-
پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار برگشت پرسپوليس و گسترش فولاد از ساعت 18 امروز و در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و پرسپوليس با نتيجه 3 بر يك حريف تبريزي خود را شكست داد.
تياگو در دقيقه 31 از روي نقطه پنالتي، حميد علي عسگر در دقيقه 34 براي پرسپوليس گلزني كردند تا نيمه اول با 2 گل به سود سرخ پوشان به پايان برسد.
گسترش فولاد در دقيقه 73 از روي نقطه پنالتي توسط رسول خطيبي به گل رسيد تا بازي با نتيجه 2 بر يك پيگيري شود اما در ادامه محسن خليلي در دقيقه 77 با ضربه سر دروازه نماينده تبريز را باز كرد تا سرخ*پوشان گل سوم را به ثمر برسانند و در مجموع و با احتساب برد يك بر صفر در بازي رفت با نتيجه 4 بر يك پيروز و قهرمان شوند.
مسعود مرادي قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشت. وي به تياگو و جلال اكبري از پرسپوليس و علي انصاريان و سيلاس فيتوسا از گسترش فولاد كارت زرد نشان داد.
محمد تركمن دروازه*بان دوم گسترش فولاد در دقيقه 55 با دريافت كارت قرمز اخراج شد.
بازيكنان پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، شيث رضايي، عليرضا محمد، محمد منصوري (هوار محمد 75)، جلال اكبري، حسين بادامكي، هادي نوروزي (محسن خليلي 67)، مهدي شيري، حميدرضا علي عسگر و تياگو (كريم باقري 72)
سرمربي: علي دايي
بازيكنان گسترش فولاد:
حامد رياحي (محمد تركمن دقيقه 11)، علي انصاريان، ميثم حسيني، مرتضي قربان*پور، توماس ماتيكا (تركمن اخراج)، عباس آقايي، روح*الله عبداللهي، سيلاس فيتوس، اميد نظامي پور، محسن دلير و رسول خطيبي
سرمربي: فرهاد كاظمي
تبریک به طرفدارا
:32:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
من قهرماني پرسپوليس رو به تمامي دوستداران و طرفدارانش تبريك ميگم ! و اميدوارم در بازيهاي اينده موفق باشه !
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
هامون اسپم نده :4:
باریکلا کریم
باریکلا دایی
باریکلا باقری
باریکلا پرسپولیس
:7:
به افتخار این قهرمانی زدیم امشب تو خط اسپم . :24:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
:32:[size=x-large]پرسپولیس = جام حذفی champion[/size][size=medium]:32:[/size]
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
اين كه مهم نيس
آسيا رو ميگيره:34::34:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
بعله...ما تو اسرار كه تبريك گفتيم به قول حاج شروين ميزنيم تو خط اسپم و همون پست رو دوباره اينجا هم تكرار ميكنيم!! البته براي اينكه يه فرقي كرده باشه فونتشو درشت تر ميكنيم!!!
[size=xx-large][align=center]پرسپوليس زلزله همينه همينه[/align][/size]
تو دهن جواد خياباني خپل ك س خل هم همه كار كردم!!! با اون گزارش ر ي د ه اش....
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=21859&page=12
تاپیک مخصوص داریم.
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
اقا مبارکتون باشه...من که استقلالی ولی خداییش خوشحال شدم..
3:16 جان فراموش نکن 50 سال در ارزوی همچین چیزی هستین....
بازم مبارک
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
به تمام پرسپوليسى هاى دنيا من جمله پرسپوليسى هاى اين انجمن تبريک ميگم.
ايشالا فصل بعد نوبت قهرمانى تو اسياست. بگو ايشالا . . .
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
فقط خدا کنه سال دیگه از تیمای عربی 5 تا 5 تا نخورید ...
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
فرهاد کاظمی در مصاحبه ای بغل زمین در بازی رفت : شانس با ما نبود , تو آزادی می بریم ! :55:
جواد هم که ماشالله مایه خالی میکرد ...
