نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
پرومویی از رسل منیا 25 پخش می شود.
دارک مچ : دی لو براون در برابر نیک نیمف
دی لو براون در این بازی تواسنت پس از انجام حرکت لو داون بر روی حریفش و پین کردن او بازی را به سود خودش به پایان ببره .
اسمک دان :
تریپل اچ با ورودش به رینگ به طور رسمی اسمک دان را شروع کرد . هانتر گفت هر کسی باید باید دی وی دی آنفورگیون را خریداری کند چون تنها من بازمانده ی آن هستم . سپس جف هاردی وارد رینگ میشه . هر دو سوپراستار قبول کردند که به یکدیگر احترام بگذارند .
بازی اول : ماریا و میشل مک کول و بیری بلا در مقابل ویکتوریا و نیتالیا و ماریس
یک بازی بسیار معمولی را مشاهده کردیم و اکثر اوقات تماشاگران به بازی اهمیت نمی دادند . در نهایت این تیم ماریا و میشل مک کول و بیری بلا بود که تواسنت خودش را برنده ی این بازی اعلام کند .
اعلام شد امشب یک بازی فیتل فور وی مچ برگذار خواهد شد که برنده ی این بازی به مصاف تریپل اچ در نو مرسی برای کمربند دبلیو دبلیو ایی خواهد رفت . افراد حاضر در این مسابقه جف هاردی . برایان کندریک . ام وی پی و شلتون بنجامین هستند .
بازی دوم : آ تروث در مقابل چاوو گوئررو
در اواخر بازی بم نیلی به طرفداری از چاوو گوئررو در بازی دخالت کرد ولی در یک رفت و برگشت به طور تصادفی بم نیلی به چاوو حمله کرد و آ تروث نیز از این فرصت استفاده کرد و تواسنت چاوو را پین بکند . بعد از بازی نیز آ تروث هر دو را از رینگ به بیرون انداخت .
تماشاگران وی را بسیار تشویق کردند و موزیک جدید او را بسیار دوست دارند .
بازی سوم : فستوس در مقابل کنی دایکسترا
در این بازی جسی به فستوس کمک کرد که کنی را در داخل یک محفظه بکنند و سپس دهان او را با چسب ببند و سپس او را مانند توپ هل بدهند و تکان بدهندش .
ویدئویی از درگیری بین بیگ شو و آندرتیکر در آنفورگیون پخش شد .
در قسمت بعدی ویکی گوئررو وارد می شود و میگه که بیگ شو بیرون بی آید . او میگه در آنفورگیون بیگ شو از پس آندرتیکر بر آمد برای اینکه آندرتیکر از قوانین پیروی نمیکنه . ویکی میگه این است قدرت اتحاد من و بیگ شو و این قدرت به زودی بیگ شو را به سمت قهرمانی دبلیو دبلیو ایی هدایت خواهد کرد .
بازی چهارم : ولادمیر کوزلاف در مقابل اسکاتی گولدمن و فوناکی
در یک بازی بسیار راحت و سریع ولادمیر کوزلاف توانست بر فوناکی و گولدمن غلبه کند . بعد از بازی نیز ولادمیر گفت من می خواهم که بجنگم .
بازی پنجم : کارلیتو و پریمو کولن در مقابل زک رایدر و کرت هایکنز
در این مسابقه کارلیتو با برادرش به صورت تگ تیم در آمدند و در مقابل قهرمانان تگ تیم قرار گرفتند و در این بازی کارلیتو بیشتر در رینگ بود و در نهایت تواسنت خودش وبرادرش را برنده ی این بازی معرفی کند .
بازی ششم : جف هاردی در مقابل شلتون بنجامین در مقابل برایان کندریک در مقابل ام وی پی
برایان کندریک گفت من بیشتر زمان مسابقه را در بیرون از رینگ خواهم بود و باعث شد که تماشاگران او را به شدت بو کنند . جف هاردی دفعات زیادی سعی کرد که برایان کندریک را در بیرون از رینگ بگیرد ولی موفق نبود . ام وی پی و شلتون بنجامین بیشتر زمان بازی را در رینگ بودند و در حال مبارزه . سر انجام جف هاردی موفق شد تا کندریک را بگیرد و یک اسوانتان بمب به او بزند و متاقبا یک اسوانتان بمب به شلتون بنجامین و او را پین کند تا برنده ی بازی نام بگیرد .
