مطابی جالب درباره Rey Mysterio
سلام امیدوارم بپسندین
نام واقعی: Oscar Gutierrez
محل متولد: San Diego, California, USA
تاریخ تولد:11 دسامبر 1974
همسر:angie
او یک پسر و یک دختر دارد.
پسر:Dominik
دختر:Aalyah
او شماره کد ناحیه محل زندگی خود را(san diego)619 به عنوان یکی از حرکاتش انتخاب کرده است.
Rey mysterio به زبان اسپانیایی یعنی king of mystery
او دورگه مکزیکی امریکایی است
او همان طور که میدانید کوتاه قدترین و سبک ترین کشتی گیری است که royal romble را برده است.
او توسط عمویش rey misterio sr پرورش یافته.
بازی او با ادی مرحوم که برسر پسرش بود یک خط داستان ساختگی بود.
بازوبندی که او بر بازو میکند و حروف E G برروی ان حک شده به خاطر یاداوری ادی هست.
ماسکی که او همیشه بر چهره دارد نمادی است از یک قبیله ی قدیمی که در مکزیک میزیستند.
همچنین این ماسک سمبل افتخارات خانواده ری است
بازی او با ادی که بر سر ماسک بود حدود 1 ساعت طول کشیده.
به گفته خودش بزرگترین حریفی که داشته کوین نش بوده است.
خالکوبی:بله
لیست خالکوبی هاش:
سمبل قبیلش
نشان صلیب
یک دست نوشته روی کمرش
سمبل خورشید
نشان ماسک
حروف 619
دومنیک روی بازو
نام همسرش و دخترش
نشان صلیب قبیله Aztec (قبیله خودش)
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
دستت طلا خيلي عالي بود !! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
قربان شما کس دیگه ای هم اگه خواستین بفرمایین تا بزارم
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
stone cold رو اگه میتونی بزار و همچنین برت هارت رو .
ممنون
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
من خیلی از مکزیک و فرهنگشون خوشم میاد
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
عالی بود صادق جان اما اون ماسکی که میزاره فکر کنم به خاطر ضایع بودن قیافش باشه
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
نمیدونم حتما شما بهتر میدونین
ببخشید مطلب hitman و stone cold رو نزاشتم یه کمی صبر کنین امشب میزارم
ممنون از همه شما عزیزان
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
جالب بود ولی اگه بتونی از لجندها هم بزاری خیلی بهتر میشه
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
حتما
hulk hogan ,batista و ric flair رو یه مدت دیگه میزارم.
البته اگر اینا رو به عنوان لجند قبول داشته باشین.
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
نقل قول:
نوشته اصلی توسط sadegh86
ببخشید مطلب hitman و stone cold رو نزاشتم یه کمی صبر کنین امشب میزارم
زحمت شد برات .
اگه بزاری خیلی ممنون میشم.
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
به قيافه نيست داداش ...
به دل و جراته ... وقتي مي بينم در مقابل گريت كالي ( هر چند لاشي بيش نيست ) و يا بيگشو و كين و آندر تيكر اونجوري قد علم مي كنه و عالي مبارزه مي كنه مي فهميم كه مرد واقعيه، در صورتي كه بسياري از همين كشتي گيران بزرگ مثل سگ از اينا مي ترسند ...
در ضمن، به نظر من قيافش به هيچ وجه بد نيست. خيلي هم تو دل برو است ...
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
نقل قول:
نوشته اصلی توسط sadegh86
حتما
hulk hogan ,batista و ric flair رو یه مدت دیگه میزارم.
البته اگر اینا رو به عنوان لجند قبول داشته باشین.
ممنون ما که باتیستا رو به عنوان لجند بیشتر از همه قبول داریم پس خواهشا مال اون رو اول بزار.البته باز نیل خودت هر کدوم که صلاح دیدی.
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
داداش دلو جرات چيه؟(با دعوا:4:)قد علم كردن چيه؟(اينم با دعوا:4:)مگا مسابقه واقعيه كه اينا رو ملاك قرار بديم؟وگرنه هورنسواگول هم كالي رو برده.اما اگه از لحاظ اجراي حركات بگيم.اره.عاليه مخصوصا هاراكاناش
RE: مطابی جالب درباره Rey Mysterio
لطفا تاپیک های قدیمی رو بالا نیارید.
تاپیک قفل شد.