دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
از BackStage کمپانی WWE خبر میرسه که دلیل عدم حضور Undertaker در PPV Unforgiven خود او بوده!!!!
هنگامی که به او پیشنهاد یک بازی پس از مسابقه Scramble داده میشه در مقابل Triple H برای کمربند WWE او با این مسئله مخالفت میکنه و اعلام میکنه که چنانچه چنین چیزی صورت بگیره منجر به منفوریت یکی از دو طرف درگیری میشه + اینکه شروع درگیری این دو از الان تا WM باعث میشه که جذابیتش از بین بره و تمام طرفداران این دو خسته بشوند از طولانی شدن این داستان.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[align=center][size=large]M.A News تنها خبرگزاری InterNational و تحت پوشش WWE در ایران[/size][/align]
[align=center][size=large]Exclusive In Iran By M.A News[/size]
[/align]
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
ممنون مستر داوود ! :34:
از بعد Sorvivor درگیری اچ با تیکر شروع میشه 99% !
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
فرق انحصاری با اختصاصی چیه؟
----------------------------------------
بله همونطور که قبلا" گفتم درگیری تریپل اچ و تیکر رو توی WM 25 خواهیم دید.
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
میلادجان مجموعه اخباری که من میزارم خبرهایی هستند که تو خیلی از سایتها نمیبینی و به نوعی سری برای همین کم پست میدم که ناب دربیاد چون اینها ایمیل میشه برام
اما انقدر نوشتم اختصاصی و سایر جاها از روش برداشتن خسته شدم گفتم یه تنوع باشه
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
میلادجان مجموعه اخباری که من میزارم خبرهایی هستند که تو خیلی از سایتها نمیبینی و به نوعی سری برای همین کم پست میدم که ناب دربیاد چون اینها ایمیل میشه برام
اما انقدر نوشتم اختصاصی و سایر جاها از روش برداشتن خسته شدم گفتم یه تنوع باشه
بله داداش داوود در دسته اول بودن و عالی بودن خبرهای شما شکی نیست به قول معروف دیگه شما رسمی ترین شکل خبرگزاری هستین ولی یه لحظه دیدم همه پستها نوشته اختصاصی این نوشته انحصاری همینجوری واسم جالب بود.
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
من شنیده بودم تیکر برای مصدومیتش بازی نکرده ولی این فکرش هم جالب بود...درگیری این دو خیلی جذاب خواهد شد.
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
کلا آندرتیکر تو جذاب تر شدن استوری لاین ها خیلی کمک دبلیو دبلیو ایی و نویسندگان این کمپانی میکنه
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
واقعا فكر اقتصادي و سياسي داره اين تيكر به نظرم وينس بايد بازنشست بشه و تيكر بشه همه كاره.
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
کلا آندرتیکر تو جذاب تر شدن استوری لاین ها خیلی کمک دبلیو دبلیو ایی و نویسندگان این کمپانی میکنه
خوب دلیلش اینه که تیکر یکی از استوری لاین نویس های های اسمک دان هست:24:
RE: دلیل عدم حضور Undertaker در Unforgiven مشخص شد(انحصاری)(M.A News)
خدا وکیلی تیکر فکرش خیلی خوب کار میکنه.
بیخود نیست که ابداع کننده ی بسیاری از مسابقات پر طرفدار کمپانی است!(هل این ا سل،قبر،لست راید، تابوت و ...)