-
اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
در این تاپیک میخوایم درباره ی اشتباهات WWE در اخراج سوپراستار ها بحث کنیم و نظراتمون رو بگیم . فقط قبلش چند نکته هست که باید بگم :
1) منظور فقط استار های اخراجی نیست ، اون هایی که به درخواست خودشون جدا شدن هم میتونید بگید .
2) حتما بعد از نوشتن اسم اون استار مورد نظر ، دلیل اشتباه WWE رو هم بگید [مثلا این استار میتونست فلان کار رو بکنه ، استعداد داشت و ...] .
3) خواهشا قبل از ارسال جوابتون ، خوب فکر کنید که بعد مجبور نشید اشتباه خودتون رو در پاسخ بعدی تصحیح کنید . اینجوری نظم و زیبایی تاپیک به هم میخوره .
4) نظراتتون رو جدا بگید و همه رو یه جا ننویسید . اینجوری فرصت دارید درباره ی یک استار بیشتر صحبت کنید .
ممنون ، من هم در این بحث شرکت خواهم کرد . :34:
(راستش سعی دارم تاپیک هایی بزنم که خاص باشه و هر کسی بتونه توش شرکت کنه)
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید]
با اجازه:34:...به نظر من اجراج کیزارنی یه اشتباه بچه گانه بود.اون میتونست تبدیل به یه استار عالی بشه و حتی تا 2یا3سال دیگه از قهرمان های wwe .وینست مکمن از اون فقط 3یا4 بار استفاده کرد که همش تو دارک متچ بود فقط یهبار در شوی تی وی میتونستند اون رو 2ماه تو ecw بزارن (به عنوان استار محبوب)وبا کسانی مثل ایوان برن تیم بشه وقتی خودشرو تو دل هوادارا جا کرد بیاد sd وبه عنوان چلنجر کمربند usa مبارزه کنه وببره.همونطور که گفتم اون لیاقت wwe champion هم داشت.باگذشت2سال میتونست قهرمان بشه.استیل قشنگی داشت و کرکتر جالبی داشت.بد میگم بگو بد میگی.با تشکر
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظر من اخراج کورت خیلی خیلی اشتباه بود
WWE نباید کورت رو به ای سی دبلیو می فرستاد که کورت مجبور شه خودش رو به مصدومیت بزنه وبره
اشتباه بچگانه ای بود
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
1) کرت انگل : یکی از بزرگترین و احمقانه ترین اشتباهات WWE بود . استاری که واقعا حقش خورده شد [با این همه قهرمانی ای که بدست آورد] . اگه وینس یخورده مغزش رو بکار میخنداخت و ری میستریو رو قهرمان جهان نمیکرد ، الان وضع این نبود . البته قضیه فقط همین نیست ، بلاهایی که در رویال رامبل ها سر کرت میاوردن [چهار تا انگل اسلم میزد و میفتاد بیرون] ، در الیمینیشن چیمبر آبروش رو بردن و ... که واقعا کرت حق داشت بذاره و بره [البته اشتباه کرد که به TNA رفت] .
کرت یکی از با استعداد ترین و خوش استیل ترین های تاریخ Pro Wrestling هست و حالا WWE - با این همه بلایی که سرش آورد و ولش کرد بره - تازه فهمیده که چه استاری رو از دست داده . سوپلکس هایی که میزد ، سرعت و جذابیتی که به مسابقات میداد . در تمام صحنه های ضبط شده ی داخل بک استیج فوق العاده کار میکرد و خیلی چیز های دیگه که خیلی از استار های بزرگ حال حاضر WWE هم ندارن . فقط میتونم بگم برای WWE متاسفم ، واقعا اشتباه کرد .
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط PEJMAN M
مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.
