-
بهترین GM سال WWE
[size=x-small][align=center]
خوب دوستان داریم به پایان سال WWE هم نزدیک میشیم ( با برگزاری رسلمنیا ) طبق نظر سنجی که در تمام فورم ها ( تقریبا ) انجام شده نظر کاربر ها رو در مورد بهترین GM سال جویا شدند که ما هم گفتیم در این فوروم باب این بحث رو بازکنیم دوستان میتونن از بین این گزینه ها یکی رو انتخاب کنند ( البته سوال رو در بُرحه زمانی در نظر بگیرید ( فقط از شروع رسلمنیا 24 تا الان کار )
1 . ویکی گــِرِرو ( SmackDown )
2 . مایک اَدملی ( RAW )
3 . شین و استفانی مک مهن ( RAW )
4 استفانی مک مهن ( RAW )
5 . تدی لانگ ( ECW )
6 . آرماندو اِسترادا ( ECW )
7 . ویلیام ریگال ( RAW )
[/size][/align]
-
RE: بهترین GM سال WWE
-
RE: بهترین GM سال WWE
نظر سنجي ميذاشتي بهتر نبود پوريا جان؟
تاپيك رو هم مي بستي كه همه فقط نظر بدن
هوم؟
-
RE: بهترین GM سال WWE
-
RE: بهترین GM سال WWE
[size=x-small][align=center]
بهمن جان گفتم دوستان دلیل انتخابشون رو هم بگن ، مثلا من خودم تئودور لانگ رو انتخاب میکنم به علت اینکه در طی زمان کوتاهی که از SD به ECW اومده ستاره های بزرگی رو پرورش داده و به جوانان فرصت بازی کردن میده مثل جک سواگر - اون بــُرن - تایسن کیــد و یا حتی دی جی گابریل و ...
[/size][/align]
-
RE: بهترین GM سال WWE
نقل قول:
2 . مایک اَدملی ( RAW )
در اون زمان کوتاهی که جنرال منجیر بود عالی کار کرد.
بای ...
-
RE: بهترین GM سال WWE
تاپیک با گذاشتن نظر سنجی به روز شد.
حتما در نظر سنجی شرکت کنید و نظر خود را هم برای یک بحث مفید مطرح کنید.
-------------------------------------------------
به نظر خودم مایک ادامل
بازیهای فوق العاده از جمله سینا و باتیستا و اسکرامبل مچ و ... توسط او انجام شد و در زمان حضورش راو یه تکون اساسی خورد.
-
RE: بهترین GM سال WWE
فقط تدی لانگ.زمانی هم که تو SD بود واقعا جوانمرد بود و بهترین مسابقات رو میگذاشت و نمی ذاشت نامردی شکل بگیره ولی ریگال و ویکی:26:همش نامردانه مدیریت میکردند.البته مایک آدملی هم از اسمش معلومه که آدم بود :4:.
-
RE: بهترین GM سال WWE
مـایک آدملی واقعا جنرال منیجر خوبی برای راء بودش .
-
RE: بهترین GM سال WWE
جنرال منیجرها هیچ کاری نمی کند