ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
هالک هوگان طی مصاحبه ای که دیروز داشت مطالبی رو درباره wwe به زبون آورد.
هوگان گفتش که من میخوام اختلافات دیرینم با وینس رو کنار بذارم و در wwe حضور پیدا کنم.
هوگان ادامه میده که من دوست دارم که با استون کلد همکاری کنم و با کمک او راسولمنیا 25 رو جذاب کنم. کاری میکنم که شهر تگزاس جذابترین رویداد ورزشی سال 2009 رو در همون شب ببینه.
جیم راس هم بهشون ملحق میشه و میگه که من دوست دارم بعد مدتها و بعد بازیهای تاریخی hogan vs andre و hogan vs the rock این هم یه بازی جذابی بشه.
هوگان اعلام نکرد که میخاد چی کار کنه ولی برای همه واضح هست که امسال استون کلد برای جنگ با مک من ها به یارهای قوی نیازمنده و هوگان شاید اولین فرد در یاری دادن اسون کلد در این مسابقه باشه.
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
[align=center]اگر هوگان با استن کلد بازی کنه که میترکونه خیلی بازی قشنگی میشه.
[/align]
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
اگر این دوتا یار بشن واقعاً مهشر میشه
بعید میدونم هوگان بخواد با استن کلد بازی کنه . . .
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
این ها باید به فکر کفن باشند
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
فوقش هم بازی کنن استون کلد میبره دیگه ... هوگان فعلا بره زنش رو جمع کنه از خونه مردم ! :11:
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
کلا Stone Cold VS The Rock از همه بهتره ! واقعا جدال این 2 استار در Wm تماشایی میشه !
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
از اين هوگان هيچ وقت خوشم نيومد
تماما شبيه جان سيناست يا برعكس ( حالا چه فرقي داره؟ )
ولي خب بايد قبول كنيم طرفداراي خودشو داره و تو امريكا هم محبوبه انصافا
و احتمالا اگه قراره هوگان تو رسلمنيا شركت كنه انتظار ميره كه طرف استون كلد باشه
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
اگه بياد خيلي جذاب ميشه بخصوص اگه باهم ياربشن
ممنون بابت اخبار........................................ ........
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
هوگان میذاشت یه 200 سال دیگه یادش می افتاد بازهم با دابلیو دابلیو ای همکاری کنه :11:
دیگه موقعه مردنشه :11:
RE: ابراز علاقه هوگان به همکاری با استون کلد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
فوقش هم بازی کنن استون کلد میبره دیگه ... هوگان فعلا بره زنش رو جمع کنه از خونه مردم ! :11:
طلاقش داده دیگه چه فرقی به حالش میکنه:4:
به نظر من هوگان گزینه مناسبی واسه رسلمنیا نیست:26:راک بهترین گزینه هست:5:مثلا راک و استون کلد تیم بشن مقابل مکمن ها:5:سبک بازی هوگان جذابتی نداره و تماشاچی رو خسته میکنه:27: