طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
-الو؟
-Heelowo?!
-آهان! كن آي اسپيك ميسيز فراهاني؟
-شما؟
-اوه! من ميرزا از كيهان...
-Please...
-چه خبره اونجا...
-الو سلام ميرزا...
-سلام خانوم خانوما! چه خبر؟
-واي ميرزا جات اينجا خيلي خاليه.
-شما رفتي واسه همه مون بسه!
-چرا ميرزا اينطوري حرف ميزني؟
-تو واقعا خجالت نمي كشي؟ تو با احساسات نسل سوم اين كشور بازي كردي! بايد بياي «شيرين بانو» رو ببيني كه رو به قبله شده از وقتي عكس و فيلمتو توي اينترنت ديده!
-خب مگه چيكار كردم؟
-آخه تو كه اينجا با بهترين كارگردان ها و در بهترين فيلم ها فيلم بازي كردي و كلي جايزه گرفتي؛ تو واسه چي رفتي؟
-تو هم اگه بودي ميموندي. حسابشو بكن؛ فرش قرمز، كلي دوربين عكاسي، كلي دوربين فيلمبرداري و كلي خبرنگار و كلي آدم كه واست هورا مي كشن.
-خب اينا چه ربطي داره به سر و وضعت و حرفايي كه زدي؟
-گير نده ميرزا ديگه! اگه ميخواي بشنوي كه جوگير شدم، آره جوگير شدم كه چي؟ مگه من حق زندگي ندارم؟
-حق زندگي داري، حق خيانت نداري، مي دوني چقدر آدما عكستو زدن رو ديوار... واقعا كه! حيف شيرين بانو و رفقاش! فيلمتونم كه نفروخته!
-توي آمريكا فيلماي خوب فروشش كمه!
-مطمئني؟ ولي آمار ميگه فيلماي خوب در هفته اول مي تركونن! ولش كن حالا، تا حالا چند تا پيشنهاد كار داشتي؟
-پيشنهاد كه زياده ولي... يه كار از اسپيلبرگ پيشنهاد شده كه توش نقش يه پرستار تروريست رو به من دادن. دو تا كار ديگه هم هست كه خانوادگيه.
-يعني چي؟
-يكيش كه با ديويد فينچره و قراره من نقش يه كلفت افغاني رو بازي كنم و يه فيلم ديگم از توني اسكات هست كه نقش متصدي پست رو دارم كه نامه هاي يك سياستمداررو باز مي كنه و لو مي ره!
-كلا تو اين سه تا فيلم چند دقيقه حضور داري؟
-روي هم رفته يا نه تك تك؟
-هرجور بيشتر مي شه!
-روي هم رفته، حدود يازده دقيقه و 35ثانيه!
-خيلي خوبه نه؟
-عاليه!
-راست ميگي وقتي اونجا نيكول كيدمن و آنجلينا جولي و جودي فاستر هستن عمراً به تو در هر فيلم بيشتر از 4دقيقه برسه!
-خيلي هم دلشون بخواد!
-نگفتي اين حرفا چي بود كه گفتي؟
-بالاخره وقتي پول و خونه و امكانات به ات مي دن نمي توني بگي كه...
-فهميدم ديگه ادامه نده...
-تو بگو ايران چه خبر؟
-برو از فاكس نيوز احوال ايران رو بپرس... اي روزگار...
(در اين لحظه ميرزا با بيان اينكه تف به اين شهرت؛ گوشي تلفن را محكم به ديوار كوبيد... شيرين بانو كه از اتاق پشتي داشت اين مكالمه رو مي شنيد با ديدن خورد شدن گوشي تلفن غش كرد و... صداي ضعيفي از آن سوي تلفن به گوش مي رسيد كه... ميرزا... ميرزا... من ايران رو دوست دارم اما... ميرزا...)
واقعا برای اینگونه طنز گونه ها واین طرز فکر باید خندید یا گریه کرد
منبع : روزنامه كيهان
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
مطمئن باش میلاد جان باید گریه کرد
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
خودت ميگي كيهان ديگه!!!!
چو داني و پرسي سوالت خطاست!!!!!
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
واقعا هم گریه آوره چرا پاشد رفت؟!