بابای ممد نبودی ببینی هم جالب توجه بود ...
تبریک عرض میکنیم , بار اول بود با مترو عزیمت کردیم ! :4:
بنده خدا تبریزی ها یه موقعیت خراب میکردن , میگفتن وای ... موجی از کلمه ی آلـ ـت توسط کوچیک و بزرگ به پرده گوششون می رسید .
مبارک باشه ...
خدافظ !
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
فقط خدا کنه سال دیگه از تیمای عربی 5 تا 5 تا نخورید ...
نه برادر ما مواظبيم.
شما مواظب باشيد تو ليگ ايران 6تا 6تا نخوريد. . .
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
شما مواظب باشيد تو ليگ ايران 6تا 6تا نخوريد. . .
آخیش دلم قرص شد . خوب شد گفتی وگرنه استقلال از هم می پاشید . شما تسکین دهنده قلب ها هستید.
میدونستید؟
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
بردن تیم دسته دومـّـی / 10 نفره / بدون دروازه بان فولاد تبریز رو در آزادی! با اختلاف فراوان 2 گل رو به شیر مردان پرسپولیسی تبریم عرض میکنم . :69::69: این نتایج درخشان گواه موفقیت 100% پرسپولیس در آسیا خواهد بود .
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
احتراما عرض مي كنيم كه تاپيك كلكل نزدن...تاپيك زدن براي هواداراي پرسپوليس كه بيان و به هم تبريك بگن و شاديشون رو ابراز كنن،شما آرمان جان اگه اون پست رو نميدادي آسمون به زمين ميومد يا آيه نازل شده بود كه حتما بايد يه پست تحريك كننده بدي؟؟ و ايضا بقيه حضرات كه ادامه دادن...البته ما هم به احترام تاپيك جواب نميديم.
چقدر خوبه كه به احساسات همديگه احترام بذاريم.
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
سلام
به همه پرسپولیسی های عزیز تریک میگم
واقعا باید بیشتر از 5 تا میزد
حقش برد بود
انشااله سالی دیگه قهرمانی تو اسیا:34::34::30::32:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
تبریک میگم برد دلچسبی بود ! :4:
خدایی بازیهای فوتبال ایران از لحاظ فنی زیاد جالب نیست ولی تا دلت بخواد هیجان داره اول بازی تماشاگرا رو دیدم گرخیدم به قول جوات ادم فکر میکنه بازی پرسپولیس استقلاله !
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
ارمان جان مطمئن باش فقط[size=xx-large] 2%[/size] امكان داره ما اين فصل 5تا بخوريم داداش :4:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
تبریک به همه پرسپولیس یهای عزیز:13:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
احتراما عرض مي كنيم كه تاپيك كلكل نزدن...تاپيك زدن براي هواداراي پرسپوليس كه بيان و به هم تبريك بگن و شاديشون رو ابراز كنن،شما آرمان جان اگه اون پست رو نميدادي آسمون به زمين ميومد يا آيه نازل شده بود كه حتما بايد يه پست تحريك كننده بدي؟؟ و ايضا بقيه حضرات كه ادامه دادن...البته ما هم به احترام تاپيك جواب نميديم.
چقدر خوبه كه به احساسات همديگه احترام بذاريم.
مرسی علی آقا بابت احترامی که میزاری
" اونجاتو بزار تو آب یخ " خیلی احترام بود واسه ما گزاشتی
دقت کنی من پست تحریک آمیز ندادم
از خدای متعال خواستم به پرسپولیس کمک کنه که سال دیگه مثل پارسال 5 تا نخوره از این تیمای عربی !
تازه این مهر و محبت من رو نسبت به سرخپوشان پایتخت نشون میده ...
منحرفیدا ...
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
[size=x-large]پرسپولیس قهرمانه حال با هر شرایطی.
