-
بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
سلام
[align=center]فیلم جدید "د راک"[/align]
[align=center]دایان جانسون قرار است بزودی همراه با ساموئل ال جکسون نقش دو کاراگاه شهر نیویورک را بازی کنند که این فیلم یک فیلم کمدی است.Mark Wahlberg و Ferrell اسم دو شخصیت این فیلم هست که قرار است 6 اگوست کلید بخورد.داستان فیلم هم به این صورت که این دو کاراگاه میخواهند بهترین کاراگاهان شهر بشوند و تمام سعی و تلاش خودشون رو میکنند ولی به جایی نمیرسند.فیلمی که مطمئنا مفرح خواهد بود.
[/align]
[align=center]شان مایکل و WWE[/align]
[align=center]شان به دوستان نزدیکش گفته است که از بازنشستگیش نهایت لذت را می برد.ولی اون هنوز داره نشون میده که تمایل و علاقه داره به رینگ یا تلوزیون برگرده و براش این مسئله مهم است.
این امر باعث شده که شایعاتی مبنی بر بازگشت مایکل ایجاد شود.
[/align]
[align=center]باتیستا در راه بازگشت به WWE[/align]
[align=center]باتیستا موافقت رسمی خودش رو برای بازگشت به مسابقات در ماه June هنوز اعلام نکرده است ولی تلاش میکند که برگردد و بعد از برطرف شدن مصدومیتش در اور د لیمیت تصمیم خواهد گرفت.تصمیم بر این است که کمپانی دوباره او را به ماندی نایت راء برگرداند.
کمپانی به شدت برای بازگرداندن باتیستا تحت فشار هواداران و منتقدین است و تصمیم دارد قبل از رسلمانیا 27 باتیستا را برگرداند.
[/align]
فعلا . . . بای
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
باتیستا در راه بازگشت به WWE
چنین چیزی میتونه اتفاق بیفته؟
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط batista-animal
باتیستا در راه بازگشت به WWE
چنین چیزی میتونه اتفاق بیفته؟
بله که امکان داره
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
ایول باتی برمیگرده!!!:13::13::13:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
باتیستا در راه بازگشت به WWE
چنین چیزی میتونه اتفاق بیفته؟
بله در صورت به توافق رسیدن باتیستا با کمپانی این اتفاق میوفته
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
ممنون بابت خبر
خبره خوبی میتونه باشه البته اگه قرار به همین روال که بود باشه برنگرده بهتره
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
اگه برگرده صد در صد باید فیس بشه چون اصلا به تریپ انیمال هیل نمیاد.
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
هر کسی دنبال خبر میگرده
بهش بگین انیمال داره برمیگرده!!!:34:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
خوب اینچکاری بود از همون اول نمیرفت.
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
خودش نرفت برت هارت اخراجش کرد.
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط TwE F-U
خودش نرفت برت هارت اخراجش کرد.
همچین چیزی نیست باتیستا خودش رفت.
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
خب پس اگر قراره قبل از رسیلمنیا برگرده من از همین الان میگم 100% قهرمانی رامبل 2011 مال باتیستاست همشه همین بوده این چند ساله جز 2009 که رندی شد هر کی مصدوم شده تو رامبل برگشته و قهرمان رامبل شده.
من حدس میزنم اینگونه بشه.
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
عمراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
از باتيستا بهترم هست!
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط jeff cena
عمراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
از باتيستا بهترم هست!
و لابد منظورتون هم عمو سیناست!!!
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
باتیستا یه بار قهرمان رویال رامبل شده
کسایی که نشدن به نظر من تو اولویتن
مثل کین
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
به نظر تو یک بار قهرمان رویال رامبل شدن برای فوق ستاره ای مثل باتیستا کافیه:15:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Farid_Batista
باتیستا یه بار قهرمان رویال رامبل شده
کسایی که نشدن به نظر من تو اولویتن
مثل کین
واقعا كين حقش هست كه برا يكبارم كه شده قهرمان رويال رمبل بشه.....
