مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
خوب در یک مصاحبه ی بسیار جالب از وینس مکمهن پرسیده شد که از چه کسی بیشتر از همه در این کمپانی راضی هست؟...
وینس مکمهن هم در جواب این سوال کریز جریکو رو مرد اول کمپانی wwe در این ایام معرفی کرد!!!
وینس مکمهن بعد از این سوال یک تشکر ویژه از جریکو کرد و وی رو یک فرد با استعداد خواند..
مکمهن به این موضوع اشاره کرد که جریکو در قشنگ تر شدن استوری لاین ها خیلی کمک میکند و شخصیت منفی جریکو یکی از زیباترین و کاملترین شخصیت های فعلی کمپانی هستش...
وینس در انتهای صحبت هاشم هم این جمله رو گفت:<<شخصیت جدید جریکو اصلا قابل مقایسه با شخصیت قبلیش در سالهای دور wwe نیست>>
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
جریکو چه منفی باشه چه مثبت بازم محبوبه.
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
اتفاقا جريكو الان بعد از اج منفورترين سوپراستاره!
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
برای کسایی که دوستار شاون هستند بله خیلی هم منفوره ولی افرادی مثل ادج رندی جریکو نقش مثبت اصلا نمیاد و در نقش منفی خیلی موفق ترند
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
کریس جریکو هم خیلی داره عالی نقش هایی که بهش دادن رو بازی میکنه ،از نظر من منفور بهش بیشتر میاد چون با شخصیت مثبت که فقط یه اینتر کانتننتال بیشتر گیرش نیومد
شنیدم دستمزد خیلی خوبی هم بابت این کار ها میگیره. . .
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
جریکو رو دوست داشتم ولی الان :8:
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
دمش گرم .. جریکو کارش درسته ...
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
واقعا میتونم بگم در استوری لاینش با شاون مایکلز فوق العاده کار کرد
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Omid Taker
جریکو رو دوست داشتم ولی الان :8:
این نشون میده که نقششو خیلی خوب بازی کرده!!!!
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)