ببخشيد من تازه عضو شدم:24::24::24::24::24:
ميخواستم بدونم چه جوري ميتونم توي امضام عكس بذارم:15::15::27::27:
ممنون:7:
نمایش نسخه قابل چاپ
ببخشيد من تازه عضو شدم:24::24::24::24::24:
ميخواستم بدونم چه جوري ميتونم توي امضام عكس بذارم:15::15::27::27:
ممنون:7:
سلام
به انجمن خوش اومدي
عكست رو بين اين 2 تا تگ قرار بده مثل اين :
[img/]لينك عكس[img]
بازم سوالي داشتي بپرس
موفق باشي
آقا دمت گرم
الان ميرم درستش ميكنم