-
ویژگی های مخفی GTA IV
[align=center]:34:سلام به همه:34:[/align]
[align=center]من میخوام توی این تاپیک که از اسمش هم معلومه درباره ی یک بازی ای که اکثر شما باهاش بازی کردین و مطمئنم دل و روده ی بازی رو در آوردین یعنی همه چیزه شو بلدین بگم بازم یعنی اینکه ترفند ها و نکته های ریزی ازش رو به شما بگم که شاید به چشم شما نیومده باشه که خیلی خیلی جالبه پس تا آخرش بخونین.[/align]
[align=center]*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-[/align]
1- برای گرفتن تاکسی، اگر تاکسی در حال حرکته دکمه E رو بزنین وتا برای راننده تاکسی سوت بزنه تا ماشین یک گوشه کناری ایست کنه . بعد با نگه داشتن دکمه F (دقت کنین که دکمه را باید نگه دارین)، مثلا به عنوان مسافر سوار تاکسی می*شید . بعد از اینکه مقصد خودتون رو با دکمه*های بالا و پایین انتخاب کردین Enter بزنین. برای اینکه فورأ به مقصد برسین ، دکمه Enter را یک*بار دیگه بزنین (البته پول بیشتری از شما می*گیره بهش هم میگی چرا میگه آخه قیمت نون زیاد شده :4: ).
2- برای نشونه*گیری دقیق*تر و زوم به جلو (البته برای سلاح*هایی که این ویژگی رو دارن مثل MPG یا AK) ، وقتی که با کلیک راست نشونه گرفتین، غلطک ماوس را به جلو حرکت بدید تا نشونه*گیری بهتری داشته باشین .
3- با زدن دکمه Q می*تونید پشت دیوار و هر شی دیگه ای پناه بگیرین. بعد با نگه داشتن کلیک راست ماوس می*تونید شلیک خوبی رو داشته باشین . اما اگر مستقیم و بدون نگه داشتن کلیک راست شلیک کنین ، بدون در اومدن از پشت سنگر و با شلیک*های بی دقت تر اما امن تر، دشمن مورد هدف قرار میدین.
4- برای کنترل هلیکوپتر از دکمه های W،A،S،D و عددای 8،4،2،6 قسمت سمت راست کیبورد استفاده کنین .
5-شما میتونین ویدیوی بازی خودتونو با زدن دکمه F2 ذخیره کنین و اون رو از بخش Clip Editor موبایل ویرایش و مشاهده کنین .
6- برای بازی بولینگ ، اول بدن خودتون رو در مسیر مناسب قرار بدید و کلیک چپ رو بزنید . بعد در یک لحظه ماوس را به عقب برده و به جلو هل بدین . شدت پرتاپ توپ و جهتش ، به نوع حرکت ماوس بستگی داره .
7- تو بازی بیلیارد برای دیدن میز از بالا، دکمه V را بزنین .
8- برای وارد کردن آهنگهای خودتون به رادیو ماشین* ، اول از فایل*های آهنگ های خودتون Shortcut بسازید و اونهارو توی مسیر C:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music کپی کنین . بعد وقتی که در ماشین نشستید غلطک ماوس ، موج رادیو رو روی رادیو Independence قرار بدین تا آهنگ های خودتون رو از رادیو گوش کنین ! برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی از دکمه N و B استفاده کنین .
9- برای دعوا کردن با مشت و لگد، اول روی طرف دعوا , با نگه داشتن کلیک راست، قفل کنین . بعد با کلیک چپ و R مشت بزنین ؛ با Q لگد بزنین!
10- برای تیراندازی از توی ماشین، کلیک راست رو نگه دارین و شلیک کنین . برای تغییر نوع تفنگ هم از کلید Q استفاده کنین (فقط سه اسلحه کلت، SMG، یوزی به همراهه نارنجک رو می*تونید از داخل ماشین استفاده کنین ).
10- شما می*تونید با هدف گلوله قرار دادن راننده ماشین، اون رو بک*شین و در نتیجه اون طرف رو با یک گلوله حرومش کنین .
11-داخل شهر افرادی هستن که ماموریت*های جانبی به شما میدن . این افراد به شکل یک آدمک آبی رنگ ( شاید هم سبز ) در نقشه نشون داده میشن . (البته فقط وقتی که نزدیکشون باشین) .
12- شما می*تونین در حالی که با ماشین دارین با سرعت حرکت می*کنین ، از ماشین به بیرون بپرین . این کار رو میتونین با دکمه ی F انجام بدین . البته از جونتون کم میشه و حتی ممکنه با یک برخورد محکم، بمیرید! :27:
13- توجه داشته باشین که اگر پلیس ها شما رو دستگیر کنن ، تمام تفنگ ها رو از شما میگیرن .اما اگر بمیرید :4: ، اینطوری نیست . اما هزینه خرج و مخارج درمونگاه رو هم در نظر داشته باشین !
14- برای جلب نظر دوستاتون ، هر چند وقت یکبار به اونها زنگ بزنین و قرار ملاقاتی تو رستوران، بولینگ، دارت یا هرجای دیگه ای بذارین . دوستای شما هم به شما زنگ می*زنن و شما در صورتی* که میتونین ، درخواست ملاقات اونها رو قبول کنین .
15-بعضی از دوستای شما، میتونن برای شما کار جور بکنن ، شما رو به مسابقه ببرن ، برای شما تاکسی سرویس بفرستن و... . این رو می* تونید با کلیک روی اسم هر کدوم از افراد توی لیست خودتون مشاهده کنین .
16- اگه زیاد از حد بوکس باد کنین ، چرخه ماشین میترکه !!!!
17- برای بالا رفتن از نردبون از دکمه F استفاده کنین . برای بالا و پایین رفتن سریع از نردبون ، از دکمه Shift استفاده کنین .
18- برای اینکه سوار قطارهای شهری بشین از دکمه F استفاده کنین .
19- شما می*تونین از طریق سایت*های اینترنتی اقدام به خرید تم، رینگ*تون و... برای موبایل خودتون بک*نین (البته موبایلتون باید مدل بالا باشه).
20- برای استفاده از کامپیوترهای پلیس و دسترسی به شبکه اون*ها اول سوار یک ماشین پلیس بشین و یک کناری ایست کنین . بعد دکمه E رو بزنین تا به شبکه اونها دسترسی پیدا کنین . الان می*تونید شخص مورد نظر رو با استفاده از عکس یا وارد کردن اسم اونا ، پیدا کنین و آدرس اون رو روی GPS خودتون ببینین .
21- موقع تعقیب یک نفر، با نگه داشتن کلید Caps Lock میتونین دوربین بازی رو روی اون متمرکز کنین .
22- با قرار دادن گوشیتون روی حالت Sleep Mode ، برای موقت دیگه هیچ ماموریتی از طریق موبایل به شما داده نمی*شه .
23- در گوشه و کنار شهر ، 200 کبوتر وجود داره که با کشتن همه اونها می*تونید جایزه ای رو که برای اونها در نظر گرفته شده ، رو بگیرین .
24- اگر بخواین اسم آهنگی رو که در حال پخش شدن از رادیو هستش رو بدونین ، کافیه وقتی که اون آهنگ در حال پخش شدنه با استفاده از موبایل به بخش تماس*ها رفته و با Zit ! تماس بگیرین تا بعد از چند ثانیه اسم خواننده و اسم آهنگ رو برای شما SMS کنه .
25-وقتی که با تفنگ نشونه گرفتین ، یکی از کلیدهای راست یا چپ رو با کلید Space بزنین تا به همون جهت روی زمین بغلتین .
26- اگه با استفاده از ماشین از روی سکویی پریدین و صحنه به حالت حرکت آهسته در اومد ، شما می*تونین با به جلو روندن ماوس حرکت رو سریع*تر و با به عقب بردن اون ، حرکت رو کندتر کنین .
26-وقتی *که توی قایق هستین میتونین با استفاده از دکمه Space در محور کم چرخش بیشتری بزنین .
27- برای دفع ضربات دست و پای طرف دعوا ، از Space استفاده کنین . برای جاخالی دادن به ضربات ، وقتی که حریف دست یا پاش رو برای زدن شما شروع به حرکت دادن می*کنه ، شما باید فورأ دکمه Space رو بزنین تا جاخالی بدین .
28-[color=#FF69B4]
وقتی سوار موتور یا قایق هستید ، با گرفتن CTRL میتونید تک چرخ بزنید و با دکمه ی Shift میتونید استاپی بزنید (ترفند آقا آرمان).
[/ color]
29-بعد یه مدت هم که مرحله برین موبایلتون رنگی می شه و می تونید آهنگ برای رینگتونش انتخاب کنید...
برای دانلود آهنگ هم برا موبایل ، وقتی از ایترنت کافی نت دارین استفاده می کنین اون کنار سمت چپ قسمت موبایل هستش ، واردش که می شید ، کنار عکس هر آهنگ یا تم یا هر چی ، یه عکس دلاره که اگه اونو کلیک کنین اون چیز مستقیما" وارد موبایلتون می شه...
یه عکس دیگشم ، عکس یه اسپیکر یا بلند گو هستش که برا گوش دادن اون آهنگ باید روی اون کلیک کنین... (مطالب کاربر JeffHardy The Animal)
30-Minimum System:
Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY
1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor
1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista
16GB Free Hard Disk Space
256MB NVIDIA GeForce 7900
256MB ATI Radeon X1900
(مطالب آقا آرمان)
31-مطمئن هستم که اینهارو نمیدونستین . نه ؟ :24:
[align=center]ممنون amir.ha6[/align]
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
دوستان نسخه پی سی اومده؟
اگه اومده چرا هیچ شرکت رسمی منتشر نکرده؟:27:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
آرمین جان GTA IV حدود 8 ماه هستش که به علاوه ی کنسول + برای PC هم نسخه ی رسمی این بازی اومده .
در ضمن امیر جان من همشون رو میدونستم :4:
بعضی ها تک چرخ استاپی رو بلد نیستن ! وقتی سوار موتور یا قایق هستید ، با گرفتن CTRL میتونید تک چرخ بزنید و با دکمه ی Shift میتونید استاپی بزنید .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
منم میدونم اومده.
شنیدم 4 تا دی وی دی هستش و هر کدوم رو باید سوا نصب کنی ولی فکر کنم رسمیش 3 ماه دیگه میاد چون هیچ شرکت معتبری من ندیدم منتشرش کنه.
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
من اين بازيو 4ماهه كه دارم ولي نصبش واقعا جانكاه!
لطفا يكي نصب اينو به ما آموزش بده تا ماهم به فيض بازي كردنش برسيم:30::30::30::34::34:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
همرو گفتی الا اصلیه که شما میتونید برید از طریق اینترنت شماره های دختر هارو بردارید و باهاشون قرار بذارید(شانسی میگیره):4:
دستور العمل اونم بذار که خیلی لازمه.:4:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dr Cool
من اين بازيو 4ماهه كه دارم ولي نصبش واقعا جانكاه!
لطفا يكي نصب اينو به ما آموزش بده تا ماهم به فيض بازي كردنش برسيم:30::30::30::34::34:
دوست عزیز شما هر جا مشکلی داشتی همین جا اعلام کن تا بنده مشکلت رو حل کنم .
هر Eror یــی داشت بنویسید , یا هر جا از بازی رو مشکل داشتید یا .... !
ممنون .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
اونجایی هم که گفتی می تونیم تم و اینجورچیزا دانلود کنیم(برای موبایل) منظور از کامپیوتر های توی کافی نت بازیه...
بعد یه مدت هم که مرحله برین موبایلتون رنگی می شه و می تونید آهنگ برای رینگتونش انتخاب کنید...
برای دانلود آهنگ هم برا موبایل ، وقتی از ایترنت کافی نت دارین استفاده می کنین اون کنار سمت چپ قسمت موبایل هستش ، واردش که می شید ، کنار عکس هر آهنگ یا تم یا هر چی ، یه عکس دلاره که اگه اونو کلیک کنین اون چیز مستقیما" وارد موبایلتون می شه...
یه عکس دیگشم ، عکس یه اسپیکر یا بلند گو هستش که برا گوش دادن اون آهنگ باید روی اون کلیک کنین...
جالبه بدونید که این بازی مراحلش خیلی کمه و اگه بشینین پاش ، تقریبا" 10روزه تمومش می کنین...
اینم چیزایی بود که من می دونستم و اضافه کردم...
