-
گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
[align=center]با سلام.از این به بعد قصد دارم از این تاپیک ها زیاد بزنم این اولیشه :
همونطور که میدونیم در دنیای کشتی افراد شناخته شده و کار درست زیادی وجود دارند که هیچ گاه به دلایل مختلفی مثل یکی نبودن دوران،کمپانی یا عدم توافق شخصی هیچ گاه نتونستن با هم مسابقه بدن و خیلی از هواداران در حسرت همچنین مسابقه ای مانده اند.
در این تاپیک قراره هر کس بازی هایی رو که به نظر خودش میتونسته برگزار بشه و بترکونه اما تا به حال برگزار نشده رو بنویسه.
من خودم برای شروع لیست 10 مسابقه ای رو ارائه میکنم :
10 - AJ Styles vs. Randy Orton
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازی ای که میتونه خیلی زیبا جنگ WWE و TNA رو به نمایش بکشه.دو جوان درجه یک دو کمپانی که همیشه بازی های جذابی رو ارائه میدن و قطعا این بازی میتونه بازی تاریخی ای باشه.
9 - Sting vs. Undertaker
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو لجند بزرگی که هیچ گاه به خاطر عدم حضور استینگ در WWE به مصاف هم نرفتند.دو گیمیک بی نظیر و دو اسطوره به یاد ماندنی که واقعا حیفه که به این سن رسیدند و با هم بازی نکردند.
8- John Cena vs. The Rock
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پیپلز البو در برابر فایو ناکل شافل ، راک باتم در برابر اتیتود اجاسمنت ، اس تی اف در برابر شارپ شوتر ، جاست برینگ ایت در برابر یو کنت سی می ، ایف یو اسمللللللللللللللل ، وات د چمپ ایز هیر !
7- Kurt Angle vs. Bret Hart
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازی ای که شاید فنی ترین بازی تاریخ بشه.دو نفری که تکنیکی ترین کشتی گیر های عصر خودشون هستند و از تصورش هم آدم لذت میبره.شارپ شوتر در برابر انکل لاک.چی بشه!
6- Outsiders vs. DX
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو تیمی که در دوران اوج رسلینگ در ماندی نایت وارز، در دو کمپانی رقیب حاضر بودند و البته جنگ اصلی بین دی اکس آرمی و ان دابلیو او بود اما این یک بازی بین این دو تیم اگر در دوران اوج خودشان بودند میتونست به راحتی میلیون ها نفر رو پای تلویزیون بکشونه.
5- Batista Vs. Goldberg
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به اعتقاد برخی ها باتیستا نسخه WWE گلدبرگ هست و به نظر میرسه این کمپانی تلاشش رو هم کرده ، پا کوبیدن ها ، اسپیر ها و فینیشر قدرتی باعث شده که این دو نفر از جهاتی شبیه به هم بشن و این بازی بتونه بازی خوبی باشه.
4- HBK vs. The Rock
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
راک دقیقا از زمانی شروع به درخشش کرد که شان مایکلز کشتی را برای مدتی طولانی ترک کرد.به نوعی میشه گفت راک جای شان مایکلز رو گرفت و زوج آستن شد.این بازی میتونه مین ایونت تاریخی یک رسلمینیا باشه.دو نفر استامینای بسیار خوبی دارن و حتی میتونه بازی آیرن من باشه.
3- John Cena vs. Hulk Hogan
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازی ای که میتونه بازی بین نماینده دو نسل باشه.البته نسل قبل از اتیتود و بعدش.به نظر خیلیا WWE قصد داره از سینا یک هوگن بسازه که من خودم زیاد موافق نیستم با این مسئله ام به هرحال این بازی میتونه دنیا رو بترکونه.
2- Stone Cold vs. Goldberg
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو نفری که ناماینده دو کمپانی WCW و WWF در دوران اوجشون بودند.گرچه یک سال گلدبرگ به WWE اومد اما در اون موقع آستن جنرال منیجر بود و هرگز بازی ای بین این دو برگزار نشد.این بازی هم میتونه بازی قرن باشه.
1- Stone Cold vs. Hulk Hogan
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو نفری که محبوب ترین کشتی گیران تمام تاریخ هستند.این بازی بنا به روایاتی قرار بوده در رسلمینیا 18 برگزار بشه که دو نفر سر پایان بازی به توافق نرسیده اند و هوگن با راک بازی کرده است.در مورد این که واقعا کدام یکی محبوب تر است صحبت زیاد است اما استون کلد زمان محدودتری در کشتی بوده است و شاید این برگ برتری هوگن باشد.هالکامینیا در برابر آستن 3:16. از این بزرگتر چیزی سراغ دارید؟
در پایان هم از دوستان تقاضا میکنم شرکت کنن نیاز نیست ده تا بگید یدونه هم کافیه.
فعلا.
[/align]
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
به نظرم بازی کین Vs آبیس هم یکی از اون بازی های فوق العادس که برگزار نشده
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
سلام.
همه اين بازي ها يك طرف :4:
بازي گلدبرگ با تيكر انجام بشه رسلمنيا سال ديگه يك طرف :4: .
---
يك بازي هم بزارن . 1 به سه ::
گلدبرگ Vs. تيكر اند تريپل اچ اند مايكل :4: .
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
این بازی جان سینا و د راک هم بعد از برگزاری رسلمنیا 25 گفتن تو رسلمنیای 26 با هم بازی میکنن چی شد پس خبری ازش نشد قضیه اش چی بود؟:4:
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
[align=center]Brothers of destruction & D-Generation-X & Hardy Boys
vs
LAGACY & Show Miz & Straight Edge[/align]
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
نقل قول:
به نظرم بازی کین Vs آبیس هم یکی از اون بازی های فوق العادس که برگزار نشده
دقیقا داشتم به این بازی هم فکر میکردم اما به نظرم استار پاور بازی های دیگه رو نداره.
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Awesome
نقل قول:
به نظرم بازی کین Vs آبیس هم یکی از اون بازی های فوق العادس که برگزار نشده
دقیقا داشتم به این بازی هم فکر میکردم اما به نظرم استار پاور بازی های دیگه رو نداره.
آره خوب از یه جهاتی درست میگی ، کین الان نقش یه نردبان رو برای استار های WWE داره و
البته که نقش آبیس فرق داره ؛ اما خوب شاید کین 98 با آبیس هــاردکور سابق TNA اون ویژگی ها رو داشت
بازی های زیادی میشه فرض کرد که به بهتریناش اشاره کردی ولی بازی های زیر هم بدنیستن
Vampiro Vs Sting Vs The Undertaker
Brock Lesnar Vs Bam Bam Bigelow
Brian Lawler Vs Jerry Lawler
Samoa Joe Vs Batista
Rey Mysterio Vs Mistico
Yuji Nagata Vs Goldberg
Konnan Vs Hernandez
Chono And Tanzan Vs D - X
خیلی بازی میشه در آورد که همه شون آرزوی یه عده ایه که بشینن و نگاه کنن
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
مسابقات خوبی هستند ولی انصافا بازی بین سینا و هوگن خیلی خیلی آبکی و چرته.
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
این بازیها هم میتونست بترکونه
دی اکس در برابر تیکر و کین
دی اکس vs راک و استین
لسنر vs باتیستا
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
the legend killer randy orton vs. the hall of famer stone cold
scott stiner & booker t vs. the brothers of destruction
armagedoon hell in a cell taker vs. hbk vs. goldberg vs. rock vs. stone cold vs. triple h
taker & sting & stone cold vs. dx & rock
the brothers of destruction vs. dx army vs. nwo vs. hardy boys for the Unified Tag Team Championship
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
سه تا مسابقه هست که دوست دارم ببینم برنده واقعیش کی میشه البته میدونم که ارزوی دیدن این مسابقات رو به گور خواهم برد.یکی مسابقه جاینت گونزالس با گریت کالی-دومیش مسابقه براک لسنر با بابی لشلی هست- سومیش مسابقه ۳به۳ بین تیم باتیستا تریپل اچ رندی اورتون با تیم اسکات هال کوین نش هالک هوگن.
