مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
کوین نش که قرار بود در پی پی وی Genesis حضور داشته باشه در اون پی پی وی غیبت داشت.
گزارشگرای tna هم در اول شو به این قضیه اشاره کردن.در این هنگام نش در بیمارستان بستری بود.
مصدومیت نش به یک عفونت به آرنج نش برمیگرده که پس از آسیب دیدنش به درمان اون نپرداخته بود و عفونت پیدا کرده بود.پزشکان این امکان رو میدن که این عفونت به خون نش سرایت کرده و اگه این اتفاق افتاده باشه تنها راه قطع کردن کامل دست نش هست.
مشکل نش خیلی جدیه و حتی در صورت دیر شدن رسیدگی امکان مرگ هم داره.
امیدواریم که این استار با تجربه هم بهبود پیدا کنه.
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
درسته
خدا کنه عفونت خونی که میگن امکان نداشته باشه وگرنه که اگه دستشو قطع کنن باید تا تمام عمرش ورزش رو کنار بذاره و هزاران هزار مشکل دیگه . . .
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
ماااااااااااااااااااااا فکر کن نش دستش قطع بشه اون پاور بمب رو چه جوری اجرا کنه(درک ندارم شرمنده:27:)
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
یه درصد فکر کنید کوین نش تو TNA نباشه لیگش کلن خوابیده:55::55:
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
نش سنش دیگه خیلی بلاست
نش هم باید مثل اسکات هال پیشنهاد رو قبول نمی کرد و باز نشسته میشد
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
کوین نش بابا مثل اینکه قصد نداره کشتی کچ رو بزاره کنار کل موهاش سفید شده تو همچنین سنی ورزش سنگین نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست ولی چه فایده دیگه الان کار از کار گذشته حالا مجبور میشه که بازنشسته بشه
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
خدا کنه زیاد جدی نباشه،هیف کوین نشه که بخواد یه دست بشه.واقعا جاش تو MAIN EVENT MAFIA خالی میشه.
بنده خدا فک کنم میخواسته رکورد ریک فیلر رو بزنه:4:
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
بابا سنش از ريك فلير كه بالاتر نيست.ممكنه بگين تو رينگ كند شده و هيچ كاري جز چند تا مشت و بيگ بوت و پاوربمب بلد نيست،بابا نش همون موقع اوجش تو WCW هم همينجوري بود،اونجا هم فقط مشت و بيگ بوت و پاوربمب ميزد،نمونه اش اون بازي معروفش با گلدبرگ(كه آخرش اسكات هال با باتوم برقي گلدبرگ رو زد) رو به ياد بياريد...خيلي متاسفم كه اين قضيه براش اتفاق افتاده اميدوارم سلامتيشو به دست بياره دوباره...
RE: مصدومیت شدید کوین نش و بیماری او
درسته زمانی که نش تویwcw بود بهترین بازی ها را از اون و گروه nwo میدیم و استوریش با گلدبرگ بهترین مسابقات بودن خدایش من توی این همه سال که هزاران استوری لاین را دیدم هیچکدام جذابیت بازی های wcw در برابر nwo را نداشت
خصوصا زمانی که نش با گلدبرگ از یک تگ تیم شروع شد و یه اشتباه با هم درگیر شدن و بعد nwo قرمز هم اومد فوق الاده شد .
نش اگه یکمقدار کند بازی میکنه به خاطر هیکلش دورشت و وزن زیادش بود اون سرعت نداشت اما قدرت داشت و از قدرتش استفاده میکرد.
امیدوارم دستش قطع نشه و شاهد حضور دوباره اون باشیم چه wwe چه tna