پرسپولیس[/size] زلزله همینه همینه
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
مرسی علی آقا بابت احترامی که میزاری
" اونجاتو بزار تو آب یخ " خیلی احترام بود واسه ما گزاشتی
دقت کنی من پست تحریک آمیز ندادم
از خدای متعال خواستم به پرسپولیس کمک کنه که سال دیگه مثل پارسال 5 تا نخوره از این تیمای عربی !
تازه این مهر و محبت من رو نسبت به سرخپوشان پایتخت نشون میده ...
منحرفیدا ...
عجيبه برام كه بعد اين 3 سال هنوز ما رو نشناختي كه اكثرا به شوخي صحبت ميكنيم؟؟ يعني واقعا فكر كردي اين مسائل اونقدر برام مهمه كه رفقام رو به خاطرش برنجونم؟؟؟ فكر نميكردم شوخي به اين تابلويي رو جدي بگيري،باشه از اين بعد مواظبم با تو يكي ديگه هرگز شوخي نكنم.
اين تيكه دوم پستت هم اصلا تحريك آميز نيست ها،اصلا هم تمسخر آميز نيست،اصلا هم اگه مثلا ما بحث 6 تا رو وسط بكشيم شما بدتون نمياد برا همين ما هم اگه شما ميگي 5 تا ناراحت نميشيم....
اينا رو كلي دقت كردم تو پستت متوجه شدم،ببينم به اندازه كافي دقت به خرج دادم و منظورت اصليت از پستت كه همانا مهر و محبت و نه تمسخر و كينه بود رو متوجه شدم يا نه؟؟؟؟
لااله الاالله....ما رو چه طور ميبرن تو فازهايي كه خوش نداريم واردش بشيم...
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
بعد از گل خیابانی برگشت گل . بله در سال روز فتح خرمشهر که توسط سرداران و رزمندگان دلاور از جمله محمد جهان آرا آزاد شد ..................
شهید جهان آرا ((( روحش شاد ))) . همون هفته های اول جنگ که داشت مقاوت میکرد شهید شد .
و خرمشهر 2 سال بعدش آزاد شد .
از دیگر سوتی های خیابانی،
یه بنده خدایی رو نشون داد داره آب می خوره، خیابانی گفت و این جانباز عزیز که داره آب می نوشه و امیدواریم گوارای وجودش باشه!
سوتی بعدی: فرهاد کاظمی چهره ای که با تیمهای مختلف به عنوان مربی بازی کرده!
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
علی گولدبرگ خدا وکیلی عاشقتم...
ای حای میکنم با این لاتی صحبت کردنت. دمت گرم اصلا این حرف زدن و این عکس گولدبرگ شدید به هم میان
ادم همینطور که میخونه لرزه به اندامش میوفته دمت گرم خیلی باحالی.......
اقا شما افتخارتون اینه که به ما 6 تا زدین ما افتخارمون اینه که 2 تا ستاره خوشچیلی موشچیله بزرگ رو پیرهن داریم.
گذر زمان همه چیز رو مشخص میکنه و یک سوال بزرگ..
ایا پرسپولیس فصل اینده باز هم از تیم های حاشیه خلیج تا ابد فارس 5 گل دریافت خواهد کرد..........؟؟؟؟؟؟؟/
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
مرسی علی آقا بابت احترامی که میزاری
" اونجاتو بزار تو آب یخ " خیلی احترام بود واسه ما گزاشتی
دقت کنی من پست تحریک آمیز ندادم
از خدای متعال خواستم به پرسپولیس کمک کنه که سال دیگه مثل پارسال 5 تا نخوره از این تیمای عربی !
تازه این مهر و محبت من رو نسبت به سرخپوشان پایتخت نشون میده ...
منحرفیدا ...