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
البته بهنام جان فکر نمیکنم که به گور ببری ها :4
چون رو بحث لشلی ؛ براک این چند وقته خیلی زوم شده
احتمالا با هم بازی میکنن
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Awesome
[align=center]:
5- Batista Vs. Goldberg
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به اعتقاد برخی ها باتیستا نسخه WWE گلدبرگ هست و به نظر میرسه این کمپانی تلاشش رو هم کرده ، پا کوبیدن ها ، اسپیر ها و فینیشر قدرتی باعث شده که این دو نفر از جهاتی شبیه به هم بشن و این بازی بتونه بازی خوبی باشه.
با این قسمت موافقم مخصوصا حالا که باتیستا داره ریش میذاره تقریبا داره شبیه گلدبرگ میشه
ولی گلدبرگ کجا و باتی جون کجا!!
2- Stone Cold vs. Goldberg
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در برابر [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو نفری که ناماینده دو کمپانی WCW و WWF در دوران اوجشون بودند.گرچه یک سال گلدبرگ به WWE اومد اما در اون موقع آستن جنرال منیجر بود و هرگز بازی ای بین این دو برگزار نشد.این بازی هم میتونه بازی قرن باشه.
این بازی فکر کنم تو هفتگی برگزار شده
بعد همون رسلمنیایی که استین به گلدبرگ و لزنر استانر زد یه بازی بینشون انجام شد که گلدبرگ اون بازی روبرد
[/align]
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
10MAN HELL in CEL
TAKER VS AUSTIN VS GOLDBERG VS ROCK VS KANE VS HBK VS HHH vs BATISTA VS LESNAR VS KURT ANGLE:34:
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
بازي براي هيجان:
جــف هــاردي در برابر ري ميستريو در برابر RVD دربرابر اي جي استايلز.تي ال سي مچ!
آندرتيكر در مقابل سـينا هركي ركورد در مقابل كرير:24:(سينا داغون بشه)
كريسچن و ادج در برابر هاردي بويز در برابر دي اكس.لدر مچ
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
aj styles & hogan & abyss & foley & flair & amaizing red VS. mcmahon & tacker & cena & michels & hhh & reymysterio
اندرتیکر vs هورنسواگل
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
سلام یه مسابقه هم که به نظر من هیج وقت رخ نمیده مسابقه فاتال 4 اوی بین تریپل اچ و شان مایکلز و استون کولد و راک هستش
ولی فکرشو کنین اگه این مسا بقه تو رسلمنیا انجام میشد چی میشد:2:
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
يادمه اون اوايلي كه ثبت نام كرده بودم همچين تاپيكي زدم و اونجا اكثرا با من هم نظر بودن كه رويايي ترين بازي تك به تك،بازي بين گلدبرگ و آندرتيكر هست كه البته هرگز انجام نخواهد شد متاسفانه...
راستي باتيستا و گلدبرگ تو راء با هم بازي كردن و بازيش هم چند بار اينجا برا دانلود گذاشته بودن،تو اون بازي گلدبرگ يك پاش شكسته بود و با اين وجود كاملا رو باتيستا مسلط بود و خيلي زود هم اسپير زد و رفت براي جكهمر كه تريپل اچ دخالت كرد و البته اونم از حاجي يه اسپير ملس خورد...
در ضمن جناب بابك بكهام گلدبرگ و آستن هرگز با هم بازي نكردن و در ثاني اون بازي رسلمنيا آخرين بازي گلدبرگ در كمپاني بود.