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
اتفاقا به نظر من برای خودش خوب بود ... پیشرفت میکنه :4: :4: دی کاپریو و ... این صحبتا دیگه :4: شنیدم هم بازی مونیکا بلوچی میخواد بشه :12:
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
یعنی چی چرا پاشد رفت خیلی به ن-ف-ع خودش هست خوب بیش--تر پیشرف-ت میکنه اینجا میموند که چی؟؟
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
متاسفم برای هرکسی که فکر میکنه گلشیفته با رفتنش خیانت کرد
آخه یکی نیست بگه مگه ناموس شماس که گیر میدی؟؟؟
دوست داری ل=خ=ت=ی بپوشه تو چی کار داری اگه موهاش بیرونه اون میره جهنم
یا همین فروش فیلم......مگه هرچی فیلم که دی کاپرو یا کرو بازی کردن توی همون هفته ی اول 300 میلیون دلار فروخته؟؟؟
یا مثلا نیکول کیدمن یا آنجلینا جولی هر روز هفته دارن فیلم بازی میکنن و دقیق هم بیان نقش های گلشیفته رو بازی کنن؟؟؟
این همه بازیگر که رفتن هالیوود......باور کنید حتی اونا خوشحال هم میشن که رفتن و افتخار هم داره براشون بعد ما میگیم بیا اینجا تندیس جشنواره ی فجر رو بده به یک جانباز؟؟؟؟
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
تیتر روزنامه ی سلامت کسی که زیر پا میگذاره مارا باید زیر پا گذاشتش
متن این روزنامه حاکی از آن است که گلشیفته فراهانی و میترا حجار ممنون کار شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
من نمی دونم چرا فکر می کنند گلی جون خیانت کرده... مثلا فوتبالیستی که می ره اروپا بازی می کنه, خیانت کرده که این بنده خدا با این کارش خیانت کرده باشه؟
باور کنید اگر زن نبود و به جاش یه بازیگر مرد دعوت شده بود, افتخار ایران و ایرانی محصوب می شد... ولی این جماعت سوسمار خور چشم دیدن پیشرفت یک زن رو ندارند... اون دخترانی که نیروی انتظامی به باد کتک می گیره ناموس مملکت نیستند ولی گلشیفته الان 1000 تا برادر غیور تو مملکت پیدا کرده...
گلشیفته رفت تو صنعت فیلم سازی که حرف اول دنیا رو می زنه... انتظار داشتین فیلمنامه های فرد اعلا رو ول کنه بچسبه به کار های اب دوغ خیاری داخلی...
در بازیگری چهره و رنگ مو و پوست خیلی مهم تر از شهرت بازیگر هستند... مثلا نیکول کیدمن با موهای طلایی نمی تونه به عنوان یک پرستار از خاورمیانه بازی کنه... ادی مورفی نمی تونه به جای سفید برفی بازی کنه... وینی جونز نمی تونه یه نقش طنز بگیره...
هالیوود که مثل سینمای ماستکی ایران نیست که هر فیلمی می سازن گلزار و افشار رو بچپونن تو کار...
ممنون.
موفق باشین.
RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني
گلی:4:
من براش ارزوی موفقیت میکنم مطمئنم تو کارش موفق میشه چون همه چیز یک بازیگر خوب رو داره غیر موهاش که اونم 100 راه حل داره :32:
من واقعا نمیدونم چرا انقدر غبطه خوردنتون رو به رخ میکشین این میره اون جا واسه ی کشور ما افتخار بیاره نه مثل محمد رضا گلزار که ابروی هر چی ایرانی برد :17: مرد ها میرن اونور اب کلشون باد میخوره هوایی میشن دست خودشون نیست ولی زن ها نجابت خودشون همه جا حفظ میکنن :24:
اصل حجاب همونیه که تو عکسای گلشیفته دیدم خدا نگفته خودتون و خفه کنید گفته باید حد وسط باشه که شهوت مرد رو جلب نکنه لباس گلشیفته خیلی خوب بود شاید اگه من بودم اینقدر سنگینی و باوقاری خودمو نگه نمی داشتم :27:
به هر حال اون موفق منم واسش ارزوی خوشبختی میکنم :7: