-
کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
سلام به دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه
خوب تصمیم گرفتم اولین تاپیک شرط بندی رو ایجاد کنم تا دوستان بتونن از این بخش لذت ببرن
در این بخش دوستان میتونن با هم شرط بندی کنن سر تمام چیز های مجازی مثل
پست ندادن تا روزه مشخصی که تعیین میکنن
تغییر امضا
تغییر آواتار
-------
دوستان من دقت داشته باشن سعی کنید گروهی شرط بندی داشته باشید مثلا من با آقای x و y با مثلا معین و مجید و علی شرط بندی میکنیم سر بازی مثلا جیف هاردی با سی ام پانک
بعد ما میگیم که اگر جیف هاردی برد شما یه 3 تا یه هفته در امضاتون مثلا فلان چیز رو میزارید
اینطوری باشه نه اینکه هر نفر پاشه با یه نفر شرط بندی کنه اینطوری همه چیز به هم میریزه و کلا تاپیک به هم میریزه اما وقتی گروهی شرط بندی بشه بهتره و جذابتره میتونن دوستان 3 به 3 مثلا شرط بندی کنن و 3 نفر بعدی با 3 نفر دیگه سر یه چیز دیگه شرط بندی کنن
در این پی پی وی دو بازی مهم هست که دوستان میتونن در موردش شرط بندی کنن
[align=center]World Heavy Weight Championship
CM Punk © vs Jeff Hardy[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center]
WWE Championship Match
Triple Threat Match
John Cena vs Randy Orton © vs Triple H[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
دوستان میتونن همینجا خودشون گروه بندی کنن یا در پیغام شخصی بعد میان اینجا با گروه دیگر توافق میکنن که سر چه چیزی شرط بندی کنن
چند روز اول رو مدیریت این تاپیک رو خود من بر عهده خواهم داشت و چند روز آینده مدیریتش رو میدم دست دوستان که مشکلی پیش نیاد
پیشنهاد یا انتقادی هم اگر دارید میتونید به من پیغام خصوصی کنید
خداحافظ
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
منم ميشرطم رو اينكه جف بازي رو مبره
نام كاربريمو ميكنم غضنفر به مدت 10 روز:4:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
بابا این سوسول بازیا چیه؟رو یه چیزی شرط ببندین که براتون مهم باشه مثل پست ندادن:
من رو جان سینا شرط میبندم:33::33:
و اگه باختم 5 روز پست نمیدم
کیا با من شرط میبندند؟
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
هامون جان به نظرت شرط پست ندادن باعث از بین رفتن انجمن نمیشه ؟
مثلا شما فرض کن مدیرای بخش اخبار شرط پست ندادن با مدران دانلود شرط ببندند ، انجمن نابود میشه :|
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط bardy
بابا این سوسول بازیا چیه؟رو یه چیزی شرط ببندین که براتون مهم باشه مثل پست ندادن:
من رو جان سینا شرط میبندم:33::33:
و اگه باختم 5 روز پست نمیدم
کیا با من شرط میبندند؟
من باهات میبندم روی اچ اچ اچ سر 5 روز پست ندادن
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
هامون جان تو تاپیک قبلیه من یه نظمی دادم برای شرط بندی ها اگه دوستاشتی ازش استفاده کن(از شرط های بسته شده).
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط D_Generation X
نقل قول:
نوشته اصلی توسط bardy
بابا این سوسول بازیا چیه؟رو یه چیزی شرط ببندین که براتون مهم باشه مثل پست ندادن:
من رو جان سینا شرط میبندم:33::33:
و اگه باختم 5 روز پست نمیدم
کیا با من شرط میبندند؟
من باهات میبندم روی اچ اچ اچ سر 5 روز پست ندادن
قبوله من هستم ولی همون طور که آقا هامون گفتند چند نفری:24::24:
ولی اگه اقا هامون از شرط هایه بسته شده از تاپیک قبل استفاده کردند که چه بهتر.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط shayan_cena_jeff_batista
بردیا منم هستم باهات
شما یک پیام خصوصی به آقا هامون بزنید تا اسمتون رو بزارن:24::24::24:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط shayan_cena_jeff_batista
بردیا منم هستم باهات
منم هستم یعنی چی ؟
یعنی رو جان سینا شرط میبندی؟
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من با خودم شرط ميبندم كه اگر خداي نكرده زبونم لال جان سينا عزيز دل مكمن چمپ بشه يك هفته اعتصاب كنم.:4:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
خب با اینکه از رندی خوشم نمیاد ولی روش شرط پیروزی رو می بندم :24:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAN ON FIRE
خب با اینکه از رندی خوشم نمیاد ولی روش شرط پیروزی رو می بندم :24:
هر چند دوست دارم ببازی ولی این رندی زیاد کمربند دستش بوده و بیشتر از این دستش باشه ترش میکنه و به احتمال 99 درصد یا hhh یا cena بازی رو میبره:24::24::24:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من روی برد جف شرط میبندم:24:
هر شرطی گفتین قبول:28:
میبندین با من؟
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
بيا داش برديا منم هستم.سينا به هامونم پ.خ دادم.
