-
فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
[align=center]
هالک هوگان یکی از بزرگ ترین استاران پرو رسلینگ به تی ان ای پیوست ...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
از لابلای صحبت های هالک :
" من میترسیدم دوباره به این حرفه برگردم .. ولی هر روز مردمی رو میدیدم که میگفتین دیگه بازی نمی کنی ؟
و حالا من بزگشتم ... تی ان ای کمپانی بزرگی هستش ..
من حالا بر این باور هستم که باید تغییراتی در تی ان ای ایجاد کنم ... "
[/align]
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
هالک هوگان که هیچ اگه گلدبرگ رو هم تی ان ای بگیره نمیتونه با دبلیو دبلیو ای رغابت کنه خوشحال نشه کسی:4:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ري مستريو
اين بده يا خوب؟
اکسلنت . :4:
البته ما هر کسی قبول نمیکنیم , اما دیدیم سابقه داره پیرمرده , راش دادیم بیاد , نقشش هم کمرنگ کردم پررو نشه . :4:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
ماليدي عرفان جون:4: به نظر من كه خيلي خيلي عالي شد هوگن كلي اعتبار مياره برا تي ان اي،اگه گلدبرگ رو بگيرن كه ديگه ميشه خود WCW!!
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
فکر کنم NWO دوباره راه بیوفته :7:
کاربر بالایی مواظب خودت باش .
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
دبلیو سی دبلیو داره زنده میشه رینگ رویایی دبلیو سی داره شکل میگیره وینس باید کاسه کوزشو جمع کنه بره ولایت.
new world order back
lets ready to rumble
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
دیگه باید وینس بره غاز بچرونه ... کار WWE همین الانش ام تموم شدست . یادمه چند وقت پیش یکی از بچه ها (نمیدونم کی بود) اومد تو یه تاپیکی گفتش که تی ان ای هرگز کسانی مثل شان ، باتیستا ، هانتر و تیکر نداشته و نداره ولی الان میبینیم که کسانی مثل بابی لشلی (مرد شکست ناپذیر ام ام ای) هالک هوگن (بزرگترین رستلر تاریخ ) کورت انگل ( دارنده مدال طلای المپیک و یک کشتی گیر کاملا حرفه ای ) یه استار خوش تکنیک مثل ای جی استایل و استارهای خوش اندامی مثل هرناندز و رهینو داره از نظر استار های زن هم که ناک اوتها اصلا قابل قیاس با دیواها نیستن کدوم دیوای WWE قدرت ODB و KONG رو داره یا کدوم تکنیک هاماندا رو داره ؟
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
فکر کنم دیگه وقتشه!
واقعا خوشحال شدم این مطلب را شنیدم.خیلی زودتر منتظر این خبر بودم و انتظار چنین روزی را داشتم.
نزدیک به یک سالی میشه که کلا دبلیو دبلیو ای را کنار گذاشته بودم ، چون به نظرم ارزش وقت تلف کردن را هم نداشت.
رقابت کردن به بزرگی و سابقه کمپانی نیست.کلا من سابقه را در هیچ مقایسه منطقی ملاک قرار ندادم و نمیدم.رقابت بین دو کمپانی به هوادار جمع کردنه.
در خبرها اومده بود که تی ان ای قصد داره برنامه ای را به دوشنبه شب ها منتقل کنه. ( رقابت با برنامه کودکان به نام راء )
همچنین در خبر ها اومده بوده که بیل گلدبرگ با پسرش به دنبال کمپانی می گردند که ارزش داشته باشه.فقط مونده اسکات هال.
بازگشت دوران رویایی دبلیو سی دبلیو را به تمام دوستداران آن دوران تبریک می گم.
خیلی دوست دارم در آینده نزدیک افرادی همچون اسکات هال و اریک بیشاف برای همکاری با این کمپانی اعلام آمادگی کنند.
خیلی دوست داشتم یک مسابقه بین کرت انگل و برت هارت ببینم ، امیدوارم این خواسته هم برآورده بشه.
هاک هوگن کم کسی نیست.ازدحام طرفدارها را در هنگام حضور او دیدید.پس دوستان که از تعداد تماشاگران کم تی ان ای صحبت می کنید ، منتظر افزایش تصاعدی تماشاگران تی ان ای باشید.
این کمپانی دو تن از بزرگتری کچ کارهای سبک هارکور همچون میک فولی و آبیس را داره.
در هر صورت جف جرت کاری کرد که ازش هنوز هم دارم تشکر می کنم ، و بدونید که این بیشاف نیست!!
آغاز دهه دوم قرن بیست و یکم مصادف با پایان کار دبلیو دبلیو ای که از سال 2002 آغاز شد.
با تشکر.
موفق باشید.
