مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
در طی راء دیشب بعد از بازی پایانی وینس مکمن اعلام می کند که به او پیشنهاد بسیار سنگینی برای خریداری راء شده که نمی توانسته آن را رد کند و بدین تریتیب او شوی راء را به دانلد ترامپ فروخت و صاحب تمام اختیار شوی راء دانلد ترامپ می باشد
هیچ صحبتی از مبلغ و یا اینکه تا کی ترامپ صاحب راء است نشده ، راء فعلاً بدون جنرال منجر است تا ترامپ تصمیم هایش را بگیرد
همچنین در جریان صاحب شدن راء توسط ترامپ ، او گفته که در هفته آینده راء تمامی کامرشال ها را بصورت رایگان برای شو پخش خواهد کرد
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
سایت خبری که به زبان انگلیسی این خبر رو درج کرده باشه دارید
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
با این اوصاف دیگر دور از انتظار نیست که مکمن با این وضعیت بحرانی از لحاظ اقتصادی و هم جذاب نبودن بازی ها کمپانی را هم واگذار کند.
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
یعنی چی :-o
یعنی RAW دیگه مال WWE نیست ؟ یا ... ؟؟؟
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
هميشه حس مي كردم اين دانولد يك كاري دست وينس مي ده........
اون از كچل شدن وينس تو WM 23 اينم از خريد راء...
اميدي هست به باز پس گيري؟
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
اما اون جور که من تو راء دیدم , بیشتر شبیه به استوریلاین هستش تا واقعیت ! :32: :28:
یک استوریلاین تا مک من به میادین برگرده ...
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
درسته منم همین نظر رو دارم ، توی اخبار هم یه احتمالاتی داده میشد که استوری لاین بین مکمن و ترامپ شکل بگیره و مکمن ترامپ رو اخراج کنه ... باید دید چی میشه
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
به نظر من هم استوری لاینه و فکر می کنم فلیر را هم تو این استوری لاین دخالت بدن!
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
امیدوارم استوری لاین باشه . وگرنه مکمن پس فردا اسمکداون رو میزاره واسه حراج.
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
اگر هم استوریلاین نباشه چه اشکالی داره !!!؟؟؟
وینس که نتونست راو رو خوب اداره کنه لا اقل شاید ترامپ مسابقاتو جذاب تر کنه.
من تازه خوشحال هم شدم...
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
امیدوارم راو از اینی که هست قشنگتر بشه.
بعدم سینا رو بیشتر صاحب کمربند کنه!!!!!!!:4:
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
راء رو هنوز وینس میچرخونه .
احتمالا قراره در آینده وینس درگیر یه استوری لاین جدید بشه و دوست نداره دوباره ریاست و یا جنرال منجری راء رو بر عهده بگیره . واسه همین دانلد ترامپ رو بصورت نمادین رئیس فعلی راء کرده ، در حالی که ترامپ فقط قسمتی از سهام Monday Nights RAW رو خریده و از لحاظ مالی این برند و کلا WWE رو به همراه وینس تامین میکنه (از اونجایی که با وینس رابطه ی خوبی داره) .
ولی اگه RAW رو بدن دست ترامپ هم همچین بد نمیشه هاااا ، چون اونطور که از قیافش معلوم بود خیلی از سینا خوشش نمیاد :4: .
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
نگفت تبلیغات رو مجانی پخش می کنه... گفت: بودن تبلیغ هست. :
commercial free یعنی بدون تبلیغ. free commercial می شه همین که شما نوشتی.
این به نظرت ستوری لاین نمی یاد؟
ممنون.
موفق باشین.
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
نه بابا اينم يه استوري لاينه مثل جنرال منيجر قبلي مايك اداملي از اينم هيچي در نمياد:27:
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
اي بابا.به نظر من كه اصلآ خوب نيست اين اتفاق خيلي بد ميشه.
تنها قوه ي مثبت اين اتفاق شايد شايد بازگشت لشلي هست:4:
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
بنظر من هم استوری لاینی بیش نیست...
مکمن نمیاد خیلی راحت راوی رو که یه عمر واسش زحمت کشیده بفروشه...
بعدشم همین چند وقت پیش بود مکمه گفته بود:تا وقتی من زندم WWE هم هست...
RE: مــهــم : دانلد ترامپ Monday Night RAW را خریـــــد
ببينم يكي ميشه به من سوالاتمو جواب بده؟
حالا من ميگم يكي از اين عزيزان اين فروم جواب منو بدن!
1- يعني ميشه از اين به بعد راء رو مفتي ديد؟
2- اگه ميشه فركانس كانال UsA رو بديد!
3- من كه ميگم تو مسابقه ي هفته ي بعد راء كه رندي و تريپل اچ مسابقه دارند چون اين بازي قانون DQ نداره به همين دليل من احتمال ميدم كه يكي بياد و هر دو رو بزنه و يكي رو پين كنه و قهرمان جديد بشه!
من احتمال ميدم يكي از اين سو پر استار هاي داخل پرانتز باشه
( جان سينا ، ادچ ، شاون مايكلز )
كه به احتمال %90 شاون مايكلز مياد!