[size=x-small]سلام .
با توجه به توضیحاتی که شروین در تاپیک مخصوص ویدئو های [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] داد ,
این تاپیک مخصوص دریافت ویدئو های Ask The Divas می باشد .
با تشکر .[/size]
نمایش نسخه قابل چاپ
[size=x-small]سلام .
با توجه به توضیحاتی که شروین در تاپیک مخصوص ویدئو های [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] داد ,
این تاپیک مخصوص دریافت ویدئو های Ask The Divas می باشد .
با تشکر .[/size]
[align=center]
WWE . Com - Ask The Divas - 12 Dec , 2009
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=left]« " Ask The Divas - 12 Dec , 2009[/align]
[align=left]
[size=xx-small]I[/size]
:: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=left]
WWE Ask The Divas | 19 Dec[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center][size=x-small]
WWE , Ask The Divas , 2 Jan 2010
[/size]
[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=left]« Ask The Divas , 2 Jan 2010
[/align]
[align=center]
: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=center][size=x-small]
WWE - Ask The Divas , 9 Jan , 2010
[/size][/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=left]
« « Ask The Divas - 2 jan 2010 '
[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center]Ask the Divas - January 16, 2010[/align]
[align=center]---*---[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
Host: RaPiDShare
Size 3.66 MB
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوست عزیز :
دخالت نباشه ولی :
چرا این تاپیک رو آپ می کنی وقتی نه بازدیدی داره ؟! و نه حتی وختی خود مدیران عزیز هم به این تاپیک اهمیت نمی دن ؟!
بازدیدشم از تعداد تنکس هایی که بعد از هر بار آپ کردن می گیری می شه فهمید ؟! :70:
خود اون پست اول این تاپیک تنکس هاشو نگاه کن ؟!
حالا تنکس پست های اصلی تاپیک یعنی خود آپدیت ها و خود ویدئو ها رو ببین ؟! :70:
هماهنگ شده .. این تاپیک هم عشقیه هرکی هروقت دلش خواست میتونه آپ کنه .نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Rioter
شما هم بهتره زیاد تو این مسائل دخالت نکنی .
ممنون .
ببخشید آقا کیوان ولی شما حق دلسرد کردن کاربران رو ندارید .
هرچی آرشیو فروم کاملتر باشه بهتره ...
بالاخره این تاپیک های ادامه دار این مشکلات هم دارند!
نمیشه کاری کرد ...
آقایون این مسائل همیشه هست.برای مثال همون تایپک نقد من . برید نگاه کنید اون همه نوشتیم کلا 2 تا بازدید کننده داشت.(بزرگترین نقد باتیستا در تاریخ انجمن)
مهم باید اونی باشه که داره کار میکنه و به قول آرمان آرشیو انجمن رو کامل کنه..و زیاد به تشکر و بازدید فکر نکنه و کارشو بکنه.
والا ما با این تنکس هایی که تو این یکی دو سه هفته ای که گرفتیم بیشتر دلسرد شدیم ! :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
راستش دوستان عزیز باید بگم هدف جمع و جور کردن ارشیو انجمن هست. قرار هم نیست از حرف کسی دلسرد بشم چون واقعآ بچه های این انجمنو دوست دارم(:d) من به عشق انجمن و بچه های باحالش فعالم و فعال هم میمونم و بقیه کارام هم به خاطر جمع کردن آرشیو هست.
خلاصه کنم که هدف موفقیت انجمن است.....
پرچم سیخه
[align=center][size=x-small]
WWE - Ask The Divas , 23 Jan , 2010
[/size][/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=left]
« Ask The Divas - 23 jan 2010 '
[/align]
[align=center]
: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]