عجيبه برام كه بعد اين 3 سال هنوز ما رو نشناختي كه اكثرا به شوخي صحبت ميكنيم؟؟ يعني واقعا فكر كردي اين مسائل اونقدر برام مهمه كه رفقام رو به خاطرش برنجونم؟؟؟ فكر نميكردم شوخي به اين تابلويي رو جدي بگيري،باشه از اين بعد مواظبم با تو يكي ديگه هرگز شوخي نكنم.
اين تيكه دوم پستت هم اصلا تحريك آميز نيست ها،اصلا هم تمسخر آميز نيست،اصلا هم اگه مثلا ما بحث 6 تا رو وسط بكشيم شما بدتون نمياد برا همين ما هم اگه شما ميگي 5 تا ناراحت نميشيم....
اينا رو كلي دقت كردم تو پستت متوجه شدم،ببينم به اندازه كافي دقت به خرج دادم و منظورت اصليت از پستت كه همانا مهر و محبت و نه تمسخر و كينه بود رو متوجه شدم يا نه؟؟؟؟
لااله الاالله....ما رو چه طور ميبرن تو فازهايي كه خوش نداريم واردش بشيم...
عزیزم شوخی شوخیه جدی میشه دیگه
شما هم پست اول من رو بزار به حساب شوخی
از نیم فصل اول این 6-0 تو امضای شماست
کسی رنجید ؟
کسی بهت چیزی گفت ؟
نگفت دیگه ...
دیگه عشق و محبت کاملاً تو این پستم آشکاره
ولی ما واسمون افتخاره از یه تیم ایرانی و تهرانی 6 تا خوردییم ... اونم کی ؟ 30 سال پیش ... ( دیگه بقیش رو بفهمید چی میخوام بگم )
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
عزیزم شوخی شوخیه جدی میشه دیگه
شما هم پست اول من رو بزار به حساب شوخی
از نیم فصل اول این 6-0 تو امضای شماست
کسی رنجید ؟
کسی بهت چیزی گفت ؟
نگفت دیگه ...
دیگه عشق و محبت کاملاً تو این پستم آشکاره
ولی ما واسمون افتخاره از یه تیم ایرانی و تهرانی 6 تا خوردییم ... اونم کی ؟ 30 سال پیش ... ( دیگه بقیش رو بفهمید چی میخوام بگم )
آخه داداش گلم هر سخن جايي دارد و هر نكته مكاني،ما اگه پست شوخي داديم تو اسرار داديم كه جاي همينكاره و به روي چشم ديگه به ريش نداشتمون بخنديم با شما شوخي كنيم،ولي شما كه نا سلامتي ناظم هم هستي برگشتي تو تاپيكي كه يه پرسپوليسي براي بقيه پرسپوليسيها زده كه بيان به هم تبريك بگن،مياي پستي رو ميدي كه تحريك كننده است و ميتونه به قول خودت كه "شوخي شوخي جدي ميشه"،يك كلكل و دعوا و دهن به دهن اساسي رو خيلي راحت شروع كنه،كه اتفاقا شروع هم داشت ميشد با فرمايشات برادران بزرگوار حامد و كيان.
آقايون اگه ما اشتباه ميگيم بگين اشتباه ميگي.
امضا هم اگه خلاف قانوني چيزي هست بگو الساعه برميداريم.اينم قياس مع الفارق هستش.بحث امضا چه ربطي داره به اين تاپيك.
بازم ميگم اگه اين تاپيك براي بحث و كلكل بود،يه طومار هم كه اونطوري مينوشتي عيبي نداشت،ولي چون تاپيك براي پرسپوليسيها زده شده،به نظر ما اصلا جا نداشت كه يه استقلالي بياد وسط با همچون پستي هم تاپيك رو منحرف كنه هم ملت رو تحريك.
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
سلام
جا داره به طرفداران پيروزي اين قهرماني رو تبريك بگم.
