خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
[size=small][align=center]
Victoria دیوای اسمک ددان اعلام کرده دیگه نمیخوام فعالیتم رو ادامه بدم و دوست دارم از میادین خداحافظی کنم . ویکتوریا گفته من با ویکی و وینس هم صحبت کردم و نظر اونا رو به خداحافظی جلب کردم ویکتوریا میگه دوست دارم بعد از خداحافظی در هالیوود فیلم بازی کنم :34:
[/align][/size]
:34::10:
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
پوریا تو بخوایی خبر مرگ هم بدی اینطوری خبر میدی!!!!!
قلبم ریخت:4: تا تاپیک باز شه همه **** اومدن جلو چشمام .
ویکتوریا زیاد مهم نیست بره.
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
وکتوریا بره هالیود هالیود کجا بره ؟
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Lord Of Darkness
ممنون عزيز.
خيلي خوشحالم كردي.
حال دادي با اين خبر جالبت
دوست عزیز حتما می دونید لج کردن و توهین به بنده و عدم توجه به تذکرات و قوانین به اخراج تون ختم خواهد شد...
ممنون.
موفق باشین.
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
به سلامت! چرا همه دوست دارن بازيگر شن :4:
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
بابا این هالیود چی داره همه میرن توش بازیگر شن؟
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
هالیوود فقط این رو کم داشت که اضافه شد
RE: خداحافظی یک دیوا ( اختصاصی )
پس چراواینسادتامنم بیام؟؟!؟!؟!!!:10::10::10: