UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
طبق آخرین نظرسنجی پایگاه خبری معتبر Sun امریکا که تا 3 روز پیش انجام شد UNDERTAKER فوق ستاره WWE به عنوان آماده ترین استار WWE تا به این جای سال 2008 انتخاب شد.
پس از وی Triple H و Jeff Hardy رده های بعدی را کسب کردند.
این پایگاه خبری با تمجید از عملکرد UNDERTAKER اینچنین نوشت:
UNDERTAKER بعد از بازگشتش از مصدومیتش آمادگی فوق العاده ای رو از خودش نشون داده و با وجود کاهش وزنش اما همچنان سرحال هست و بسیار بهتر از سالهای گذشته نشون میده.
این پایگاه خبری همچنین UNDERTAKER را به عنوان بهترین و آماده ترین استار حاضر در Royal Rumble امسال معرفی کرد.
این پایگاه خبری در ادامه مطلب خود به این مطلب اشاره کرد که آمادگی UNDERTAKER در این روزها به حدی بالا هست که هیچ استاری دوست نداره با او در این مقطع بازی کنه و ترجیح می دهند که سراغ او نیایند.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________
[align=center][size=large]M.A News تنها خبرگزاری InterNational و تحت پوشش WWE در ایران[/size][/align]
[align=center][size=large]Exclusive In Iran By M.A News[/size]
[/align]
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
ايول ، دمت گرم
فقط آندرتيكر
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
آندرتيكر درسته سوپراستار خوبي هست ولي اين قدر هم خوب نيست كه آنقدر ازش طرفداري ميكنند
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
من طرفدارش نیستم ولی خوب خداییش بهترینه.
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
دستت درد نكنه داوود جان بابت خبر.
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
واقعآ راست گفته.:32:RR رو هم من باهاش موافقم.:32:آندرتیکر دیگه نمی شه کاریش کرد.:24:این زیر رو هم بخونید.:24:
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
واقعا تیکر در سال 2008 عالی نشون داده
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
RE: UNDERTAKER آماده ترین استار WWE(اختصاصی)(M.A News)
ممنون داوود جان
بترکه چشم حسودا و اونایی که چشم ندارن قدرت و برتری تیکر رو ببینن