بنابراین در نو مرسی جف هاردی به مصاف تریپل اچ می رود که هانتر باید از عنوان خودش یعنی قهرمانی دبلیو دبلیو ایی دفاع کند .
بعد از بازی نیز ولادمیر کوزلاف وارد رینگ میشه و به جف هاردی حمله میکنه و اسمک دان خاتمه می یابد .
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
من نميدونم چرا براي كمربندي مثل WWE بايد كسايي مثل ام وي پي،شلتون يا حتي برايان كندريك_كه ديگه واقعا مسخره اس_كانديد بشن؟؟؟ حالا باز جف يه چيزي ولي همون هم به نظر من در حد اين كمربند نيس و بايد جاشو به گريت كالي ،بيگشو يا آندرتيكر بده.
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
آندر که فعلا استوری لاینش جداس
کالی هم همون یکدونه کمربند گرفت بسشه بابا ییجوریه
این جف بدبخت بذار لااقل یک هفته دستش بمونه بیچاره چند تلاش کرده تو چند قدمیش هم بوده ولی تاحالا تجربه چمپیون بودن رو نداشته
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
خدا وکیلی دیگه اسمک دان مشکل چلنجر داره !! فقط بیگ شو ، تیکر ، جف هاردی و تریپل اچ از بازیکن های اصلی اسمک دان الان محسوب میشن ! واقعا باید کاری کرد. . .
100% هم جف تریپل اچ رو نمیتونه ببره
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
دست حامد درد نکنه عالی بود گزارشت اما این اسماک دان مشکل استوری لاین داره و همونطور که معین گفت مشکل چلنجر داره آخه چرا انقدر اسماک دان ضعیفه؟؟؟؟
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
درسته الان 4 نفر بیشتر به عنوان چلنجر نیستن خوب باید حق بدیم کندی و امگا مصدوم هستن و نیستن وگرنه مطمئن باشید اونها به جای این چند نفر بودن ولی در هر صورت من دوست دارم جف هاردی این بازی را ببره چون به نظر میرسه دوران قهرمانی تریپل اچ داره تموم میشه
در کل جف هاردی هم خیلی داره برای کمربند دبلیو دبلیو ایی میجنگه و من درصد برندنش در این بازی را کم نمیبینم
موفق باشید
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
چقد باید اسمک دان بد بخت باشه که کندریک بیاد چلنجر بشه
حامد اینجوری که معلومه کندی اخراج شده به اومگا هم کمربند نمی دن ام وی پی که در حد کمربند نیست بیگ شو و آندر هم که با هم درگیر شدن و استوری لاین جدیدشون کالی هم که مجبوره حتی به جف ببازه تنها کسی که می مونه ولادمیر کوزلاف هستش
خدا به داد Smackdown برسه که هیچ آینده ی روشنی پیش رو نداره
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
کاش بیگ شو می رفت واسه کمربند و بعد با اندر بازی می کرد این جوری خیلی حال می داد ولی می دونستن تریپل نمی تونه بیگ شو رو ببره اونو نذاشتن و با اندر درگیرش کردند به نظرم حال محبو ب تر هم شد
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط alex110
کاش بیگ شو می رفت واسه کمربند و بعد با اندر بازی می کرد این جوری خیلی حال می داد ولی می دونستن تریپل نمی تونه بیگ شو رو ببره اونو نذاشتن و با اندر درگیرش کردند به نظرم حال محبو ب تر هم شد
به نظر شما تریپل اچ نمیتونه بیگ شو رو ببره؟
RE: نتایج اسمک دان به تاریخ 9 سپتامبر ( اختصاصی )
خب فعلا که هم یک بار تو سال 2001 بیگ شو رو برای کمربند WWF برد و هم در New Years Revulotion2006 برد
گریت کالی هم که جلو چشم همه تو سامراسلم برد
ولی خب اگه بخوایم واقعی در موردش نظر بدیم هیچ کسی حریف این دو تا نمیشه !