با ارز شرمندگی اتفاقا بهترین کار بود.چون با تک تک داورا تبانی کرده بود.اگر کاریش نداشتند همه رودار میشدند(توهین حساب نشه)
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نه بابا توهین چیه :4:
ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
اره مثل جف نمیشه منم میرم مواد می کشم .. بهتر بود چند وقت محرومش میکردن مثل جف و یوونتوس:4:
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظر من این اخراج 60 روزی رو که جف ورندی رو کردند خیلی به ضرشون ودیگه نباید بیبی فیس باشند
بابی لشلی هم سیاه پوست وعصبی بود وزیاد حال نمیداد
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط PEJMAN M
نه بابا توهین چیه :4:
ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟
ببینید رفقا جف کار اشتباهی کرد ولی بابی اشتباه بزرگتر چون جف به سلامت خودش ضرر میزده ولی بابی با تمام داورا تبانی و به همه ی اونایی که با لشلی مسابقه داشتند دهنشون ..... میشد:17: درسته؟؟؟
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
البته به نظرم من اين اخراج و خارج شدن ستاره ها از كمپاني واقعا بد بود
1 . راب ون دم
2 . رازُر ريمـُن ( فكر نكنيد بازنشسته شده وي الان در JCW فعاليت ميكنه )
3 . بوگي من
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظ من بیل گلدبرگ چون زمان خودش از بهترینا بود و میتونست مبارزه های قدرتی خاصی رو به وجود بیاره
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
اخراج بوگيمن و عدم استفاده درست از اون و بعضي از استارا مثل كين
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظر من گلدبرگ و بابی لشلی چون خودم عاشق استارهای قدرتیم.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
یکی اخراج راب ون دام و لشلی
همچنین کمرنگ شدن و کمتر استفاده کردن از کین...
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظرم در این یکی دو سال اخیر تنها استاری که رفتنش و یا اخراج کردنش تاثر گذار بود بابی لشلی بود.چون واقعا یکی از بهترین مهره های WWE بود
رفتن بقیه زیاد به چشم نمیاد
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
از نظر من:
بابی لشلی.
راب ون دام.
بوگی من.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظرمن اخراج براک لزنر احمقانه ترین کار دبلیو دبلیو ای بود چون لزنز اصلا با بقیه فرق داشت یک اعجوبه بود در عرض 6 ماه تونست تایتل دبلیو دبلیو ای رو بگیره که کمتر کسی میتونه انقدر سریع خودش رو تو کمپانی جا بندازه و یکی دیگه اینکه لزنز فوق العاده قدرتمند بود و در طول دو سالی که تو کمپانی بود مسابقات زیبایی انجام داد.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
بابي لشلي
خيلي دوستش داشتم.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
حالا دوستشون هم نداشته باشید از نظر قدرتی خیلی خوب بودند.اول لزنر و بعد لشلی خیلی بد شد که اخراج شدند.
گلدبرگ هم اخراج شد ؟؟؟
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
کریس مسترز.اگه میموند واقعا چیز خوبی از آب در میومد
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
اخراج وینس مکمهن:4:
اخراج عشق خودم بابی لشلی:5:واقعا ناراحت شدم تا اخراجش کردن و من هم میخواستم از کمپانی برم که دیدم یکی دستش رو زد رو شونم و گفت:مجید ناراحت نباش:24:اگه لشلی نیست من هستم:9:
صورتم رو برگدوندم و دیدم کسی نیست جز THME GAME تریپل اچ:5:
اخراج براک لزنر و گلدبرگ هم بدون هماهنگی من بود ک جزو اخراجهای بیخودی بود:17::4:
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
2) محمد حسن : شاید خیلی ها با نظر من مخالف باشن [یا اصلا بهم بخندن] ، اما محمد حسن استعداد خودش رو تو همون چند ماه حضورش نشون داد . خیلی زود تبدیل به یه طرف مین ایونت ها شد . با اینکه Heel بود اما دیدیم که حتی در برابر اسطوره ای همچون آندرتیکر هم پلاکارد هایی - که متعلق به طرفداران محمد حسن بود - در ورزشگاه دیده میشد . آمادگی بدنی بالا ، اندام و چهره ای مناسب و تنها مشکلی که داشت این بود که عرب بود . کمپانی هم چندان علاقه ای به چمپ کردن او نشون نمیداد ، اما خیلی خوب میدونست که حسن در حد قهرمانی جهان هست . محمد حسن هم که این وضع رو دید ، قرار دادش رو تمدید نکرد [حق داشت] . الان میبینیم که WWE داره برای پیدا کردن یک عرب/ایرانی مثل اون سگ دو میزنه . حیف شد ! حداقل یجوری راضیش میکردن بمونه ، هر کمربندی که شد میتونستن بهش بدن تا راضی بشه [مثلا اینترکانتیننتال ، یونایتد استیتس یا ...] .
