تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
بالاخره همون داستانی که منتظرش بودیم اتفاق افتاد و خبر تصادف جف هاردی و دوست دخترش ، بث روی سایت WWE اومد ...
طبق اخبار اومده که این تصادف در کارولینای شمالی اتفاق افتاده و البته هم جف و هم بث سالمند ... البته گفته میشه که در این ویدیو به جای بث از فرد دیگری استفاده شده !!!
احتمال اینکه این تصادف مقدمه ی بازگشت کریستیان کیج باشه بسیار زیاد هست !!!
شما میتونید عکس های این تصادف رو از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] دریافت کنید !!!
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
[align=center]دیگه پس بازی کیج و جف 100% شد.[/align]
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
:32::32::32:
نمیدونم چجوری خوشحالیم رو نشون بدم.واقعا خوشحالم که کریستین داره بر میگرده.دیگه باید برای E&C لحظه شماری کنیم:34::34:
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
این مسخره بازی ها چع معنی داره؟
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط hardy-996
این مسخره بازی ها چع معنی داره؟
احتمالا میخوان یه استوری جدید برای جف درست کنند که یه طرف اون کریستین هست !!!
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
یعنی کریستین داره برمیگرده...............
خدا کنه:34:
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
راست میگی برگشتن کریستین با تصادف جف چه ربطی داره . استوری لاین لازمه ؟ پس این نویسنده ها چیکارن ؟ مثلا : فردا میشنویم مثلا کورت انگل میخواد برگرده کورت خونه تیکرو آتیش زده. آخه این کارا چیه ؟
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
بابا نویسنده هاکه داستانه تکراری که نمیتونن تحویل مردم بدن(مثال:کریستین برمیگرده و میگه من میخوام جف رو چلنج کنم بعد جف رو چلنج میکنه و میبره یا میبازه) اونوقت تماشاگرای WWE نصف میشدن
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
RE: تصادف جف هاردی و دوست دخترش !!!
اخه شما اسم این کمپانی رو چی میذارین؟:11:
چی بگم به این وینس با این استوری لاینش:17: