پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
داشتم تو سایت ها چرخ میزدم که یک پستر از رویال رامبل دیدم و حالا نمیدونم همین حتمی هستش یا احتمالی . اج بر روی این پستر در واقع نمایانگر شخصیت Sweeney Todd است که این فرد آرایشگر است و با تیغ خودش گلوی مشتری هاش رو می بره ، می باشد . به عبارت دیگر فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street هم بر مبنای همین شخصیت ساخته شده است و به نظرم طرحی هم که بر روی صورت و موی اج به کار بردند خیلی جالب است و بر روی تیغی که بر روی این پستر قرار داره انعکاسی از عنوان WWE Championship رو نیز می بینیم .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://www.wrestleshare.com/images/1n4asw70n1nlec10dyv0.png
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
پستر قشنگیه ایشالله ادج هم زود بر گرده :4: لاقل یه ذره رویال رامبل قشنگ بشه. رو چاقو طرح دابلیو دابلیو ای چمپینشیپ هستش. به امید اینک هشاون مایکل کمربند رو ببره و یه درگیری بین ادج و شاون ببینیم.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
خدا کنه عوض نکنند تا رویال خیلی مونده ولی عجب پستری شدِ.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
البته الآن که دقت کردم دیدم یکم بد دیزاین کردن :4:
موهاش با کیفیت تر از صورتشه :15:
پس 50 - 50 شد !!
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
سلام.
دو پستر ديگر براي رامبل طرااحي شده كه اين دو تا احتمالش خيلي از پستر اولي كمتر است :
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
ساسان اینایی که گذاشتی آدمایی مثل شروین یا آرمان می سازند . دقت کنی تو هردو از PSD های قدیمی ادج و آرم رویال رامبل 2008 اتفاده شدِ.
این طرح پستر ادج هم از کاور دی وی دی یکی از فیلماست اسم فیلم یادم نیست ولی یارو موهاش همین شکلی بود کاور فیلم هم تقریبا با این یکی بود.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
پوستر اقا حامد نمیتونه اصل باشه چون من یادمه خودم خبرش رو گذاشتم بدلیل تصادف رویال رامبل با ان اف ال تاریخ برگزاریش به 31 ژانویه تغییر پیدا کرد در حالی که تو این پوستر تاریخ 24 ژانویه هست .
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The PhenomeNal
ساسان اینایی که گذاشتی آدمایی مثل شروین یا آرمان می سازند . دقت کنی تو هردو از PSD های قدیمی ادج و آرم رویال رامبل 2008 اتفاده شدِ.
این طرح پستر ادج هم از کاور دی وی دی یکی از فیلماست اسم فیلم یادم نیست ولی یارو موهاش همین شکلی بود کاور فیلم هم تقریبا با این یکی بود.
حسام جان گفتم كه احتمالش كمتر است !
ضمننا لازم به ذكر است ســازنده هـر سـه پستــر يـكـ نفــر اســت .
و پــســتر http://www.wrestleshare.com/images/zllekfi642rqx23l3g9p.png در يو*توب به نمايش درامده .!
باي .
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
این پوستر اولی
از فیلم سوینی تاد سلمانی آدم خور برگرفته شده.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
به نظر من که اگه ادج بخواد تو رویال برگرده و عکسشو روی پوستر رویال بذارن که دیگه بازگشتش هیچ شوکی وارد نمیکنه و حال نمیده پس به احتمال زیاد عکس ادج روی پوستر نیست .
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
اینکه ادج قهرمان رویاله هیچ شکی توش نیس.ولی انصافا پوستر نازیه.نامردا از رو شاهزاده پارس کپی کردن!
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
این اصلا مشخصه که ساختگیه:
اول صورت اج رو ببینید همونیه که روی جاجمت دی 2009 بود دورشو بریدن گزاشتن روی این.
بعدشم نگاه کنید خنجره چطوری توی دستشه.خیلی غیر طبیعیه.
بعدشم فونتش که به کار بردن.
خیلی قشنگ ساخته ولی این نیست.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
پستر شاخیه !