:34::34::34:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
دوستان سيستم مينيموم واسه اجراي بازي رو ميشه بگن؟
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali-435
دوستان سيستم مينيموم واسه اجراي بازي رو ميشه بگن؟
Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY
1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor
1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista
16GB Free Hard Disk Space
256MB NVIDIA GeForce 7900
256MB ATI Radeon X1900
البته من بازی رو رم 1 گیگ هم کردم , جواب داده , ولی سخت !
اگه میخواید بازی رو راحت اجرا کنید , رم 2 گیگ داشته باشید بهتره .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
آرمان شادم كردي........
فقط يه Thanks جواب گو نيست.......
راستي از كجا DVD مطمئن بدون Eror گير بيارم؟
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
باید کسی رو آشنا داشته باشید جایی تا بتونید بازی رو راحت بگیرید ... !
ولی خودم این بازی رو 5 تومن میفروشم , اگه طرف رفیق باشه 4.500 هم میدم :4: چون هر دی وی دی 1500 هستش که 4 تاش میشه 6000 تومن . خودم هم 6000 تومن خریدم !
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
ای جونور :4: آرمان
راسی برای PSP ش رو هم داری ؟
سیستم ما نمیکشه
گرافیکم 32 هست :11: بازی های دو بعدی رو میاره فقط :11:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
دوست عزیز شما هر جا مشکلی داشتی همین جا اعلام کن تا بنده مشکلت رو حل کنم .
هر Eror یــی داشت بنویسید , یا هر جا از بازی رو مشکل داشتید یا .... !
ممنون .
سلام
ميشه بگيد كركي كه تو دي وي دي تون هست چند مگابايته؟
اگر كركه اسم داره اسمشم بگيد
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
من در یکی از مراحل این بازی موندم لطفا یکی به من کمک کنه . یک مرحله هست که باید به همراه سه نفر دیگه بری یک جایی مثل لنج یا بندر و باید همشون را بکشیم وقتی کشتیم تو نقشه یک جایی رو نشون میده میگه برو اونجا ولی وقتی میرم اونجا هیچ اتفاقی نمیفته . با هیلیکوپتر هم رفتم رو پشت بوم بازم نشد اگر کسی این مرحلش را رد کرد کمک کنه:30:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
من خیلی اهل بازی نیستم ولی این بازی کردم خیلی دوست داشتمش البته نسخه اول به نام..Play GTA Vicecity Mafia
نمیدونم تا حالا چند تا نسخه دیگه اومده اگه میشه بگید نسخه ها بعد از اینو..و بگید میشه از بازار ایران خرید یا از جایی گرفت..ممنون.
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نسخه هايي كه از بازي GTA اومده:
GTA
GTA II
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Librity City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
از GTA III به بعد ميشه در بازار ايران پيدا كرد.
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
با کارت گرافیک اینتل4500 هم اجرا می شه؟؟
رم ثابتش 128 و تا 1700 شیر می کنه!!!
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Reza JH
نقل قول:
دوست عزیز شما هر جا مشکلی داشتی همین جا اعلام کن تا بنده مشکلت رو حل کنم .
هر Eror یــی داشت بنویسید , یا هر جا از بازی رو مشکل داشتید یا .... !
ممنون .
سلام
ميشه بگيد كركي كه تو دي وي دي تون هست چند مگابايته؟
اگر كركه اسم داره اسمشم بگيد
بهترین کرک موجود واسه این بازی , کرک Razor-1991 هستش که من همین کرک رو 100 % به شما پیشنهاد میکنم . حجمشم حدود 4 مگابایت هستش .
اگه خواستید بگید براتون آپلود کنم !