من خودم استقلاليم ولي ديروز يكي از دوستانم كه پرسپوليسي بود ميخواست بره ورزشگاه چون تنها بود و نميخواستم تنها بره منم باهاش رفتم و چون دير رسيديم رفتيم طبقه دوم كه مجاني بود , اين گسترشيها تا دقيقه 40 گيجو منگ بودند و اصلا نميدونستند كه دارن چي كار ميكنند به خدا يك پاس درست بهم نميتونستند بدند و مطمئن باشيد اگه 20 درصد بازي رفتشونو ميكردند نتيجه اين بازي الان چيز ديگري بود اگه پرسپوليس درست بازي ميكرد كم كم 6 يا 7 تا ميتونست بزنه,
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
تبریک می گم .
امیدوارم به آرزویی که از اول تاسیس باشگاهتون داشتید برسید . حداقل یک ستاره بگیرید .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
عزیزم شوخی شوخیه جدی میشه دیگه
شما هم پست اول من رو بزار به حساب شوخی
از نیم فصل اول این 6-0 تو امضای شماست
کسی رنجید ؟
کسی بهت چیزی گفت ؟
نگفت دیگه ...
دیگه عشق و محبت کاملاً تو این پستم آشکاره
ولی ما واسمون افتخاره از یه تیم ایرانی و تهرانی 6 تا خوردییم ... اونم کی ؟ 30 سال پیش ... ( دیگه بقیش رو بفهمید چی میخوام بگم )
آخه داداش گلم هر سخن جايي دارد و هر نكته مكاني،ما اگه پست شوخي داديم تو اسرار داديم كه جاي همينكاره و به روي چشم ديگه به ريش نداشتمون بخنديم با شما شوخي كنيم،ولي شما كه نا سلامتي ناظم هم هستي برگشتي تو تاپيكي كه يه پرسپوليسي براي بقيه پرسپوليسيها زده كه بيان به هم تبريك بگن،مياي پستي رو ميدي كه تحريك كننده است و ميتونه به قول خودت كه "شوخي شوخي جدي ميشه"،يك كلكل و دعوا و دهن به دهن اساسي رو خيلي راحت شروع كنه،كه اتفاقا شروع هم داشت ميشد با فرمايشات برادران بزرگوار حامد و كيان.
آقايون اگه ما اشتباه ميگيم بگين اشتباه ميگي.
امضا هم اگه خلاف قانوني چيزي هست بگو الساعه برميداريم.اينم قياس مع الفارق هستش.بحث امضا چه ربطي داره به اين تاپيك.
بازم ميگم اگه اين تاپيك براي بحث و كلكل بود،يه طومار هم كه اونطوري مينوشتي عيبي نداشت،ولي چون تاپيك براي پرسپوليسيها زده شده،به نظر ما اصلا جا نداشت كه يه استقلالي بياد وسط با همچون پستي هم تاپيك رو منحرف كنه هم ملت رو تحريك.
نه علی آقا من از پستت تو اسرار ناراحت نشدم , ادای بی جنبه ها رو در آوردم
بحث 6-0 هم هیچ مسئله ای نیست , شما بحثش رو آوردی جلو , گفتی خوبه بگم 6-0 ؟ گفتم از نیم فصل اول تو امضای شماست , دخلی به ما نداره !
چرا اینقدر کینه ای فکر میکنید ؟ :دی
الآن دربی نیست که بخوام کل کل کنم که !!
الآن بحث ایران تو آسیاست ... نه استقلال تا فینال اومد , نه پرسپولیس تو لیگ براش مشکل ایجاد کرد که بخوام تیکه بندازم به پرسپولیس !
الآن بحث سر اینکه پرسپولیس رفت آسیا و ما امیدوارم به عنوان نماینده ی ایرانی بتونه 5 تا گل به تیم های عربی بزنه ! نه اینکه بخوره !!
همونطور که پرسپولیسیا امیدوار بودن ما تو آسیا بریم بالا ! ( آره حتماً , فردای اینکه استقلال 3-2 باخت همه کف و سوت میزدن تو مدرسه ی ما )
دیگه تاحالا هیچ جا , اینقدر به پرسپولیس ابراز محبت نکرده بودم که الآن کردم , فقط بخاطر شما ....
