قراره اونطوری که WWE گفته قراره بین حدفاصل سوروایور سریز و رسلمنیا 24 درگیری بر سر کمربند WWE بین تریپل و رندی باشه این بدان معنیه که سینا قراره بزودی اوت بشه
گفته میشه حتی امکان داره تریپل و رندی تو سامراسلم با هم بازی کنند
نمایش نسخه قابل چاپ
قراره اونطوری که WWE گفته قراره بین حدفاصل سوروایور سریز و رسلمنیا 24 درگیری بر سر کمربند WWE بین تریپل و رندی باشه این بدان معنیه که سینا قراره بزودی اوت بشه
گفته میشه حتی امکان داره تریپل و رندی تو سامراسلم با هم بازی کنند
به نظر من این جوری بهتره اگه کمربند همش دسته یکی باشه مسخره میشه و جذابیتی نداره.
خدا رو شکر...:13:
ما که 2 سال داریم مین اونت بازیهای سینا رو میبینیم هر وقت مین اونت میشه من آرم Wگوشه تصویر رو میبینیم:4:چون تا حالا شاید 4 بار من مین اونتها رو ندیدم چون از بازی سینا خوشم نمیاد
باز خدا رو شکر مکمهن یه فکری به حال کمربد کردش این کارو میبایست پارسال انجام بده در هر صورت اگر کمربند به رندی برسه بیشتر بهش میاد تا تریپل اچ
تریپل اچ کمربند هلیود جامپیون بیشتر بهش میاد
تو چی میگی شما برو جی بی ال رو جمع کن که از همه داره کتک میخورهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Hamoon
اومرآ که سینا کمربندشو بده
سینا بهترین کج کار دنیا هست و خواهد بود وبعد از دادن کمربندش به مک من و یا باخت الکی به یک **** استار،مطمئن باشید که تریپل ایچ فرصت نمی ذاره تا این رندی و این مبتدی ها بیان کمربند رو به کمرشون ببندن.
این کمربند فقط به سینا میاد. و بعد از اون هم شایسته ی تریپل ایچ هست.
خیلی عالی میشه من هم دیگه از فنون محدود سینا خسته شدم
سینا کچ کار خوبیه اما فیلم شدنش در کشتی کچ منفورش کرده
جان سینا کچ کاری عالیه ای هستش و دارای پشتکار فوقولعاده و اگه این پشتکارو نداشت به اینجا نمیرسید و در سطح قبلیش میموند..
wwe هم بعد از champion شدن سینا از اون سوءاستفاده کردش الان هم اگه کمربندو ببازه دلیل نمیشه که دیگه مربندو به دست نیاره
نمیودنم کی این پستو گذشتید هر چی بود واقعا اتفاق افتاد ولی نقش تریپل محدود بودنقل قول:
تو چی میگی شما برو جی بی ال رو جمع کن که از همه داره کتک میخوره
جی بی ال هم الکی بهش لقب wrestling god ندادند چون وجود خوردن همچین ضرباتی رو داشت نه اینکه مثل سینا با دوتا RKO ناقابل چند ماه مصدوم بشه جی بی ال ضربات دردناکی رو ا ز حریفانش سر کمربند خورد ولی مصدوم نشد
سینا هم کشتی کج کار بدی نیست ولی مطمئن باشید اگه حمایتهای مکمن نبود محال بود اون بتونه کمربندو حفظ کنه برای شما یک مثال میزنم از کسی که از سینا از همه نظر برتره یعنی گلبرگ
گلبرگ فقط دو بار تونست کمربند بگیره و حفظ کنه چون سر هر بازی یک لشگر به تریپل اچ کمک میکردند اینا همه زیر نظر مکمن بود مگرنه مطمئن باشید گلبرگ 3 سال کمربندو حفظ میکرد هیچ کس هم جلودارش نبود
البته در زمان سینا هم کسانی بودند که به حریف سینا کمک میکردند ولی من حتی خجالت میکشم اسمشون رو بگم مثل خسر داوری یا اون رفیق اوماگا تازه orlando gordan که سر هر بازی به جی بی ال کمک میکرد تو بازیهای سینا با جی بی ال نبود !!!همه چی زیر نظر مکمنه
قضاوت رو به عهده خودتون میگذارم