ممنون .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
سلام من نصب كردم ولي وقتي ميخوام بازي رو اجرا كنم ميگ windows parental control اجازه نميده كه اينو بازي كني
درحالي اين سيستم مال ويندوز ويستاست و ويندوز من XP هستش يه رسيدگي بكن ازمان جان[hr]
سلام من نصب كردم ولي وقتي ميخوام بازي رو اجرا كنم ميگ windows parental control اجازه نميده كه اينو بازي كني
درحالي اين سيستم مال ويندوز ويستاست و ويندوز من XP هستش يه رسيدگي بكن ازمان جان
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dr Cool
سلام من نصب كردم ولي وقتي ميخوام بازي رو اجرا كنم ميگ windows parental control اجازه نميده كه اينو بازي كني
درحالي اين سيستم مال ويندوز ويستاست و ويندوز من XP هستش يه رسيدگي بكن ازمان جان[hr]
سلام من نصب كردم ولي وقتي ميخوام بازي رو اجرا كنم ميگ windows parental control اجازه نميده كه اينو بازي كني
درحالي اين سيستم مال ويندوز ويستاست و ويندوز من XP هستش يه رسيدگي بكن ازمان جان
سلام .
خب اگه یک عکس از ارور میگرفتید میزاشتید خیلی بهتر بود .
مرحله اول , حتما" باید ویندوز شما XP - SP 3 باشه . اگه هست که هیچی , اگه نیست بهم بگید تا یک فایل reg با حجم 1 KB بهتون بدم تا ویندوزتون SP 3 بشه .
دوما " Update Visual C++
اگر از Windows 32bit استفاده می*کنید با استفاده از[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]و اگر از Windows 64bit استفاده می*کنید با استفاده از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] Visual C++ را Update کنید.
فعلا هم از هیچ پچی استفاده نکنید .
حتما هم کرکتون باید Razor-1991 باشه , بیشتر این مشکلا موقعی بوجود میاد که از کرکی به غیر از رازور استفاده کرده باشید .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
این قدر این ویژگی هایی که گفتین مخفی بودن که باور کنین سازنده های بازی هم خبر ندارن که این ویژگی ها رو توش گذاشتن...! :4:
اکثر این ها رو موقع بازی کردن, خود بازی براتون زیرنویس می کنه که باید چی کار کنین...
ممنون.
موفق باشین.
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Great One
من در یکی از مراحل این بازی موندم لطفا یکی به من کمک کنه . یک مرحله هست که باید به همراه سه نفر دیگه بری یک جایی مثل لنج یا بندر و باید همشون را بکشیم وقتی کشتیم تو نقشه یک جایی رو نشون میده میگه برو اونجا ولی وقتی میرم اونجا هیچ اتفاقی نمیفته . با هیلیکوپتر هم رفتم رو پشت بوم بازم نشد اگر کسی این مرحلش را رد کرد کمک کنه:30:
در این مرحله همون جایی که مثل لنج هستش وقتی همه رو کشتی ، یه ساختمان هست که اصلا نشون داده و باید بری توش و یا یه نفر رو بکشی یا اینکه یه کیف هست که بر داری و بعد میای پایین و سوار قایق میشی و میری اونجایی که نشون میده بهت و مرحله رد میشه.
فکر کنم خوب نشون داده باشه !!!!
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
[align=center]بچه ها یک نکته خیلی جالب من دیروز رفتم پیش یکی از دوستام که کارش همین فروش نرم افزار و بازی و ... همینطوری که پیشش بودم یاده این تاپیک افتادم و گفتم که بازی GTA IV رو داری گفتش نه , من تعجب کردم چون این دوستم قبل از اینکه بازی از توی شرکت در بیاد این داره ازش سوال کردم گفتم چی شده که حالا این بازی رو نداری به من گفت که هر ماه براشون یک لیستی از طرف صنف کامپیوتر میاد که توش اسامی بازی ها و نرم افزارهایی که غیره مجاز هستند توشه , حالا توی این لیست اسم بازی GTA IV بود و اونها این بازی رو غیره مجاز اعلام کردند .آقا آرمین بنده خدا هم راست گفته بود که از یک شرکت معتبر تیومده . من حدس زدم برای تصاویره ACTION ی که داره این بازی رو غیره مجاز اعلام کردن . ((این رو برای اطلاع دوستان گفتم)) .[/align]
[align=center]ممنون amir.ha6[/align]
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
یعنی نمیدونستید که غیر مجازه ؟؟؟:23::23::23:
اون هم نه به خاطر صحنه های Action بلکه برای صحنه های مبتذلی که در این بازی هست غیر مجازه.
این بازی رو بیشتر برای ایکس باکس بدونه عکس کاور میفروشند که کسی نفهمه...