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
اسم شوء دوشنبه هارو به دیکسی پیشنهاد دادم , قراره بزاریم Nitro :4:
-
آپدیت :: بیشاف هم قرارداد بست !!؟؟؟؟
بچه ها طبق خبرها مثل اینکه بیشاف هم با تی ان ای قرارداد امضا کرده ...
مثله اینکه کسی هم که هوگن رو دلش رو قرص کرده برای قرارداد بیشاف بوده ...
مثله اینکه میخواد برنامه هایه تازه برای تی ان ای بسازه ... بنوعی برنامه سازه !!
با پیوستن هوگان به تی ان ای گفته میشه اگه اسپایک تی وی نتونه تی ان ای رو راضی نگه داره تی ان ای میخواد با شبکه ای جدید
قرار داد ببنده ...
نظر شخصی ::
فکر کنم تی ان ای کار فوق العاده ای رو تا به اینجا انجام داده ... میتونه برای شروع ریتینگ ایمپکت رو از 1.1 به 2.2 و حتی بیشتر برسونه ، بقول هوگان ، Brother :4:
-
RE: آپدیت :: بیشاف هم قرارداد بست !!؟؟؟؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Main Event
بچه ها طبق خبرها مثل اینکه بیشاف هم با تی ان ای قرارداد امضا کرده ...
مثله اینکه کسی هم که هوگن رو دلش رو قرص کرده برای قرارداد بیشاف بوده ...
مثله اینکه میخواد برنامه هایه تازه برای تی ان ای بسازه ... بنوعی برنامه سازه !!
:
چقدر زود پیش بینیم درست در اومد دو دقیقه پیش پیش بینی کردم :4:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
وقتی اریک بیشاف هم اومد وسط قضیه جدی شد! فکر کنم اینا دست به دست هم دادن یه حال اساسی از وینس بگیرن تا بلکه انتقام کارهای زشت قدیمش گرفته بشه واگه عین آدم رفتار کنن و TNA رو خر تو خر نکنن موفق میشن
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
منم خوشحال شدم و دوست دارم tna بيادو بالاتر از wwe قرار بگيره اما مطمين باشين vince زماني كه احساس كنه tna داره پر تماشاگرتر ميشه به اين برنامه كودك و نوجوان(raw)پايان ميده و يه برنامه هايي ميچينه كه كمپاني عين سال 2001 بشه من هنوز طرفدار vince و wwe هستم با اين كه از summer slame 2008 به بعد wwe رو بوسيدم گزاشتم كنار اما اميدوارم vince با سياست نابغه و استادانه اي كه داره سال 2010 كمپاني رو بكنه عين سال 2001.
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
اخه چرا هالک؟؟؟؟؟؟:10:چرا؟:2:توی نمک نشناس که همه ی شهرت و محبوبیتت رو مدیون wwf هستی ،دیگه از تو انتظار نداشتیم:2:
سر پیری و معرکه گیری یعنی این:26:
مسلما با شهرت و محبوبیتی که این داره،تی ان ای یه جون تازه ای میگیره،دیگه از جمعیت های 2000 نفری هم خبری نیست!:27:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:9::9::9::24::24::24:
[/align]
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
محمود جون نمیخوام طومار بنویسم ... ولی هوگان بنظر همه بهترین دورانش تو دبیلو سی دبیلو بود ...
کسی که نخواد یه چیزی رو قبول کنه بهانه میاره ... شما هم داری بهانه میاری :24:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
من خودم طرفدار TNA هستم اما تا زمانی که TNA یه فکری به حال استوری لاین هاش نکنه و ورزشگاه رو یه دستی روش تکون نده فایده نداره
راستی تماشاگرانشون هم باید بفهمن که تو ورزشگاه باید بازیکنان تو رینگ رو تشویق کنن نه تا کسی یه بیگ بوت زد شروع کنن هی بگن TNA TNA TNA
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
تا دیروز همه از بازی کسل کننده ی هوگان میگفتند
امروز هوگان شد افسانه ی WcW :11:
جالبه .
مبارکتون باشه
ببینیم آخر با این پیر و پاتالا به کجا میرسید !
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
بابا پیر و پاتال چیه هوگن هر جا میره انبوه تماشاگرا اونجا هستند.
رقابت هم به تماشا گر جمع کردنه.
تازه اریک بیشاف با اون استعداد طلایی هم هست.
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
نقل قول:
امروز هوگان شد افسانه ی WcW
بله هوگان در دبیلو دبیلو اف بازی هایه نمایشی داشت ولی ما داریم از دبیلو سی دبیلو حرف میزنیم عزیزم ... الکی نپرون ارمان جون ...