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
به نظر منم باتیستا در رویال رامبل میبره و کمربند مورد علاقه اش و کمربندی که در حفظش رکورد دار هست رو چلنج می کنه و احتمالا اون موقع یا دست تیکر هست یا بیگشو و استوری باتیستا در برابر ...:9:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
دوستان عزیز کین تا حالا تو رامبل قهرمان نشده و به حقش هم نرسیده:4:
لازم به ذکر هم هست که بیشترین حذف استار ها در تاریخ هم مال کین بوده:4:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
مهرداد جان از شما بعیده :4:
کین کی قهرمان شده؟
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط awwe
نقل قول:
نوشته اصلی توسط TwE F-U
خودش نرفت برت هارت اخراجش کرد.
همچین چیزی نیست باتیستا خودش رفت.
سلام علی آقا باتیستا خودش نرفت توسط برت هارت اخراج شد وقتی که برت گفت اون باید با رندی مسابقه بده باتستا گفت که مصدومه برت هم اون رو از راو اخراج کرد ولی بعدش باتیستا خودش گفتش که کلا کمپانی رو ترک خواهد کرد[hr]
احسان جان از شما بعیده شما که اطلاعات عمومیت خوب بود کین اصلا به این موضوع معروفه همونطور که مهرداد هم گفت بیشترین حذف رویال رامبل رو تا حالا کین داشته
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
اصلا امکان نداره حتی یک درصد شان برگرده.چون اون الانش 45 سالش هست و کلی از ناحیه ی کمر مصدومیت داره.در هر صورت شان زحمتش رو برای کمپانی کشیده و دیگه لازم نیست برگرده مگر در همون بک استیج با wwe کمک کنه.
اگر هم برگرده باید مثل هوگان رو سرش لچکی ببنده تا ون کچلیشه جولوش اون قدر تابلو نباشه.:4:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
اگه قراره باتیستا برگرده باید فیس باشه اخه باتیستای هیل یه جوریه....
حالا مثلا به رندی و تراپل اچ هیل بود هم میاد ولی هیل بودن به باتیستا اصلا نمیاد...
انشالله که تا رویال رامبل برمیگرده...قهرمان هم میشه...فیس هم میشه...رسلمنیای 27 هم جان سینا رو سوسک میکنه...
وای اگه شان بیاد چی میشه...اخ جون DX
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط THE DARKEST SIDE
نقل قول:
نوشته اصلی توسط awwe
نقل قول:
نوشته اصلی توسط TwE F-U
خودش نرفت برت هارت اخراجش کرد.
همچین چیزی نیست باتیستا خودش رفت.
سلام علی آقا باتیستا خودش نرفت توسط برت هارت اخراج شد وقتی که برت گفت اون باید با رندی مسابقه بده باتستا گفت که مصدومه برت هم اون رو از راو اخراج کرد ولی بعدش باتیستا خودش گفتش که کلا کمپانی رو ترک خواهد کرد[hr]
احسان جان از شما بعیده شما که اطلاعات عمومیت خوب بود کین اصلا به این موضوع معروفه همونطور که مهرداد هم گفت بیشترین حذف رویال رامبل رو تا حالا کین داشته
مهرشاد جان من اینو میدونم بلـــه کین در رامبل 2001 11 نفرو حذف کرد اما من منظورم جمله ی اولش بود ببین :4:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
ركورد دار حضور در رويال رمبل و مسابقه ي 30 نفره هم مال كينه...:24::24::24:
ولي به نظر من كين تا اخر كارش در ميدان رستلينگ هم قهرمان رويال رمبل نخواهد شد:15::15::15:
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
شان باید یه مدت دور باشه برگرده خودش رو خراب میکنه!
باتیستا با ترک کردن کمپانی میتونه وینس رو سکته بده:15: ولی خوب پول مهمه دیگه شاید برگرده. جای باتیستا باشم یه شرط میزارم پای قرارداد اونم له کردن سینا هست تو یه نو هولدس بار مچ!
-
RE: بازگشت باتیستا + تصمیم شان مایکل + فیلم جدید راک
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Orton.Taker
مهرداد جان از شما بعیده :4:
کین کی قهرمان شده؟
ببخشید منظورم این بود که قهرمان نشده و به حقش نرسیده ولی عوضش بیشترین حذف تاریخ رامبل مال اون بوده اشتباه تایپی بود:4:
تقصیر اهل خانه است از بس وقتی ما تایپ میکنیم همه میریزن سرمون:4:
اون سری هم ان اکس تی رو تی ان ای تایپ کردم:4: