عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بنا به گزارش یک منبع در FCW دی اچ اسمیت نفر بعدی است که قرار است به گروه لگسی بپیوندد . این اتفاق قرار است در هفته ی آینده یا نهایتا 2 هفته دیگر در راء اتفاق بی افتد . دی اچ اسمیت از
اواخر ماه می دیگر در شبکه های تلویزیونی حاضر نشد و سپس به اسمک دان درفت شد ولی مثمر ثمر نبود . سپس او در تاریخ 26 آگوست در حالی به FCW رفت که اصلا در رینگ اسمک دان حضور
پیدا نکرد . سپس اسمیت به همراه دوست خودش جی تی ویلسون تگ شد و کمربند تگ تیم را از آن خود کرد ولی در تاریخ 11 دسامبر در FCW آنها عنوان خودشون را به Tyler Reiks و Johnny Curtis
واگذار کردند . انتظار می رفت که این دو برای مبارزه برای کمربند تگ تیم اسمک دان با کارلیتو و پریمو وارد اسمک دان بشوند ولی این امر محقق نشد و برایان کندریک و جکسون با کارلیتو و پریمو
درگیر شدند .
RE: عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
از نظر من در لگسی فقط و فقط تد دبیاسی و ارتن کارکردشون خوبه ، مانو که اصلاً دربارش حرف نزنم بهتره اون کدی ردز هم که به قدری از قیافش بدم میاد همیشه بازی هاشو جلو میزنم . . .
RE: عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
این گروه مگه می خواد چندتا عضو داشته باشه ؟؟؟ :33:
RE: عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
به نظر من اگه رندی با تد دباسی تگ بشن بهتره تا گروه تشکل بدن:27:
رندی هنوز به اون نرسیده که بخواد سرپرست گروه بشه،فک کنم خواب اوولوشن رو دیده جو گیر شده:4:
RE: عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
نه بابا این آدما کین که میخوان بیان تو گروه لگسی به نظر من همون رندی با تد دبیاسی و کودی رودز همه رو راحت میتونن شکست بده مانو هم باید بره جلو بوق بزنه
RE: عضو بعدی گروه لگسی .... |Specific News|
فکر کنم یه تیم شبیه Frontline در TNA بشه .