علیرضا جان من هرچی خواستم تو یاهو بگم دیدم حیفه واقعا دمت گرم یه روزه تمام برامون زحمت کشیدی.انجمن نو شده .دست گلت درد نکنه
دوستان شما هم نظرتون رو اینجا بگید و ازش تشکر کنید
نمایش نسخه قابل چاپ
علیرضا جان من هرچی خواستم تو یاهو بگم دیدم حیفه واقعا دمت گرم یه روزه تمام برامون زحمت کشیدی.انجمن نو شده .دست گلت درد نکنه
دوستان شما هم نظرتون رو اینجا بگید و ازش تشکر کنید
ممنون داوود جان من کاری نکردم به هر حال هر کاری کردم برای خودمون بود امیدوارم فقط خوب کار کرده باشم
نه خوب نبود عالی بود
منم تبریک میگم به همچین کسی واقعا کارش خیلی تمیز
البته اگر میبینین کاربران نظر نمیدم چون دسترسی کاربران به این قسمت امکان پذیر نیست و فقط مدیران میتونن بیان
من هم از علی رضا جان کمال تشکر رو دارم.
از وقتی اومد عالی ظاهر شد.
از اواتار تا بنر تا امضای بچه ها...
تا مسابقاتی که گزاشته...
واقعا کارت عالیه و امیدوارم همیشه این جوری بمونه.
امیدوارم تو تمام مراحل زندگی موفق باشی.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جا داره منم از علیرضا تشکر کنم ...خیلی کارات برای انجمن عالی بوده
دستت طلا علي رضا جان !! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگه تونستي يه آواتار هم واسه مت درست كن ، ممنون !! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] از RKO باشه خواهشا !1! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چشم ام ارت تی جان
فکر کنم دیگه انجمن تکزاری نشده باشه و رنگو و رونق خاصی گرفته باشه که اینام همه بخاطر اعتماده هامون جان هست
دستت درد نکنه علیرضا جان واقعا زحمت کشیدی
کارش درسته مخ فتوشاپ [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من هم تشکر خودم رو از شما اعلام می کنم .
--------------
ممنون
بله دوست عزیز... خیلی ممنون...به نظر منم خیلی خوب شده..
یکی از کارای مثبت بالا بردن حجم آواتر ...
ولی به ظنرم کار درستی کردین که تنکس رو برداشتین..این جوری شرکت در بحثا بیشتر میشه...
و بعضی از بچه ها فقط به خاطر تنکس کار میکردن که به نظرم کار درستی نبود...
از همه لحاظ بهتر شده..
از همگی مدیران تشکر میکنم..