چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
جان سینا در جدیدترین مصاحبه اش این چنین گفت: او یك آدم خودخواه به نظر میرسه اما به هر حال در یك مسابقه در برابر من قرار میگیره. من میدونم كه اون چند فیلم رو پیش رو داره، او یك ستاره فوق العاده در سینماست... . من هر كاری بتونم انجام میدم تا اونو برگردونم. من میدونم طرفدارای WWE خیلی دوست دارند تا اونو حتی برای یك شب كه شده ببینند و من این آرزوی طرفداران رو برآورده می كنم. رسلمنیای 26 در فینیكس انجام میشه و سپس خطاب به راك میگه: "You Want Some, Come Get Some
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
اینجور که معلومه هدف سینا خیره
اول به افتخارش یه کف مرتب :4:
در من به اون مردک چه ربطی داره که خودخواهه یا نه ؟ به قول شاعر Cena Sux :4:
ولی آدم هر چی فکر می کنه می بینه که این استوری لاینی بیش نیست ( با توجه به شایعات مبنی بر هیل شدن سینا ) تا The Rock Vs John Cena رودر رسومنیا 26 ببینیم تا حداقل یکم این مسابقات جون بگیره
خدانگهدار
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
بنظر من جالب میشه...فکرش رو بکنید وسط حرف زدن سینا یهو پخش بشه:If U Smeeellll دیگه ورزشگاه هیچیش نمیمونه:5:
همه خودشون رو پاره میکنن:5:تازه چی؟وسط حرف زدنشون یهو صدای شکسته شدن شیشه بیاد و استون کلد بیاد بعنوان داور:5:
بنظر من خیلی زیبا و دیدنی میشه:5:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
وایــــــــــــــی اگه اینجوری بشه واقعا چی میشه
آرنا منفجر میشه
به شخصه خودم از راه دور راک رو تشویق می کنم :4:
از اون طرف آرنا با نام زیبای Cena Sux پر بشه
اون موقع هستش که چه جوی درست بشه
اون هم با داوری استون کلد
99% از اون به بعد بازی ها با زیبایی و هیجان بیشتری دنبال میشه
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
تازه اگه جان سینا هیل هم نشه خواهیم دید که در برابر راک ....... میشه
ROCKY ROCKY ROCKY
CENA SUX CENA SaKS CENA SOAKS
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
این س*کتو درست کن خطریه :4:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
دوستان از این لینک می تونن ویدیوی این مصاحبه را ببینن.
http://www.*******.com/watch?v=P4aaj0Izyh0
با تشکر
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
بابا اين سينا هم مسخره كرده معلومه راك قبول نميكنه مگه بيكار و دلقكه بياد دوباره WWE اونم با سينا مسابقه بده اينا همش جوسازي و مسخره بازيه بيخود دلتونو خوش نكنين.
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
نه به نظر من دارن به مردم میگن اماده باشن ............ فکر کنم قرارداد بازی را از الان نوشتن :23:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
این بازی می تونه یکی از رویایی ترین مسابقات تاریخ بشه.
البته در صورتی که راک ببره.
جان سینا گفت : You want some Come get some
من هم همینجا یک پیغام از طرف راک برای جان سینا دارم.
The Rock is sick and tired of this jabroni running his big mouth about the Great One
And the millions of the Rock's fans are sick of him as well
?By the way, what's your name
John...
It doesn't matter what your name is
So know your role and shut your mouth
بای:4:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
فعلآ به استوري لاينش با صندلي e ببخشيد ميز برسه تا بعد ببينيم ميتونم راك رو راضي كنم يا نه.:24:
پيغام كوبنده اي بود ولي من فكر كنم يه جا شنيده باشم:21::27:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
حالا كيف ميده اگه برگزار شد يك كاري كنند كه سينا ببره.مردم دنيا چه ضدحال بدي ميخورن:9:
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
حاجی کپی کار درستی نیستا !
این انجمن نیاز به کپی نداره ..
منبع : BrocKWWE.info تا موقعی که ناظم بیاد !
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
این که مسلمه
ولی اخبار بالاخره باید توی انجمن قرار بگیره
اگه من نمیذاشتم یک بنده خدای دیگه ................
RE: چلنج شدن دوباره ی راک توسط جان سینا
دوست خوب منظور از کپی اینه که شما برداری عینان متن فرد رو کپی کنی و برداری بزاری این درست نیست یه نفر دیگه این اخبار رو میزاشت اما خودش این اخبار رو مینوشت و کپی پیست نمیکردن به علت کپی تاپیک قفل شد