RE: جان سینا قهرمان جدید شد
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
با سابقه ی سینا حتما شکل کمربندو عوض میکنه
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
بروبکس خفنن..............
آقا خبر رسیده که سینا تو یه مچ سه نفره با باتیستا و رندی اورتون کمربند رو به رندی میبازه و باتیستا هم بعد تو یه مچ دیگه کمربند رو از رندی میگیره...........
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
بابا چند بار تاپیک میزنید ... خبر تکراریه داداش !
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
ساسان .... ایولا اصلا یه حالی کردم باخت باتیستا باخت اچ اچ و برد سینا و برد تیکر من که اگه این پی پی وی را نبینم معدلم 0 میشه (روحیه ی خراب)
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
بابا چشمش نزنين بنده خدارو يهو ديدي كمربند رو ببازه ها !!!!!!
منم برد جان سينا رو تبريك ميگم
ايشالا متله دبليو دبليو اي يه 2 سالي دستش باشه !!!!!!!!
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
خوشم مياد ترايپل اچ مثل ....... باخت حال كردم از روزي كه اومده بود اسمك فقط با يك مشت بچه بازي ميكرد تازه ميخواست ركورد سينا رو هم بشكنه هر چند اج عددي نيست ولي حريف همين اج هم نميشه
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
عشق است ادج و باتیستا
اون کمربند که روی دوش جان سینا بود یه زمانی دست کسایی مثه باتیستا بوده انشالله در رسلمینیا باتیستا و جان سینا مسابقه بدن و خاطره ی سامراسلم امسال زنده شه
RE: جان سینا قهرمان جدید شد
خدا كنه سينا رو تو رسلمنيا با يه حريف درست حسابي بندازن
و كاملان بي طرف باشه همه چيز