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
نه علی آقا من از پستت تو اسرار ناراحت نشدم , ادای بی جنبه ها رو در آوردم
بحث 6-0 هم هیچ مسئله ای نیست , شما بحثش رو آوردی جلو , گفتی خوبه بگم 6-0 ؟ گفتم از نیم فصل اول تو امضای شماست , دخلی به ما نداره !
چرا اینقدر کینه ای فکر میکنید ؟ :دی
الآن دربی نیست که بخوام کل کل کنم که !!
الآن بحث ایران تو آسیاست ... نه استقلال تا فینال اومد , نه پرسپولیس تو لیگ براش مشکل ایجاد کرد که بخوام تیکه بندازم به پرسپولیس !
الآن بحث سر اینکه پرسپولیس رفت آسیا و ما امیدوارم به عنوان نماینده ی ایرانی بتونه 5 تا گل به تیم های عربی بزنه ! نه اینکه بخوره !!
همونطور که پرسپولیسیا امیدوار بودن ما تو آسیا بریم بالا ! ( آره حتماً , فردای اینکه استقلال 3-2 باخت همه کف و سوت میزدن تو مدرسه ی ما )
دیگه تاحالا هیچ جا , اینقدر به پرسپولیس ابراز محبت نکرده بودم که الآن کردم , فقط بخاطر شما ....
ما نگفتيم "خوبه بگم 6-0؟" . گفتيم همونطور كه شما بحث 5 تا رو ميكشيد وسط و ميگيد تحريك كننده نيست،ما هم اگه بحث 6 تا رو بكشيم وسط شما طبق استدلال خودتون نبايد بدتون بياد و ذره اي تحريك بشين.
خدا رو شكر از صفاتي كه ما نداريم همين كينه اي بودنه. (:دي)
شما اميدواري هاتون رو لطف كنين جاي مناسبش مطرح كنين.اين تاپيك فقط براي تبريك گفتن قهرماني پرسپوليسيها به همديگه زده شده(فكر كنم nامين باريه كه دارم ميگم)
در ضمن مدرسه شما نمونه آماري مناسب و خوبي از كل جامعه نيست كه حالا چون بعد باخت استقلال اونجا كف و سوت زدن بياين به كل ملت تعميم بدين،اتفاقا ما اينجا هم بازي رو ديديم و بعدش هم واقعا ناراحت شديم كه نتونست بره بالا.
خيلي هم مرسي بابت اظهار محببتون حاج آرمان آقاي گل،خوشحاليم كه اينقدر خاطرمون براتون عزيزه كه تا اين حد ابراز محبت ميكنين...تا باشه از اين محبتا باشه...
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط shahab rko
من هم امیدوارم یه جورایی کابوس 6 تاییها رو به فراموشی بسپارید!!!:34:
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
نه علی آقا من از پستت تو اسرار ناراحت نشدم , ادای بی جنبه ها رو در آوردم
بحث 6-0 هم هیچ مسئله ای نیست , شما بحثش رو آوردی جلو , گفتی خوبه بگم 6-0 ؟ گفتم از نیم فصل اول تو امضای شماست , دخلی به ما نداره !
چرا اینقدر کینه ای فکر میکنید ؟ :دی
الآن دربی نیست که بخوام کل کل کنم که !!
الآن بحث ایران تو آسیاست ... نه استقلال تا فینال اومد , نه پرسپولیس تو لیگ براش مشکل ایجاد کرد که بخوام تیکه بندازم به پرسپولیس !
الآن بحث سر اینکه پرسپولیس رفت آسیا و ما امیدوارم به عنوان نماینده ی ایرانی بتونه 5 تا گل به تیم های عربی بزنه ! نه اینکه بخوره !!
