مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
جدیدا ESPN مصاحبه ایی با براک لسنر داشته است که گوشه هایی از این مصاحبه را میتوانید در زیر مشاهده کنید :
براک لسنر در مورد جدایی خودش از دبلیو دبلیو ایی صحبت میکند و میگه من رنج بسیار زیادی را در این کمپانی کشیدم چون قهرمان بودم و تحمل این درد و رنج برای من یک ننگ به حساب می آمد .
سپس براک پس از جدایی اش از دبلیو دبلیو ایی در سال 2004 با یک پیشنهاد وسوسه کننده از طرف NFL رو به رو شد : 45 میلیون دلار و 7 سال مدت قرارداد . ولی براک این پیشنهاد را قبول نکرد .
همچنین براک درباره ی خالکوبی خودش یک به صورت یک شمشیر است توضیح میدهد که این خالکوبی پس از جدایئش از دبلیو دبلیو ایی بر روی بدن او حک شده و بیان گر این است که وی در حال حاضر چه احساسی دارد .
همچنین از براک درباره ی بازی اش در مقابل رندی کایتر قهرمان سنگین وزن یو اف سی سوال شد و براک پاسخ داد : رندی ادعا میکند که او نسبت به 10 سال پیش خیلی نیرومندتر شده است ولی او 31 سال سن دارد و او قدرتی را که 10 سال پیش داشت هم اکنون ندارد .
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
براک **** استار فوق العاده قدرتمندیه ، هر جا که باشه راه پیشرفت و موفقیت رو بلده
واقعا هم دیگه آخر های قراردادش در دبلیو دبلیو ای داشت کمی افت میکرد و باخت های متداولی رو داشت
هیچ کس مثل براک در تاریخچه دبلیو دبلیو ای نیومده بود که تو 2 سال انقدر مقام کسب کنه و افراد بزرگی مثل کرت انگل آندرتیکر ، جان سینا ، هولک هوگن ، راک ، بیگ شو رو شکست بده. . .
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
يعني پيشنهاد داشت كه بره فوتبال آمريكايي؟مگه بلده؟
ولي اين يارو رندي كايتر خيلي خره فكر كنم براكو نصف كنه.
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kurt
يعني پيشنهاد داشت كه بره فوتبال آمريكايي؟مگه بلده؟
ولي اين يارو رندي كايتر خيلي خره فكر كنم براكو نصف كنه.
آره انگار قبلا سابقه بازی کردن داشته عکس زیر رو ببین :
http://wrestleshare.com/images/o8nw3cs5l5zhr9ies2.jpg
سابقه ی کشتی گرفتن هم داشته :
http://wrestleshare.com/images/ko614k5078pu4bwkfgkx.jpg
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kurt
يعني پيشنهاد داشت كه بره فوتبال آمريكايي؟مگه بلده؟
ولي اين يارو رندي كايتر خيلي خره فكر كنم براكو نصف كنه.
بله براک بعد از جدایی از WWE در سال 2004 به NFL رفت و با تیم مینه سوتا قرارداد امضا کرد و دو ماه هم به عنوان دفاع در این تیم بازی کرد.
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
خداوکیلی که یکی در حق براک یکی در حق باتیستا در حال حاظر در Wwe ظلم شد یک دفعه انقد یک **** استار رو بالا میبرن یک دفعه جوری می کوبونن زمین که نمی تونه طرف بلند بشه
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
براک هنوز تو UFC اماده نیست و اگه با قدرتمند ها بازی کنه حتما میبازه مثل بازی اولش که به راحتی باخت
اما در کل یکی از بهترین سوپراستارهای کشتی کچ هست
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
کاشکی بر میگشت تو Wwe با سوپـر استارایی مثل باتیستا مسابقه میداد چی میشد حیف ! :(
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )
اون آخرا واقعاً داشت افت ميكرد. رفت فوتبال آمريكايي بهتره چون هيكلش خوراك اين جور ورزشا هستش . اميدوارم اونجا موفق بشه.
RE: مصاحبه ی ESPN با براک لسنر ( اختصاصی )