مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
در طی راء دیشب بعد از بازی پایانی وینس مکمن اعلام می کند که به او پیشنهاد بسیار سنگینی برای خریداری راء شده که نمی توانسته آن را رد کند و بدین تریتیب او شوی راء را به دانلد ترامپ فروخت و صاحب تمام اختیار شوی راء دانلد ترامپ می باشد
هیچ صحبتی از مبلغ و یا اینکه تا کی ترامپ صاحب راء است نشده ، راء فعلاً بدون جنرال منجر است تا ترامپ تصمیم هایش را بگیرد
همچنین در جریان صاحب شدن راء توسط ترامپ ، او گفته که در هفته آینده راء تمامی کامرشال ها را بصورت رایگان برای شو پخش خواهد کرد
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
سایت خبری که به زبان انگلیسی این خبر رو درج کرده باشه دارید
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
با این اوصاف دیگر دور از انتظار نیست که مکمن با این وضعیت بحرانی از لحاظ اقتصادی و هم جذاب نبودن بازی ها کمپانی را هم واگذار کند.
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
یعنی چی :-o
یعنی RAW دیگه مال WWE نیست ؟ یا ... ؟؟؟
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
هميشه حس مي كردم اين دانولد يك كاري دست وينس مي ده........
اون از كچل شدن وينس تو WM 23 اينم از خريد راء...
اميدي هست به باز پس گيري؟
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
اما اون جور که من تو راء دیدم , بیشتر شبیه به استوریلاین هستش تا واقعیت ! :32: :28:
یک استوریلاین تا مک من به میادین برگرده ...
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
درسته منم همین نظر رو دارم ، توی اخبار هم یه احتمالاتی داده میشد که استوری لاین بین مکمن و ترامپ شکل بگیره و مکمن ترامپ رو اخراج کنه ... باید دید چی میشه
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
به نظر من هم استوری لاینه و فکر می کنم فلیر را هم تو این استوری لاین دخالت بدن!
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
امیدوارم استوری لاین باشه . وگرنه مکمن پس فردا اسمکداون رو میزاره واسه حراج.
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
اگر هم استوریلاین نباشه چه اشکالی داره !!!؟؟؟
وینس که نتونست راو رو خوب اداره کنه لا اقل شاید ترامپ مسابقاتو جذاب تر کنه.
من تازه خوشحال هم شدم...