3 *********استار جدید در دبلیو دبلیو ایی |Specific News|
دبلیو دبلیو ایی اخیرا برادران جیسون و جانی ریگز را به خدمت گرفته است . قرار بود این دو سوپراستار سال 2006 با کمپانی قرار داد ببندند که به دلایلی این امر تحقق نیافت . گفته میشه آنها استعداد خیلی خوبی دارند ولی تیم سازنده ی داستان های دبلیو دبلیو ایی اعتقاد دارن آنها باید بیشتر تمرین کنند .
همچنین سوپراستار جدید دبلیو دبلیو ایی مایکلز هاتر نام دارد که در ماه های اخیر در OVW تمرین هایی را کرده . او همچنین به تازگی به FCW رفته تا پس از انجام تمریناتی وارد دبلیو دبلیو ای شود .
RE: 3 سوپراستار جدید در دبلیو دبلیو ایی |Specific News|
خدا کنه حداقل حضور چنین استار هایی اخراج های زیاد این اواخر رو جبران کنه
RE: 3 سوپراستار جدید در دبلیو دبلیو ایی |Specific News|
فعلا کورت و زاک رایدر هیچ غلطی نکردند
RE: 3 سوپراستار جدید در دبلیو دبلیو ایی |Specific News|
به نظر من WWE دیگه هیچوقت به دوران اوجش برنمیگرده و هیچگاه جایگزینی برای:تریپل اچ،آندر،شان،استون کلد،راک و ... نمیتونه بیاره که بتونن کمپانی رو تو دستشون بچرخونن.
RE: 3 سوپراستار جدید در دبلیو دبلیو ایی |Specific News|
اگه استاراشونو اخراج نكنن ميشه