دیگه قهرمانی ادج تو رویال رامبل 100 %
ولی باز هم امیدواریم که زودتر برگرده که جاش خیلی خالیه
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
ولی فکر کنم این عکس رو بدون لوگوی روایل رامبل و نوشته های زیرش حدود یک یا دو ماه پیش دیده بودم . اگر اشتباه نکنم عکس جف به همین سبک هم وجود داشت . تنها کاری که سازنده انجام داده این بوده که یکی از فیس های اج رو که به این عکس می خورده رو کات کرده و به جای [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] گذاشته و با کمی ویرایش این تصویر رو ایجاد کرده که بهتره اول از همه مقایسه ای بین والپیپر و پوستر بکنیم
لینک پوستر : http://www.wrestleshare.com/images/1n4asw70n1nlec10dyv0.png
لینک والپیپر : http://api.ning.com/files/B125qg3SBpzBCjOrL6SStRqmG4mEgZ-QExD7XVwW6cIl8-xwvVr8n1oJNiFfeyJAgZudMjQBI9Km3vJYo6N9LOY4ZoL9eJ39/sweeney_todd04.jpg
فکر کنم دوستان همه چیز رو متوجه شدند . در ضمن این اشتباه بزرگ از طراح پوستر همه چیز روخراب کرده :
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اگر دقت کنید متوجه میشید که صورت اج خوب جاگذاری نشده و هنوز قسمت کوچکی از صورت جانی دپ مشخصه
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
اره بابا من که گفتم این اصلا نمیتونه پوستر باشه دیروز کمپانی از ریهانا برای اینکه از روی کاور موزیک هاش یک چیزی شبیح سازی کرده شکایت کرده بعد خود کمپانی بیاد عکس فیلم بدزده بزاره برای پوستر
این کله اج مال پوستر جاجمنت امسال رو بریده زده به این.بعدشم کجای موی اج قهوه ای و تیکه ایش هم سفیده؟
اج مگه موهاش زرد رنگ نیست.؟(بور)
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
دوستان ، به نکته ی مرتضی توجه کنین ! :.:
تو این دو تا عکس به دستکش و ناخن ها نگا کنید ، عین همن ، مخصوصا" ناخناشون !!!:58:
چقدم مو هاشون شبیه همه !!! :4:
یارو کپ زده!!!:61:
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
دیروز کمپانی از ریهانا برای اینکه از روی کاور موزیک هاش یک چیزی شبیح سازی کرده شکایت کرده بعد خود کمپانی بیاد عکس فیلم بدزده بزاره برای پوستر
البته کمپانی چنین حرفی رو نزده چون اگر از سوی یک شرکت رسمی این اعتراض وارد میشد و مه متوجه میشدند قطعا ریهانا هم واکنش نشان میداد . مثل این که اولین کسی که برای اولین بار به سبک رپ خوند و بعد از اون دیگران شروع به رپ خوندن کردند ، بگه که همه دارند از من تقلید می کنند
کسی که این حرف روزد که بیشتر برای جلب خودنمایی بود ، اگر اشتباه نکنم پاول هیمن بود
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
مگه هر وقت عکس کسی روی پوستر باشه اون بازی رو میبره.اگه اینطوره پس باید جف د بش 2009 رو می برد چون عکسش روی پستر پی پی وی بود.
در ضمن روی پستر رویال رامبل 2004 عکس جان سینا بود اما اون بازی رو نبرد بلکه بنوا برد.
بعد هم ادج اونقدر منفوره که اومدنش سورپرایز حساب نمیشه.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
نقل قول:
دیروز کمپانی از ریهانا برای اینکه از روی کاور موزیک هاش یک چیزی شبیح سازی کرده شکایت کرده بعد خود کمپانی بیاد عکس فیلم بدزده بزاره برای پوستر
البته کمپانی چنین حرفی رو نزده چون اگر از سوی یک شرکت رسمی این اعتراض وارد میشد و مه متوجه میشدند قطعا ریهانا هم واکنش نشان میداد . مثل این که اولین کسی که برای اولین بار به سبک رپ خوند و بعد از اون دیگران شروع به رپ خوندن کردند ، بگه که همه دارند از من تقلید می کنند
کسی که این حرف روزد که بیشتر برای جلب خودنمایی بود ، اگر اشتباه نکنم پاول هیمن بود
من چمیدونم که کمپانی گفته یا ریهانا حواب داده یا هر چیز دیگه ای من اون چیزی رو گفتم که از همین انجمن خبرش گزاشته شد.
نمونه این پوستر هارو تاحالا خیلی دیدیم من دارک نایت هم که پارسال اومد که بتمن پست پنجره داشت شهرو میدید اومدن کله بت من رو برداشتن کله تیکر رو گزاشتن جاش گفتن پوستر احتمالی اینا اینم مدرک:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این همونیه که برای انفورگیون ساختن ادما
اینم عکس اصلیش:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بابا این دوره طرفدار زیاد ماشالا گرافیست هم زیاد هر کسی دیگه یک فوتوشاپ رو سیستمش نصب هستو این شایعات زایع رو میده بیرون/....
:11::34:
اصلا چرا اینقدر سر خودمو رو درد میاریم بابا هفته دیگه پوستر میاد و مشخص میشه.
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
سلام.
مرتضي جان لازم به ذكر است ارمان در پست بعديش حرفشو پس گرفت. ( وصيعت نامه نوشتي :4: )
صــحبت آرمـان :
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
البته الآن که دقت کردم دیدم یکم بد دیزاین کردن :4:
موهاش با کیفیت تر از صورتشه :15:
پس 50 - 50 شد !!
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
ولی فکر کنم این عکس رو بدون لوگوی روایل رامبل و نوشته های زیرش حدود یک یا دو ماه پیش دیده بودم . اگر اشتباه نکنم عکس جف به همین سبک هم وجود داشت . تنها کاری که سازنده انجام داده این بوده که یکی از فیس های اج رو که به این عکس می خورده رو کات کرده و به جای [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] گذاشته و با کمی ویرایش این تصویر رو ایجاد کرده که بهتره اول از همه مقایسه ای بین والپیپر و پوستر بکنیم
لینک پوستر : http://www.wrestleshare.com/images/1n4asw70n1nlec10dyv0.png
لینک والپیپر : http://api.ning.com/files/B125qg3SBpzBCjOrL6SStRqmG4mEgZ-QExD7XVwW6cIl8-xwvVr8n1oJNiFfeyJAgZudMjQBI9Km3vJYo6N9LOY4ZoL9eJ39/sweeney_todd04.jpg
فکر کنم دوستان همه چیز رو متوجه شدند . در ضمن این اشتباه بزرگ از طراح پوستر همه چیز روخراب کرده :
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اگر دقت کنید متوجه میشید که صورت اج خوب جاگذاری نشده و هنوز قسمت کوچکی از صورت جانی دپ مشخصه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
البته الآن که دقت کردم دیدم یکم بد دیزاین کردن :4:
موهاش با کیفیت تر از صورتشه :15:
پس 50 - 50 شد !!
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
ولی فکر کنم این عکس رو بدون لوگوی روایل رامبل و نوشته های زیرش حدود یک یا دو ماه پیش دیده بودم . اگر اشتباه نکنم عکس جف به همین سبک هم وجود داشت . تنها کاری که سازنده انجام داده این بوده که یکی از فیس های اج رو که به این عکس می خورده رو کات کرده و به جای [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] گذاشته و با کمی ویرایش این تصویر رو ایجاد کرده که بهتره اول از همه مقایسه ای بین والپیپر و پوستر بکنیم
لینک پوستر : http://www.wrestleshare.com/images/1n4asw70n1nlec10dyv0.png
لینک والپیپر : http://api.ning.com/files/B125qg3SBpzBCjOrL6SStRqmG4mEgZ-QExD7XVwW6cIl8-xwvVr8n1oJNiFfeyJAgZudMjQBI9Km3vJYo6N9LOY4ZoL9eJ39/sweeney_todd04.jpg
فکر کنم دوستان همه چیز رو متوجه شدند . در ضمن این اشتباه بزرگ از طراح پوستر همه چیز روخراب کرده :
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اگر دقت کنید متوجه میشید که صورت اج خوب جاگذاری نشده و هنوز قسمت کوچکی از صورت جانی دپ مشخصه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
البته الآن که دقت کردم دیدم یکم بد دیزاین کردن :4:
موهاش با کیفیت تر از صورتشه :15:
پس 50 - 50 شد !!
پسر گل
چون حرفتون رو نقل قول کردم که حتما نباید در جواب شما باشه . من توضیحات کامل رو برای همه نوشتم
RE: پستر احتمالی رویال رامبل با حضور اج
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
بدون هیچگونه شکی همین طرح پستر اصلی رویال رامبل میشه !
ولی فکر کنم این عکس رو بدون لوگوی روایل رامبل و نوشته های زیرش حدود یک یا دو ماه پیش دیده بودم . اگر اشتباه نکنم عکس جف به همین سبک هم وجود داشت . تنها کاری که سازنده انجام داده این بوده که یکی از فیس های اج رو که به این عکس می خورده رو کات کرده و به جای [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] گذاشته و با کمی ویرایش این تصویر رو ایجاد کرده که بهتره اول از همه مقایسه ای بین والپیپر و پوستر بکنیم
لینک پوستر : http://www.wrestleshare.com/images/1n4asw70n1nlec10dyv0.png
لینک والپیپر : http://api.ning.com/files/B125qg3SBpzBCjOrL6SStRqmG4mEgZ-QExD7XVwW6cIl8-xwvVr8n1oJNiFfeyJAgZudMjQBI9Km3vJYo6N9LOY4ZoL9eJ39/sweeney_todd04.jpg
فکر کنم دوستان همه چیز رو متوجه شدند . در ضمن این اشتباه بزرگ از طراح پوستر همه چیز روخراب کرده :
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اگر دقت کنید متوجه میشید که صورت اج خوب جاگذاری نشده و هنوز قسمت کوچکی از صورت جانی دپ مشخصه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
البته الآن که دقت کردم دیدم یکم بد دیزاین کردن :4:
موهاش با کیفیت تر از صورتشه :15:
پس 50 - 50 شد !!
پسر گل
چون حرفتون رو نقل قول کردم که حتما نباید در جواب شما باشه . من توضیحات کامل رو برای همه نوشتم
نه عزیز
وقتی پست من و نقل قول کردی یعنی پست بعدیم رو ندیدی و مخاطبت من بودم .