90 رفت ، 91 در راه است...
درود بر همگی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
قبل از هر چيز فرا رسيدن سال نو و عيد باستاني نوروز رو به همگي تبريك ميگم...با توجه به اینکه در هفته آخر سال 90 هستیم..تصمیم گرفتیم تاپیکی رو بزنیم تا اماده رفتن به سال 91 بشیم...
قضيه تاپیک هم اينه كه چند تا سوال مطرح ميشه و كاربران میان توش شركت میكنن. در كل جنبه ي سمبليك داره و بهانه اي هست برای "نو" شدن و صمیمی تر شدن بچه ها و ورود به سال جديد [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مهلت شرکت در تاپیک تا 29 اسفند 90 هست یعنی حدود 9 روز دیگه...
بعد ازپایان سال 90 و اتمام وقت، یه نظرسنجی سر در انجمن بین کسانی که شرکت کردن و جوابهاشون کامل و صریح بوده گذاشته میشه و بین بچه ها رایگیری میكنیم و از این طریق كسی كه بیشترین رای رو اورده باشه یه لقب (مثل عمو فیروز سایت یا گزینه پیشنهادی ... ) زیر اسم كاربریش اضافه میشه.
======================
میریم سراغ سوالات:
1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد :24: :4: )
3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟
4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن
5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)
10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)
12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون :4: )
13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )
14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...