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
برت هارت.خیلی خیلی اشتباه بود.مگه نه؟
عرض شود که دلیلش این بود که **** استار موفق WWE بود 5 بار قهرمان شده بود و بسیار زود خودشو نشون داد اگه میموند میشد استاری مانند تیکر و حتی بزرگتر.
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط aslan finger
برت هارت.خیلی خیلی اشتباه بود.مگه نه؟
دوست عزیز ، بنده گفتم دلیل انتخابتون رو هم بگید .
نه فقط شما ، یه سری دیگه از دوستان هم فقط اسم اون استار مورد نظرشون رو نوشتن .
نمیدونم شما فقط عنوان تاپیک رو میخونید ؟
این همه براتون ابتدای تاپیک نوشتم که کار به اینجاها نکشه .
دقت کنید خواهشا .
-
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
مسلما از دست دادن گلدبرگ،براك لزنر،كرت انگل و بابي لشلي.
گلدبرگ كه خوب تو WCW يه اسطوره بود و همونچور كه تو مصاحبه هاش گفته نماينده كشتي كچ اصيل و چشم نواز اون دوران بود . براي اين به WWE اومد چون سطح كلاس استارهاي كمپاني اون موقع واقعا بالا بود و اكثر استار هاي قدرتمند WCW به كمپاني پيوسته بودن و استارهاي قدر و تاپ و با كلاسي مثل لزنر هم به كمپاني اضافه شده بودن كه همه اين شرايط كمپاني رو به اوج خودش رسونده بود.گلدبرگ در واقع فوق ستاره نسلي بود كه ورزش جذاب كشتي كچ رو در قالب استوري لاين به نمايش ميذاشتن و استوري لاين تنها ابزاري بود براي هدفدار و حالبتر كردن مسابقات اما موقعي كه گلدبرگ و لزنر كمپاني رو ترك كردن زماني بود كه ديگه مسابقات فقط براي سرگرمي محض طراحي ميشد و تمام تاكيد كمپاني رفت روي استوري لاين نه روي كلاس و قدرت استارها و امروز كار به جايي رسيده كه به عنوان مثال غولي مثل گريت كالي از سينا و حتي فينلي ميبازه.گلدبرگ و لزنر به اين دليل كمپاني رو ترك كردن كه وينس ازشون خواسته بود حركات و قدرتشونو توي رينگ تعديل كنن و از سطح بقيه استارها بالاتر نرن و كاراكتري آرومتر داشته باشن،كه اين صحبتها باعث متنفر شدن كسي مثل گلدبرگ-كه دوران طلاييشو تو كشتي كچ اصيل گذرنده بود-از وينس مكمن شد،طوري كه الان وقتي باهاش صحبت ميشه ميگه من اگه با اين وضعي كه WWE داره به اونجا بيام به كشتي واقعي و دوستام در دوران WCW خيانت كردم.و اين حرفا دقيقا مشابه همون حرفايي كه استار فوق تكنيكي و قدري مثل كرت انگل و حتي بوكرتي موقع ترك كمپاني زدند.
شما الان ببينين اگه كسي مثل لزنر كه مياد و اسطوره UFC يعني رندي كوچر رو شكست ميده تو WWE بود چي ميشد،اگه غول شكست ناپذيري مثل گلدبرگ بود چي ميشد،اگه استار خوش استيل و تكنيكي و سرعتي مثل كرت انگل بود چي ميشد و اگه استار قدرتمند و سرعتي مثل لشلي ميموند چي ميشد.اگه اينا بودن وينس مجبور نميشد مين ايونت رسلمنياي 25 كه قراره باشكوه ترين رسلمنيا باشه رو به يه بازي تكراري بين رندي و تريپل اختصاص بده و مجبور بشه براي جذابتر شدنش،استوري لايني سر قضيه هاي ناموسي براش ترتيب بده و دختر خودش رو وادار به كتك خوردن از بقيه بكنه،يا مجبور نميشد براي كمربند سنگين وزن-كه روزگاري دست اسطوره ها بود-اج و سينا رو كه بارها با هم مسابقه دادن،با بيگشو-يه استار خوب ولي كند و بي تحرك-به جون هم بندازه و .......بگذريم.شرمنده سرتونو درد آوردم.