بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
سلام!!!!!!!
10.TRIPLE H
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
9.RANDY((MACHO MAN))SAVAGE
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
8.VINCE MACMAHON
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
7.SANDMAN ECW ORIGINAL
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
6.BILL GOLDBERG
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
5.RICK RUDE
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
4."STONE COLD" STEVE AUSTIN
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
3.D GENERATION X
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2.NWO
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
1.THE UNDERTAKER
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
باييييي!!!!!!!
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
سلام.
من يكي اين TOP TEN رستل زون رو قبلو ندارم :4:
يادمه يكي فينيشرهاش رو گذاشته بود. فينيشر كوفي كينگستون و يكي فينيرش ادج DDT بود . بعدا فينينشر شان اينا پيداشون نبود.
به نظرم وروردي گلدبرگ بايد در صدر ليست بود :4:
اين سايت به قول معروف تعصبي كار ميكنه :4: !
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
منم حرف شما رو قبول دارم كه سايته رسل زون تعصبي كار ميكنه ولي قبول كنيد انترنس آندرتيكر خداست!!!!!!!!!
مخصوصا تو رسل منياها! با جلوه هاي ويژه:4::4:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
رسول زون که باید بره جولو بوق بزنه:4:
انجمن خودمون چاهارتایه رسلزونه:4:
از این به بعد هر چند وقت یه بار خودمون از این تاپ 10 ها میزاریم:4:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
از نظر من (بدون هیچ گونه تعصبی) ورودی تریپل اچ یکی از زیباترین هاست!
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
مگه فکر می کنید نویسنده های رسلزون ویژگی هایی دارند که از ما برترند.
شاید از بعضی از ما ها اطلاعاتشون در زمینه رسلینگ بالاتر باشه البته از خیلی هامون پایین تره.:4:
اونم یه آدمه مثل من و شما میاد میشینه بنا به سلیقه خودش می نویسه منتهی چون نام سایتش یکم بین سایت ها با موضوع کشتی جا افتاده به نقل از رسلزون اینجا یا جاهای دیگه قرار می گیره.
منم اتفاقا با عرفان عزیز موافقم .
ما هم بهتریم هم اگر از اینا بذاریم بهتر از آب در میاد در آینده می ذاریم.:4:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
چون خارجین دلیل نمیشه که بگین از ما بهترن.
اگه ما بیایم خودمون 10 برتر بنویسیم از اینا بهتر در میاد.
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
نقل قول:
نوشته اصلی توسط H H H
رسول زون که باید بره جولو بوق بزنه:4:
انجمن خودمون چاهارتایه رسلزونه:4:
از این به بعد هر چند وقت یه بار خودمون از این تاپ 10 ها میزاریم:4:
جانم ؟؟ :4:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
البته اونها تجربه بیشتری دارن
منم از ورودی تریپل ایچ .شان خیلی خوشم میاد
اینم بگم بچه های ایران دبیلو دبیلو ای اگر یکم حرفه ای تر فکر کنند مطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم
(اونا وقتی مقایسه میکنن واقعا تعصب رو کنار میزارن و همه جوانب رو در نظر میگیرن)(در یه کلام حرفه ای کار میکنن)
اما ما از اونه بهتر میشیم در صورتی همه سطح اطلاعاتشون رو بالا ببرن
هر چند بعضی از بچه های این انجمن اطلاعاتی در سطح اونها دارن
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
حاجی اطلاعات ما خیلی بالاست.
ازشون استفاده نمی کنیم.
پخششون نمی کنیم. اگه همه دوستان همکاری کنن سطح کیفی انجمن خیلی بالا میره
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
نقل قول:
مطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم
تو ایران هست ولی در جهان به دلیل اینکه زبانمون انگلیسی نیست میشه گفت در حد 0 هست :70:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
به نظر من ورودی اج هم بهتر بود که توی این 10 تا میومد البته این نظر شخصی منه !
ممنون !
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
نقل قول:
اینم بگم بچه های ایران دبیلو دبیلو ای اگر یکم حرفه ای تر فکر کنند مطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم
همین الانش فکر میکنید ما کم انجمنی هستیم؟!!:4:
بین 100 سایت برتر کشتی کچ در دنیا ما در رتبه 8 بودیم.
یه قطب اسیاییم:4:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
بدون تعصب بگم هیچی ورودی بوگی من نمیشد!:11:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
در این که ما خیلی بهتریم شکی نیست! شاید تنها مزیت اونا نسبت به ما دسترسی سریع تر به اخبار باشه
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
من داخل این لیست اول خوشحالم که اسم Randy Savage اومده/.....
واقعا اینترنس گلدبرگ خیلی زیبا بود اما باز هم فرقی نمیکنه که کی اول باشه مهم اینه که بهترین بوده
اما یک سوال بر چه اصاصی اینارو انتخاب کردن؟
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
عكس هاي خراب در تاپيك تصحيح شد!!!!!!!!
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
یعنی اینترنس وینس و ... و.... از راک بهتر بود؟:8:
RE: بهترين انترنس هاي تاريخ از زبان رسل زون
بهترین ورودی رو به نظر من بنوا داشت مخصوصا تو WM 20 که وقتی رفت تو رینگ رفن جلوی شان خیلی زیبا بود.