تازه یه بازی میاد چند ماه دیگه که This Is Vegas نام داره که میگند اصلا نمیذارند ایران بیاد :4:
GTA بقل این بازی مثل شمشیر نادر هستش که ایرانی ها درستش کردند :11:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
[align=center]جناب آقای پژمان میم :4: جان منظور من از صحنه های ACTION همون ... :24: بود نه بزن بخور :4: :27:[/align]
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
سلام
یه سوال داشتم؟!؟!؟!؟!؟:15:
من تو xbox این بازی رو story complet کردم و توی شهر هم 3 تاخونه دارم ودرمرحله ی اخر هم roman با میشل ازدواج میکنن و به طور تصادفی رومَن میمیره اما توی ps3 پسرعمه ام که سیو بازی رو ریخته 4 تا خونه داره که خونه ی اخری رو p+l+a+y boy x بهش داده و رومَن هم زنده است.:23:
در ضمن p+l+a+y boy x من هم در xbox توی یه مرحله کشتمش.:10:
خُب الان چرا اینطوریه در حالی که هر دو تامونم story complet کردیم؟؟؟:21:
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط erfan_mysterio
سلام
یه سوال داشتم؟!؟!؟!؟!؟:15:
من تو xbox این بازی رو story complet کردم و توی شهر هم 3 تاخونه دارم ودرمرحله ی اخر هم roman با میشل ازدواج میکنن و به طور تصادفی رومَن میمیره اما توی ps3 پسرعمه ام که سیو بازی رو ریخته 4 تا خونه داره که خونه ی اخری رو p+l+a+y boy x بهش داده و رومَن هم زنده است.:23:
در ضمن p+l+a+y boy x من هم در xbox توی یه مرحله کشتمش.:10:
خُب الان چرا اینطوریه در حالی که هر دو تامونم story complet کردیم؟؟؟:21:
بعضی از قسمت های بازی شما میتوانید از بین 2 گزینه یکی را انتخاب کنید . مثلا یک مرحله هست میگه یا Pl*ay Boy را بکش یا Dwayna که شما Pl*ay Boy را کشتی . و پسر عمه ات Dwayna را کشته .
-
RE: ویژگی های مخفی GTA IV
همه میدونن این بازی غیر مجازه :4: مطمئن باشید سری های بعد هم میرسه دستمون .. :3:
در جواب آقا عرفان :
این بازی سه نوع مختلف به پایان میرسه که بستگی به نوع بازی شما داره ! پس تعجب نکنید ...
-
یه سوال در مورد GTA IV
سلام یه سوال دارم:من بازی gtaرو در ps3 داشتم و خیلی از مرحله هارو رفتم.بعدش بازی رو فروختم(gta iv )(بازی هنوز تمام نشده بود)حالا دوباره بازی رو خریدم ولی از مرحله ی اول میام:17:
لازم به ذکر که سیو هارو پاک نکردم.حالا باید چی کنم؟:10:
اگه امشب جواب بدین عالی میشه چون فردا صبح دوباره میخوام بازی رو بفروشم(چون سیو هاش انجام نمیشن)
باتشکر:34:
-
RE: تایپیک مخصوص GTA IV
سلام ببخشيد من بازي را نصب كردم در PC ولي وقتي بازي را باز مي كنم يك قسمت مياد كه بايد serial number و code وارد كنم اگه كسي داره بگه لطفا با تشكر!!!
-
RE: تایپیک مخصوص GTA IV
بیا اینم سریال نامبرش : UJEEK-ME33J-JDES3-GEW6X-F3NUV
-
RE: تایپیک مخصوص GTA IV
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SAEEDCENA
سلام ببخشيد من بازي را نصب كردم در PC ولي وقتي بازي را باز مي كنم يك قسمت مياد كه بايد serial number و code وارد كنم اگه كسي داره بگه لطفا با تشكر!!!
یه عکس بگیر بزار این جا
-
RE: تایپیک مخصوص GTA IV
آرمان خواهشا این کرکی که خودت برای GTA رو استفاده می کنی رو بزار ! بدجوری لازم دارم !
-
RE: تایپیک مخصوص GTA IV
این هم کرک Razor-1991 برای GTA IV
http://www.4shared.com/file/124312714/7f30e775/GTA_IV_-_Crack_-_Razor.html