باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
[size=medium]طی آخرین خبری که مربوط به بازی این دو در نو مرسی میشه معلوم شده که مشتی که باعث ناک - اوت شدن تیکر شده بود واقعی نبوده و همه چی از قبل طراحی شده بوده ، این روش جدید دبلیو دبلیو ای است تا قسمت های واقعی و جدی تری در مسابقات بوجود بیاید
قابل ذکر است که مسئولین انتظار بازی بهتر و هیجان انگیز تری از این دو را داشتند
[/size]
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
معین جون دبلیو ای با این مسخره بازیاش هم ابروی ما رو میبره هم ابروی تیکرو
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
هادی جان مطمئن باش انتقام سختی از بیگ شو گرفته میشه
آخر درگیری اینها هم فکر کنم با یک Casket Match تموم بشه
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
توپ تانک فشفشه WWE جاکشه!!
البته حدس و گمان میزدیم برای اینکه بازیشونو کش بدن اینجور برنامه ها رو بریزن!! اگه تیکر میبرد شاید دیگه بازیهاشون ادامه پیدا نمیکرد و اگه هم میخواست پیدا کنه جذابیتی نداشت!!
اما حالا تیکر با بازگشتش مادره بیگ شو رو شوهر میده!
در کل اینا یه برنامه دارن هرسال تو نومرسی تیکر ببازه..مثل پارسال به مسترکندی .و سالهای پیشش
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
واقعا" اگر در پاور 25 آندر حضور نداشته باشه بهتره نه هفتگی ها حضور داره اینم از پی پی وی
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
ای بابا دیگه داره از کشتی کج بدم میاد بابا از این اخبارا نگین تو رو خدا
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
اگر آندرتیکر ببره میگید از قبل مشخص بود حالا هم که باخته میگید برنامه ریزی شده بود کی به شما خبر داد که اون مشت واقعی بود یا نه لابد کمپانی wwe
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط hossein_8888
اگر آندرتیکر ببره میگید از قبل مشخص بود حالا هم که باخته میگید برنامه ریزی شده بود
ما چیزی جز واقعیت نمیگیم و هر اتفاقی که بیوفته در اینجا خبرشو میذاریم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط hossein_8888
کی به شما خبر داد که اون مشت واقعی بود یا نه لابد کمپانی wwe
تمامی خبر هایی که در این انجمن قرار میگیره از منبع موثق هستش که به کمپانی wwe ختم میشه
----------------------------
هر کس هم با کمی فکر کردن راحت میفهمه که آندر تیکر با 18 سال تجربه و پشت سر گذاشتن بدترین فینیشر ها نمیاد با یک مشت ناک - اوت بشه !
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
[color]توپ تانک فشفشه WWE جاکشه[/color]!!
البته حدس و گمان میزدیم برای اینکه بازیشونو کش بدن اینجور برنامه ها رو بریزن!! اگه تیکر میبرد شاید دیگه بازیهاشون ادامه پیدا نمیکرد و اگه هم میخواست پیدا کنه جذابیتی نداشت!!
اما حالا تیکر با بازگشتش مادره بیگ شو رو شوهر میده!
در کل اینا یه برنامه دارن هرسال تو نومرسی تیکر ببازه..مثل پارسال به مسترکندی .و سالهای پیشش
خیلی ببخشیدها ولی شما دارید به کمپانی که همه ما در اینجا به خاطر اون سر میزنیم و پیام میدیم و علاقه داریم مستقیما حالا به شوخی و یا جدی فحش میدی .
RE: باخت آندرتیکر در نو مرسی برنامه ریزی شده بود ! (اختصاصی)
خوب چه اشکال داره تریپل اچ؟...اتفاقا با همین فحشهای ماست که دبلیو دبلیو ای جون میگیره!!!
اگه ما فحش ندیم کی فحش بده!!
اتفاقا همه بچه ها هم با ما موافقن میگی نه ؟
هر کی موافقه یه تنکس زیر ارسال ما بیاد!!