خبر های جدید از هالک هوگان ::
با خبر شدم که هالک هوگان در حال صحبت و مزاکره با مسِولان TNA هستش ...به نظر شما آیا هوگان به TNA میرود ؟؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
خبر های جدید از هالک هوگان ::
با خبر شدم که هالک هوگان در حال صحبت و مزاکره با مسِولان TNA هستش ...به نظر شما آیا هوگان به TNA میرود ؟؟؟
من می گم می ره...چون دیگه جایی تو WWE نداره...شاید اون جا موفق تر باشه.
فکر کنم بره...بعدی نیست
به هیچ وجه.!نقل قول:
نوشته اصلی توسط FGi
__________________________________________
هوگن بازیکن افسانه ای WWE هست . بهتره که همین جا بمونه .
من فکر نمیکنم کسی اومده باشه توی کچ که از هوگن بالاتر باشه!
جاشم همیشه توی
WWE
من ميگم ميره چون TNA بهتر از WWE
این که نمیره کاملا واضحه اولا اینکه هوگان با این سنش اصلا نمیتونه دیگه بازی کنه دوما تو wwe کسی به اندازه اون محبوب نبوده در تمام تاریخ و سوما اینکه بازنشسته wwe هست و هیچ وقت به tna در پیت نمیره .
تی ان ای به گرد پای دبلیو دبلیو ای هم نمیرسه.و هوگان هم هیچوقت به تی ان ای نمیره.
اگه میرفت خوب میشد tna بهتر از wwe هستش
ولی من ECW رو بیشتر قبول دارم :24:
هاگان سر تر از این حرف هاست عمرن بره tna
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]