* آتلانتیک برد 1 (12.5 درجه غربی)
که اونم کد گذاری شده است با سیستم کدگذاری Biss که اونم امنیت بالایی داره!
----------------------------------------------
بله همونطور که میبینید خریدن امتیاز پخش مستقیم این مسابقات برای شبکه های تلوزیونی بسیار گرون تمام میشه و هر کانالی قادر به خریدش نیست!!!
بیخود نیست که وینس 4/3 در آمد کمپانیش رو از پی پی وی هاش بدست میاره!!!!
----------------------------------------------
برای اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع شود!
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=10099&pid=94262#pid94262