کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
همونطور که همه می دونید کمپانی دابلیو دابلیو ای افت زیادی کرده و دیگر ریتینگ های بالا شو از دست داده. دابلیو دابلیو ای سال هایی هم داست که تو اوج بود. شما در این نطرسنجی سال هایی که فکر می کنید دابلیو دابلیو ای در اوج بود رو با نظر دادنتون مشخص کنید. اگه توضیح درباره سال ها خواستید به من بگید.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
مطمعنآ قبل از سال 2002 و تبديل شدن كمپاني به WWE كمپاني يه چيز ديگه بود.خيلي سخته WWF رو با WWE مقايسه كنيم.اون موقع همه چيز عالي بود استارا،مسابقات،استوري لاين ها و...
من به شخصه سال 2001 رو خيلي دوست دارم.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
اتفاقا اوج کار WWE تو سال 2003-2004 بود که گلدبرگ در راو وبراک وبیگ شو در اسمک بودند
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
سال 2006 و 2007 بهترین سال های کمپانی WWE بود !
برگشت ای سی دابلیو , استار های خوب کمپانی و ... !
به نظر من قبلا از سال 2000 رو نباید میزدی تو نظر سنجی چون عنوان رو زدی Wwe نه Wwf !
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
من 2002 یا قبلشو دوست دارم.ولی آغاز سال2009 برام عالی بود به خاطر قهرمانی جف.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
از سال 2002 اوج کار شروع شد ، تو هر پی پی وی یک برنده جدید کمربند WWE داشتیم ، تو سال 2003 تو برند اسمک دَون تمامی **** استار های مطرح حضور داشتند : آندرتیکر ، براک لزنر ، جان سینا ، کرت انگل ، ادی گررو ، بوکر تی ، بیگ شو ، کریس بنوا و ... حالا تو راء هم شان مایکلز ، گلدبرگ ، باتیستا ، تریپل اچ ، کوین نش ، جریکو بودند
از نظر من اون دوران رو نمیشه گفت دوران اوج ، دوران رویایی میشه گفت
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
اگه بخوایم بهترین دوران WWE رو بگیم من هم بهترین دوران WWE رو سال 2002 و 2003 میدونم.
چون واقعا هم اون دوره بهترین اساتار ها رو در اختیار داشت WWE
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
از نظر من سال 2001 فوق العاده بود ... 98 و 2000 و 2005 هم خوب بودند !
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
منم با معين عزيز موافقم كه سال 2003 يك سال فوق رويايي بود چون همه اسطوره هاي WCW و WWF بودن و همه شون هم تو اوج خودشون بودن...
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
2003-2004 همین را بدونید که مثل اونروزا را وینس ندید ونخواهد دید .................
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
به نظر من سال 2002 و قبل از اون . چون اون موقع ها هم استارها بهتر بودند و هم مسابقات صورت واقعی تری نسبت به آلان داشت. اما مثلاً حالا را نگاه کنید تمام استارهای محبوب یا بازنشسته شداند یا به هر دلیلی مثل مصدومیت یا استوری لاین هر چند وقت یک دفعه نیستند.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
من از 1998 خیلی خوشم میاد.
2002 و 2003 هم فوق العاده بودند.
از زمان چمپ شدن سینا(رستلمنیا 2005) به بعد کمپانی ریخت به هم!
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
2002 و 2003 سالهای فوق العاده ای بود برای WWE و همچنین تماشاگران
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
من خودم سال 2003 رو بیشتر از همه دوست دارم ! در اون سال اصلا کمبود سوپراستار حس نمیشد و مسابقات با بالاترین کیفیت و همچنین استوریلاین ها هم بخوبی پیش میرفتند.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
دوستان نظر خود من هم بین سال های 2003 - 2004 بود که قدرت در هردو برند پخش شد. البته تا اینجا کار بیشترین رائ رو قبل از سال 2002 که کمپانی با نام WWF کار می کرد و مسابقاتش سطح بالای داشت آورده تا ببینیم چی می شه.
این نظرسنجی به مدت 10 روز قابل رائ دادن می باشد بعد 10 روز اگه مدیران موافق باشند یه نظرسنجی دیگه می زارم و نتایج رو هم در اون نظرسنجی اعلام می کنم.
با تشکر
:34: :34: :34:
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
هر كسی كه یه طرفدار قدیمی باشه جواب این سوال رو می دونه!
به نظر من از سال 98 تا آخر 2003 سال های اوج كمپانی بود! كه باز تو همین سالها 2001 و 2003 شگفت انگیزتر بودن! شاید حتی
بعضی از مسابقاتشون نمایشی تر از حالا هم بود ولی كی می تونه مسابقات حالا و گذشته رو مقایسه كنه! ؟
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
به نظر من سالهای 2000-2003 بهترین سالهای wwe بود
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
تنها چیزی که مشخص هستش از زمانی که راک و استون کلد رفتند واقعا کمپانی نابود شد
واقعا مهم ترین دلیل ضعیف شدن کمپانی همینه
فکر نکنم تو طول تاریخ بازی زیبا تر از Stone Cold Vs The Rock At WM 17 باشه
هر چند که پایانی تلخ داشت ( واسه کسانی مثل ما ) ولی خوب برای هیجان بیشتر و محبوب کردن راک اون کار رو کردند تا بازی زیبا بشه
حالا شما همون ضربات صندلی استون کلد به راک رو با ضربات صندلی باتیستا به رندی مقایسه کنید
من هر چی دقت کردم دیدم خیلی خیلی مصنوعی هستش و هر چند که برای هر دو سوپراستار احترام قائل هستم ولی فکر کنم حداقل ده سال دیگه باید تجربه کسب کنند تا بتونند اون حرکت رو مثل بازی استون کلد و راک انجام بدهند تا کاملا طبیعی جلوه بده
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
تنها چیزی که مشخص هستش از زمانی که راک و استون کلد رفتند واقعا کمپانی نابود شد
واقعا مهم ترین دلیل ضعیف شدن کمپانی همینه
فکر نکنم تو طول تاریخ بازی زیبا تر از Stone Cold Vs The Rock At WM 17 باشه
هر چند که پایانی تلخ داشت ( واسه کسانی مثل ما ) ولی خوب برای هیجان بیشتر و محبوب کردن راک اون کار رو کردند تا بازی زیبا بشه
حالا شما همون ضربات صندلی استون کلد به راک رو با ضربات صندلی باتیستا به رندی مقایسه کنید
من هر چی دقت کردم دیدم خیلی خیلی مصنوعی هستش و هر چند که برای هر دو سوپراستار احترام قائل هستم ولی فکر کنم حداقل ده سال دیگه باید تجربه کسب کنند تا بتونند اون حرکت رو مثل بازی استون کلد و راک انجام بدهند تا کاملا طبیعی جلوه بده
در تایید حرف شما دوستان برند این ویدیو رو ببینند:
http://www.*******.com/watch?v=6N5WCtYnhIU