ریتینگ باز پخش TNA +بیشاف و دیکسی
با سلام....
TNA:
Impact این هفته در باز پخش توانست دوباره ریتینگ 0.8 را بدست آورد و نتوانست موفقیت بازپخش هفته قبل را بدست بیاورد.(ریتینگ باز پخش با ریتینگ شو اصلی در دوشنبه برابر است)
بیشاف:
بیشاف در تویتر خود در مورد فروش کتاب خود در WWE چنین گفته است:
من تونستم $50,000 حق تالیف کتاب خودم رو از WWE بگیرم و تا زمانی که آن ها به فروش آن مشغول باشن منم منم همینکار را میکنم...( نام کتاب اریک همون درگیری پول میسازیه مشهوره:4:)
دیکسی کارتر:
دیکسی در تویتر خود در مورد جف هاردی این چنین گفته است:
جف هاردی آماده است که در اولین رویداد زنده TNA در تاریخ هایه 4/30 & 5/1 که در ویکسبورگ و گیرین وود برگزار میشود شرکت کند..بلیط هایه این رویداد از امروز صبح به فروش میرسند.
به هر حال باید صبر کرد.....صبر...یا علی
RE: بازی های اسمک دان + ریتینگ باز پخش TNA +بیشاف و دیکسی
خبر اول تکراری و پاک شـــد
اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
[size=x-small][align=center]
این متن طبق گفته خود بیشهاف در توئیتر میباشــد
" من حدود $50,000.00 چک از WWE به عنوان حق تالیف دریافت کردم !
از موقعی که اونا به فروش محصول کردند من هم برای ترفیع خودم و محصولم تلاش میکنم
اونا در مورد کتاب من حق کپی رو رعایت نکردن و من هم یه هدیه خوب ازشون گرفتم ! چکی به مبلغ $50,000.00 "
[/align][/size]
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
چه پولي گرفته اين ادم:27:
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
همین چک فقط پول سه یا چهار ماه مخارج TNA هستش. زیاد به این پول امیدی نی :4:
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
گير كنه گلو راستر TNA خفه شن.(:4:چه خشن.شوخي:4:)
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
ای دلم خونک شــد
بالاخره اریک حقش رو از این کمپانی گرفت
چه حالی میده چک رو بزاره اجرا وینس رسلمنیا رو تو هولوف دونی بسر ببره :11:
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
خبرگذاری اریک نیوز :
BiTE ME
یک خبرنگار سوال بیجایی از اریک پرسید و اریک دست پولی برداشت و زد تو صورت طرف !
سپس رو به دوربین کرد و گفت :
ConTroversy Creates Ca$h
:24:
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
اخرش پنج ملیون درسته یا پنجاه هزار تا؟ وینس باید کتاب های این یارو رو با قیمت 50 سنت بفروشه یا از اون بدتر کتاب ها رو کیلویی بفروشه تا حال این بشر جا بیاد
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
50 هزار دلار.
مگه هری پاتره که پنج میلیون دلار بفروشه.
RE: اریک بیشهاف $50,000.00 از WWE گرفت !
50 هزار تاس چون دو تا صفر آخرش رو مميز گذاشته.