اهنگ + تیتان ترون کوفی گینگستن
[align=center]سلام
براتون اهنگ ورودی و تیتان ترون کوفی رو اماده کردم.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
RE: اهنگ + تیتان ترون کوفی گینگستن
دستت درد نکنه:4:ولی این چرا آهنگ صوتیش با آهنگ تیتان ترونش فرق میکنه؟!:23:
به هر حال. اگر آهنگ جدید kung fu naki رو داشتی بزاری ممنونت میشیم:30:
RE: اهنگ + تیتان ترون کوفی گینگستن
عرفان جون دستت درد نکنه:7:
اگه تایترون دی اکس رو هم بذاری ممنون میشم:34:
RE: اهنگ + تیتان ترون کوفی گینگستن
نقل قول:
نوشته اصلی توسط WWE DX
عرفان جون دستت درد نکنه:7:
اگه تایترون دی اکس رو هم بذاری ممنون میشم:34:
by hamed
http://www.4shared.com/file/72053923/b21bb26c/Titantron_D_Generation_X_-_By_IAL_-_WwwIranwweNet.html?dirPwdVerified=2a124c30