همونطور که پرسپولیسیا امیدوار بودن ما تو آسیا بریم بالا ! ( آره حتماً , فردای اینکه استقلال 3-2 باخت همه کف و سوت میزدن تو مدرسه ی ما )
دیگه تاحالا هیچ جا , اینقدر به پرسپولیس ابراز محبت نکرده بودم که الآن کردم , فقط بخاطر شما ....
ما نگفتيم "خوبه بگم 6-0؟" . گفتيم همونطور كه شما بحث 5 تا رو ميكشيد وسط و ميگيد تحريك كننده نيست،ما هم اگه بحث 6 تا رو بكشيم وسط شما طبق استدلال خودتون نبايد بدتون بياد و ذره اي تحريك بشين.
خدا رو شكر از صفاتي كه ما نداريم همين كينه اي بودنه. (:دي)
شما اميدواري هاتون رو لطف كنين جاي مناسبش مطرح كنين.اين تاپيك فقط براي تبريك گفتن قهرماني پرسپوليسيها به همديگه زده شده(فكر كنم nامين باريه كه دارم ميگم)
در ضمن مدرسه شما نمونه آماري مناسب و خوبي از كل جامعه نيست كه حالا چون بعد باخت استقلال اونجا كف و سوت زدن بياين به كل ملت تعميم بدين،اتفاقا ما اينجا هم بازي رو ديديم و بعدش هم واقعا ناراحت شديم كه نتونست بره بالا.
خيلي هم مرسي بابت اظهار محببتون حاج آرمان آقاي گل،خوشحاليم كه اينقدر خاطرمون براتون عزيزه كه تا اين حد ابراز محبت ميكنين...تا باشه از اين محبتا باشه...
حالا هر بحثی ربد و بدل شده مهم نیست , مهم نیته که ما گفتیم نه داداش مشکلی نیست , واسمون افتخاره از یه تیم ایرانی 6 تا بخوریم .. !
اتفاقاً مدرسه ی ما یکی از بهترین آمار های نمونه برداری در سطح کله کشوره
بگید دکتر حسابی همه تو شرق میشناسن ( شاید چند نفر نشناسن :دی ) , همه جور آدم از همه ی طبقات اجتماعی و با افکار متخلف ! یه جورایی دانشگاه به حساب میاد و با آکسفورد رقابت داره .. فقط ناشناختس
همه پرسپولیسیا خوش حال بودن از باخت استقلال به جز 3-4 نفر تا اونجا که من نمونه برداری کردم ( شما هم تو این دسته هستید , خیلی خوش حالم که به استقلال ابراز محبت میکنید )
عزیزی !!
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
حالا هر بحثی ربد و بدل شده مهم نیست , مهم نیته که ما گفتیم نه داداش مشکلی نیست , واسمون افتخاره از یه تیم ایرانی 6 تا بخوریم .. !
اتفاقاً مدرسه ی ما یکی از بهترین آمار های نمونه برداری در سطح کله کشوره
بگید دکتر حسابی همه تو شرق میشناسن ( شاید چند نفر نشناسن :دی ) , همه جور آدم از همه ی طبقات اجتماعی و با افکار متخلف ! یه جورایی دانشگاه به حساب میاد و با آکسفورد رقابت داره .. فقط ناشناختس
همه پرسپولیسیا خوش حال بودن از باخت استقلال به جز 3-4 نفر تا اونجا که من نمونه برداری کردم ( شما هم تو این دسته هستید , خیلی خوش حالم که به استقلال ابراز محبت میکنید )
عزیزی !!
ان شاءالله تعالي فصل بعد با تيمي كه شهريار علي دايي ميبنده كاري ميكنيم كه تا آخر عمر هر روز به خودتون افتخار كنين!!! همونطور كه يه چشمه كوچيكشو اين فصل تو دربي برگشت ديدين!!
مدرسه تون رو هم من معذرت ميخوام از رو بي اطلاعي حرف زدم،الان تو صفحه ويكيپدياي دانشگاه هاروارد خوندم تحت لايسنس اونجاست و معدلهاي بالاي مدرسه تون يكراست بورسيه ميشن اونجا برا تحصيلات عاليه!! با اين اوصاف خيلي عجيبه كه به قول خودت ناشناخته اس...!
جيگري !!
-----------------------------------------------------------------
ویرایش : آقا ببخشید اگه پست بدم اسپم میشه
همین پست شما این نکته رو بگم
چون مدیر ما یکی از همشهری های ساسان اینا هست و میدونید که گیلانی ها زیاد عادت به خودنمایی ندارن تبلیغ نکرد
بعد مدرسه ما زیاد معدلش بالا نیست , از نظر منطق و انضباط بالاس . احتمالاً اون لینکی که دیدید مال نوبت صبح بوده چون ما نوبت بعد از ظهر هستیم
-----------------------------------------------------------------
ويرايش: آفلين بابا چي ناظم خوبي...اي اسپمرهاي بي ادب ياد بگيرين از اين آقا...ببينين چقدر منطق و انضباطش بالاس كه تا اين حد مراقبه اسپم نده...بچه هاي نوبت ظهرن ديگه همه همينطورين..
---------------------------------------------------------
علمدار کربلا نگهدارت باشه
------------------------------------------------
جان عالمي به فداي علمدار كربلا قمر بني هاشم...نگهدار همه باشه ان شاءالله....
-------------------------------------------
اجرت با آقا
------------------------------------------
وفقكم الله ايضا في ايامكم...
---------------------------------------
سید ما مولای ما
دعا کن برای ما
---------------------------------
شب جمعه ميكنم شما را ..... در مسجد دعا
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
همونطور که پرسپولیسیا امیدوار بودن ما تو آسیا بریم بالا ! ( آره حتماً , فردای اینکه استقلال 3-2 باخت همه کف و سوت میزدن تو مدرسه ی ما )
من خداييش خيلي حرصم در اومد استقلال باخت
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Triple B
من هم امیدوارم یه جورایی کابوس 6 تاییها رو به فراموشی بسپارید!!!:34:
من یادم نمی یاد دیشب شام چی خوردم .:15: چه برسه به 37 سال پیش . به فراموشی سپردم .(( عجب سو تی دادم !! سال 52 که یادم بود:11: :11::11::11:))
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
منم پيروزي پرسپوليس رو به كساني مثل خودم و البته آقا آرمان و گلدبرگ(فكر كنما يادم نمياد اسمشون آقا ابوالفضل يا علي بود.فراموشيه ديگه چي كار كنيم:4:)تبريك مي گم كه اين قدر تو اين تاپيك بحث و جدل كردند و هي از مدرسه سخن مي گن.اگه به فكر مدرسه هستين برين درستون رو بخونين و اين قدر اينجا علاف بازي در نيارين.
[size=large]6[/size]>[size=x-small]5[/size](منظور بازي با الغرافه و استقلال)
-
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
منم قهرمانی مقتدرانه لنگ ببخشید سرخپوشان پایتخت رو تبریک میگم!!
واقعا از تمام قهرمانهای ادوار گذشته قدرتمند تر بودند و تونستند با 4 تا بازی بسیار بسیار دشوار در برابر حریفان فوق قدرتمند دسته یکی و دسته دویی جام رو بالای سر ببرند .
مخصوصا در مسابقه ی فینال که تیم قدرتمند و قطب اصلی فوتبال ایران و اسیا رو تونستند در ورزشگاه ازادی شکست بدن .
جن ادم رو بگیره جو نگیره :70: اقای دایی افتابه سازی قزوین و تشتک سازی بلوچستان رو برده ،قهرمان حذفی شده حالا دم از قهرمانی اسیا میزنه و میخواد قهرمان اسیا بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا اخر عاقبتمون رو بخیر کنه و خودش ابروی چند ساله فوتبال ایران در اسیا رو حفظ کنه !!