ما هم میبینیم شما به تی کش ببخشید تیکر کبیر به کجا میرسید :11:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
این رو به جرات میشه گفت که اگر زمانی TNA توانست استون کلد و یا راک ( که جوان تر از استون کلد هستش و میتونه بیشتر در TNA فعالیت کنه ) رو جذب کنه ، میتونه برای Wwe شاخ و شانه بکشه ف نه با گرفتن چنین استار هایی که وضعیت سلامتی جسمانیشون هنوز تائید شده نیست !
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
:11:
داش مرتضی ایول...شما باید برید همون هالک هوگانو بگیرید...که معلوم نیست زندس یا مرده..!!
افسانتونم کرت انگله که خودش یه زمانی WWE بود.
فقط بلدین ** شر بگید تی شک تی کش!!:27:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
یه نکته من بگم بعضی دوستان هی میان میگن وینس باید کاسه کوزش رو جمع کنه و مهد کودک (راو) رو تعطیل کنه و از اینجور چرندیات...دوستان اول بزارید از Wwe جلو بیفته هروقت افتاد این حرف ها رو بزنید الان برین امار تماشاچیا رو ببینید همه چیز دستتون میاد...
حالا مثلا هوگن رو جذب کرده TNA به چه دردی میخوره !؟ میتونه با هوگن با Wwe رقابت کنه ؟؟؟ اگه بدرد میخورد وینس هرجور بود زودتر میاوردش تو کمپانی ولی...............
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
اگه بدرد وینس میخورد ؟ :11::11::11:
عزیز دلم وینس خودش رو جر داده بود تا تو مدیسن اسکوار گاردن راو این هفته هالک باشه ... دقیقا همونجا کنفرانس زدن
و هالک به تی ان ای پیوست ...
یخورده بیشتر خبر ها رو دنبال کنید ...
--------------------------
مرتضی جان اتفاقا شایعه شده استین و ریک فلیر هم میخواد بیان :4:
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
دوست عزیز من منظورم یه بار مهمان ویژه ی راو شدن نبود منظورم این بود که وینس نمیاد اونو بطور دائمی بیاره Wwe ...
لطفا یه کم ملایم تر با بنده صحبت کنید من که پسرخالتون نیستم !!!!! شوخی هم نداریم با هم...
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Main Event
اگه بدرد وینس میخورد ؟ :11::11::11:
عزیز دلم وینس خودش رو جر داده بود تا تو مدیسن اسکوار گاردن راو این هفته هالک باشه ... دقیقا همونجا کنفرانس زدن
و هالک به تی ان ای پیوست ...
یخورده بیشتر خبر ها رو دنبال کنید ...
--------------------------
مرتضی جان اتفاقا شایعه شده استین و ریک فلیر هم میخواد بیان :4:
اره تو نمیری منم حال کردم کم کم باس یه بلیطو بدیم دسه حاج وینس بفرستیمش دهاتشون اواز محلی بخونه وینس دیگه داره ضایع میشه فقط گلدبرگ کمه که بیاد تو tna دیگه دبلیو ای باس بره جلو البته الانم جلو هست دیگه کچ دیدن حالی داره الان tna حالو هوای دبلیو سی دبلیو:7: رو داره.[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط wwestar
:11:
داش مرتضی ایول...شما باید برید همون هالک هوگانو بگیرید...که معلوم نیست زندس یا مرده..!!
افسانتونم کرت انگله که خودش یه زمانی WWE بود.
فقط بلدین ** شر بگید تی شک تی کش!!:27:
داداشه من چرا به اینو اون تیکه میندازید نادر ببخشید اندر معلوم نیست زنده ست یا مرده وگرنه هالک تو مسابقاتی که با اندر داشته چوپوقه حاج نادر ببخشید اندرو چاق کرده دوست عزیزم کمی دقت و در جواب دادن از جملات بهتری بهره بگیرید.
-
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
پرهام جان یک چیزی میگم ، دوباره عده ای از آقایان مین میخوای کلاس بذاری و اینا ....
ولی من حدود شش ماهه که وقتم رو برای دیدن کشتی کچ تلف نمی کنم . نه از tna خوشم میاد و نه از Wwe
به همین دلیل فقط نظرم رو گفتم .
دوستان لطفا هر کی پی کار خودش باشه
عیسی به دین خود ، موسی هم به دین خود
چی کار به این دارید که از دیکسی کارتر طرفداری می کنید یا از وینس ؟
حالا مثلا شما با استفاده از فرمول های پیچیده و دشوار و استفاده از معیار های سخت دیفرانسیل شما ثابت کردید که مثلا کمپانی X بهتره . آخرش چی میشه ؟ به شما لوح تقدیر بهترین هوادار کمپانی رو اهدا می کنند ؟
خیلی راحت بنشینید کشتی تون رو ببینید ، بعدش برید پی کار و زندگیتون