علاقه ی تی ان ای به خدمت گرفتن ویکتوریا و ریک فلیر |Specific News|
کمپانی تی ان ای علاقه ی زیادی داره که ویکتوریا را به خدمت بگیره . کمپانی تی ان ای به دنبال شخصی است که توانایی کشتی گرفتن را داشته باشه و بتونه خوب نقش یک بیبی فیس خیلی سطح بالا را
بازی کنه . البته دبلیو دبلیو ایی این توانایی را داره که کاری کنه اصلا ویکتوریا به هیچ لیگی نره و ممکن است که ویکتوریا نیز علاقه داشته باشه به تی ان ای بره ولی به احتمال زیاد دبلیو دبلیو ایی نیز با این عمل
موافقت میکنه و ویکتوریا باید تا تمام شدن قراردادش منتظر بمونه .
---------------------------------------------------------------------------------------
همچنین گفته می شود که تی ان ای پیغام های زیادی را به ریک فلیر برای خدمت گرفتن او میفرسته . در عین حال ریک فلیر نیز چندین بار اعلام کرده است که علاقه ایی به تی ان ای و رفتن به این کمپانی را
ندارد . تی ان ای نیز حاضر است پیشنهاد بسیار بزرگی به ریک فلیر بدهد . تا اونجایی که اعلام شده هنور هیچ مکالمه ی مستقیمی از طرف مسئولان تی ان ای با ریک فلیر صورت نگرفته است . ریک فلیر تا
تاریخ 30 مارچ به دلیل قولی که به دبلیو دبلیو ایی داده است حق هیچ گونه همکاری با تی ان ای را ندارد .
RE: علاقه ی تی ان ای به خدمت گرفتن ویکتوریا و ریک فلیر |Specific News|
به نظر من بدن فلير اونقدر توانايي نداره كه تو تي ان اي-كه مسابقاتش نسبت به دابيو دابيو اي خشن تر و جدي تره-مسابقه بده.
RE: علاقه ی تی ان ای به خدمت گرفتن ویکتوریا و ریک فلیر |Specific News|
آخه ریک فیلر اگه میتونست بازم کشتی بگیره که تو WWE میموند،اصلا به درد TNA نمیخوره اونجا داغون میشه.
آقا یه سوال:21:مگه هرکی از کشتی خداحافظی میکنه هنوز قرارداد داره؟:15:ویکتوریا خداحافظی کرده پس چطور هنوز قرارداد داره؟:15:به نظر من اگه بره TNA میتونه صاحب کمربند زنان بشه:5:
RE: علاقه ی تی ان ای به خدمت گرفتن ویکتوریا و ریک فلیر |Specific News|
فکر نکنم فلیر تو تی ان ای کشتی بگیره احتمالا مثل میک فولی نقش داور و اصلاح کننده رو اجرا می کنه