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
از نظر من یه بازی تی ال سی بین تیم کریسچن و ادج و دی اکس باید خیلی بترکونه
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
گلدبرگ و استین هیچوقت باهم بازی نکردند .
فقط دوبار با هم تیم شدند و رودرو اورتون و باتیستا وایستادن :4:
بنظر من ای جی شان :5:
دقیقا عین همن ..
کریزما .. گیمیک ( قبلیه ای جی ) .. حالت عضلات .. نوع لباس _ بازم قبلی ای جی ) .. هیجان بازی ها ..
استایل اینکه در عین اینکه از لحاظ وزن و قد غول نیستن ولی درحد و حتی بیشتر از کمربند سنگین وزن بهشون میخوره
و خیلی چیزهای دیگه
ای جی HBK تی ان ای هست .. بازیهاش اصولا بازی سال تی ان ای میشه ..
البته HBK دهه 90 با ای جی الان واقعا رویایی ترین حالت ممکن میشد
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
jeff hardy vs edge hell in the cell match
randy orton vs legasy handicap match
christian vs randy orton
shawn michael vs edge
john cena vs big **** johnsonhttp://iranwwe.net/images/smilies/11.gif
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
sting vs undertaker
rock vs batista
randy vs stone cold
aj style vs kofi kingstone
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
مثل اینکه من یه عذر خواهی به همه بدهکارم
اونطور که من تحقیق کردم AUSTIN VS GOLDBERG برگزار نشده
از حاجی هم عذر میخوام(goldberg the man)
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
از بچه ها متشکرم واسه شرکت امیدوار کردید ما رو به آینده.
در مورد باتیستا و گلدبرگ هم بنده خبر نداشتم اما اون موقع باتیستا مثل الان نبود :4:
بعضی از دوستان هم بازی های 5-6 نفره ارائه دادن که البته به نظر من بد نیست اما اونجوری هزار تا بازی میشه ساخت :4:
در مورد تیکر-گلدبرگ هم من باید بگم که بازی آستن و گلدبرگ به نظر من بازی بهتریه چون استایل دو نفر به هم میاد و حریف رویایی برای آندرتیکر همون استینگ هست :4:
بازم تشکر.فعلا.
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
taker & shawn vs bret & sting
1v1 هم
shawn vs sting
shawn vs rock
taker vs goldberg
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
the rock& batista vs. rey&cena vs. undertaker& kane vs.bigshow & the great khalivs. dx vs.hardyz vs.the mr.mcmahon
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
قشنگ ترین بازی که میتونن انجام بدن
Undertaker & Kane VS DX
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
این بازی ها هم میترکونه::
Brothers Of Destruction VS Hardyz VS DX VS Showmiz
Elimnation Chamber Match :: Undertaker VS Goldberg VS Lesnar VS Rock VS Stone Cold VS HBK
Undrtaker VS Cena Hell In A Cell
Kane VS Undertaker Inferno Match
John Cena VS Stone Cold Iron Man Match
TNA VS WWE :: Cena , Taker , HBK , HHH, Batista , Edge VS Sting , Abyss , Angle , RVD , Styels , Jeff
Jeff VS Cena Ladder Match
Hulk Hugan , Ric flair VS MC Mahon , Bret
HHH VS HBK VS BATISTA VS RANDY VS CENA VS EDGE
High Flayer Match!!Jeff VS Rey TLC Match
----------------------------------------------------------
از همه تون بهتر بود:11::11:
-
RE: گفتگو همگانی : 10 بازی رویایی که هیچگاه رخ نداده است
DX vs. HARDYZ vs. Jerishow vs. Brothers of destruction vs. Rock n'****....
John cena vs. Rock vs. Stone cold steve austin vs. Undertaker vs. HHH
randy orton vs. Big show vs. Edge vs. Sheamus
mr.macmahon & shane macmahon vs. Linda macmahon & stephani macmahon (به داوری HHH )