مجيد كجاس:4:ترسو
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
خوب پس آقا هامون شرط بندی رو به روز کن:34::34::24::24::24::24::24:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
ببخشید من رو ردی میبندم پشیمون شدم.
الان بیشتر سایت های معتبر دنیا تو پیشبینیشون رندی رو برنده دونستند.
با همون 5 روز هم شرط میبندم.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
هر چند که احتمال 70 % واسه سینا
20 % تریپل اچ
و تنها 10 % برای رندی قائل هستم
همون شرطی رو که عرفان بست می بندم
به نظر من اگه بریم تو کار امضا حالش بیشتره
مثلا رندی ببره طرفدارای سینا یه امضا بذارند نوشته Cena Sux :11:
راستی عرفان چی شده از طرفداری هالتر ببخشید هانتر چشم پوشی کردی ؟ :4: غیرتت کو ؟ :4:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
هر چند که احتمال 70 % واسه سینا
20 % تریپل اچ
و تنها 10 % برای رندی قائل هستم
همون شرطی رو که عرفان بست می بندم
به نظر من اگه بریم تو کار امضا حالش بیشتره
مثلا رندی ببره طرفدارای سینا یه امضا بذارند نوشته Cena Sux :11:
راستی عرفان چی شده از طرفداری [size=xx-large]هالتر [/size]ببخشید هانتر چشم پوشی کردی ؟ :4: غیرتت کو ؟ :4:
منظورت رو رسوندی.:4:.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نذار کلکل راه بندازم
نذار بگم که هالترش زنگ زده بود انداختیش سطل زباله :11:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
با سلام
هامون جان اجازه داد من جدول رو بذارم
اینم جدول شرط بندی:
[align=center]
WWE Championship Match
Triple Threat Match
John Cena vs Randy Orton © vs Triple H[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
bardy ====> Johncena
shayan_cena_jeff_batista ====> Johncena
Salar_Cena ====> Johncena
bret-hitman-hart ====> Triple H
D_Generation X ====> Tripe H
τhε ρhεηοϻεηαl =====> Triple H
3:16 ====> Triple H
keyvanbrock====> Triple H
The Great One ====> Randy Orton
H H H ====> Randy Orton
The Godfather ====> Randy Orton
jeff swnaton ====> Randy Orton
MAN ON FIRE ====> Randy Orton
شرط :سر 5 روز پست نذاشتن
[align=center]
------------------------------------------------------------[/align]
شرط بعدی سر این مسابقه :
Man Of Destiny =====> Randy Orton
mohammad_dj_kazin ====>Johncena
شرط : سر اینکه اگر طرفداران سینا باختند باید امضاء هاشون رو این امضاء قرار دهند
http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
و همینطور زیر امضاشون واژه Cena S U X را قرار دهند
این شرط بندی تا به اینجا بین طرفدارهای سینا و رندی اورتون میباشد
البته اینو بگم که طرفدارای سینا هم باید برای طرفدارهای رندی اوتون هم یک امضاء بسازند
[align=center]------------------------------------------------------------[/align]
[align=center]World Heavy Weight Championship
CM Punk © vs Jeff Hardy
[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
jeff swnaton ====> Jeff Hardy
Hbk Loyal Fan====> CM Punk
شرط : بازنده تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
[size=small]نکته مهم:[/size] در ضمن بعضی از دوستان مثلا میگن من روی رندی اورتون میبندم . اگه نگن رو کدوم شرط بندی رو رندی بستند به لیست اضافه نمیشوند
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
منم رو تریپل اچ شرط میبندم
درسته احتمال برد سلطان کمه اما اگه ببازه من خود به خود 5 روز نمیتونم حرف بزنم چه برسه بیام پست بدم
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
سلام مجدد به دوستان
تشکر میکنم از D_Generation X به خاطر اینکه نظم دادن به تاپیک با جدولشون
خدمت دوستان عرض کنم که بعضی ها منظور من رو متوجه نشدن بنده نگفتم به من پیغام خصوصی بدید من گفتم با هم گروهی تشکیل بدید و به گروهی دیگر که مثلا طرفدار HHH هستش پیشنهاد بدید که آقا مثلا ما باهاتون سر فلان امضا شرط میبندیم اگر ما باختیم این امضا رو میزاریم و اگر شما باختید امضا که ما میگیم رو میزارید
به این صورت باشه
خداحافظ
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من با دوستانی که سر سینا بستن شرط میبندم.اگر تریپل برد که هیچی.اگر رندی برد امضاهاشونو پاک کنن با حروف بزرگ بنویسن Cena S u c k s.به همراه این عکس : http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
البته امیدوارم طرفدارای سینا ناراحت نشن.ضمنا من از موقعی که پی پی وی انجام میشه تا وقتی بیاد دستم نت نمیام اگر سینا برد من شرط شمارو اجرا میکنم اما با تاخیر.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
هامون جان اجازه داد من جدول رو بذارم
اینم جدول شرط بندی:
اولا اسم منو ننوشتی.من روی برد سینا شرط بستم.
دوما متاسفانه به نظر من شانس هانتر یکم زیاد شد.چون در پاور 25 از اون دو تای دیگه پایینتره.
در ضمن بگید اگه کل کل مجازه یه عرض اندامی بکنیم.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط shayan_cena_jeff_batista
بردیا منم هستم باهات
کسی نگفت که روی چه کسی شرط میبنده
اگه منظورت سینا هستش خب بگو
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
Man Of Destiny جان لفطا اون واژه رو به Sux تغییر بده
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من سر رندی ارتن شرط میبندم ( 5 روز پست ندادن ) منظورتون از 5 روز ((( پست ))) یعنی هیچ ارسالی تو انجمن نداشته باشیم ؟! :15:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Great One
من سر رندی ارتن شرط میبندم ( 5 روز پست ندادن ) منظورتون از 5 روز ((( پست ))) یعنی هیچ ارسالی تو انجمن نداشته باشیم ؟! :15:
بله دوست عزيز
-----------------------------------------------------------------------------------------
من روي برد رندي ميبندم سر امضا اگر رندي برد كه دوستون گفت امضاها رو چي بذارن اگه سينا برد من حاضرم جمله CENA THE BEST FOR EVER رو بمدت يك هفته روي امضام بذارم. اگر هم تريپل اچ برد كه هيچي به هيچي.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Demon Of Destruction
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Great One
من سر رندی ارتن شرط میبندم ( 5 روز پست ندادن ) منظورتون از 5 روز ((( پست ))) یعنی هیچ ارسالی تو انجمن نداشته باشیم ؟! :15:
بله دوست عزيز
-----------------------------------------------------------------------------------------
من روي برد رندي ميبندم سر امضا اگر رندي برد كه دوستون گفت امضاها رو چي بذارن اگه سينا برد من حاضرم جمله CENA THE BEST FOR EVER رو بمدت يك هفته روي امضام بذارم. اگر هم تريپل اچ برد كه هيچي به هيچي.
بابا این جوری چی از شما کم میشه شما میبازین رو بچه مردم اسم میزارین این کارا زشته :23::23::23:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
آقا من سر سینا شرط میبندم
اگر سینا باخت این امضا رو میزارم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
d-generation x عزیز همونجا دفعه دوم گفتم که روی [size=xx-large]برد سینا[/size]شرط میبندم.برای همون 5 روز.در ضمن اگه سینا پین بشه تا یه هفته امضامو میذارم سینا ساکس
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من سر برد رندی شرط میبندم
هر چند هنوز امضا ندارم:10:
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
آقاي D_Generation X شما چرا منو تو شرط بندي نفرستادي؟
سر تريپل اچ ميبندم
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط 3:16
آقاي D_Generation X شما چرا منو تو شرط بندي نفرستادي؟
سر تريپل اچ ميبندم
1.علی هستم
2.رو کدوم یکی از شرط بندی ها رو اچ اچ اچ میبندی؟ 5 روز پست نذاشتن؟
آقا هرکی میبنده سر چه شرطی هم بگه
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من روی اورتن میبندم 5روز پست نمیزارم.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
من رو اچ اچ اچ شرط می بندم سر 5 روز .
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
علی جان من رو اشتباه نوشتی من رو رندی بستم نه روی هانتر.
-
RE: کلوب شرط بندی ویژه Night Of Champions 2009
نقل قول:
ا شایان من تریپل اچ را شرط می بندم اگه پین شد 5 روز پست نمی دم .
دو تا شرط رو با هم قاطی کردی.شرط 5 روز برای بردنه.اگه روی برد تریپل اچ میبندی 5 روز پست شرطشه.اما اگه سر پین شدن باشه شما باید بگی که اگه تریپل اچ پین شد امضامو میذارم hhh sucks.
حالا انتخاب با خودته