منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
[align=center]منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ[/align]
در ديدار خيريه فوتبال انگليس كه دقايقي پيش به پايان رسيد، تيم منچستريونايتد موفق شد با پيروزي 3-1 مقابل چلسي، اولين جام اين فصل جزيره را از آن خود كند.
در اين ديدار والنسيا، اراناندز و برباتوف براي منچستريونايتد گلزني كردند و تنها گل چلسي را سالومون كالو به ثمر رساند.
نيمه اول ديدار را تيم چلسي بهتر آغازكرد اما با سپري بازي، اين تيم منچستر بود كه به لطف بازي خوب اسكولز در ميانه زمين، توپ و ميدان را در اختيار گرفت و سرانجام در دقيقه 41 توسط والنسيا به گل رسيد. پاس بلند و دقيق اسكولز در سمت چپ محوطه جريمه چلسي به روني رسيد و او نيز با چشماني باز والنسيا را در دهانه دروازه صاحب توپ كرد و بازيكن اكوادوري شياطين سرخ با يك بغل پاي مطمئن اولين گل بازي را به ثمر رساند.
نيمه دوم با تعويض هاي فرگوسن در خط حمله آغاز شد و اوون و روني جاي خود را به اراناندز و برباتوف دادند. اما باز هم اين تيم چلسي بود كه بازي را هجومي تر آغاز كرد و چيزي نمانده بود كه مالودا گل تساوي را به ثمر برساند اما اين اتفاق رخ نداد تا بازي با برتري يونايتدها دنبال شود.
بازي تا دقيقه 76 با همين نتيجه ادامه داشت تا اينكه ارناندز، مهاجم مكزيكي و خريد جديد شياطين سرخ، در اولين بازي رسمي اش توانست براي اين تيم گلزني كند. اين بار والنسيا در نقش گلساز ظاهر شد و با يك پاس در عرض خوب اراناندز را در موقعيت گلزني قرارداد تا دومين گل تيمش رقم بخورد.
پس از اين گل تيم چلسي سراپا حمله شد تا اينكه پس از دفع چند ضربه توسط فن در سار، سرانجام سالومون كالو دروازه حريف را در دقيقه 83 گشود تا 7 دقيقه پاياني پرهيجان دنبال شود.
در دقيقه 86 دروگبا مي توانست بازي را به تساوي بكشاند اما ضربه او به كنار دروازه برخورد كرد.
در حالي كه بازي دقايق پاياني اش را سپري مي كرد، ضد حمله منچستري ها گل سوم را براي آنها به ارمغان آورد. پاس در عمق ناني براي برباتوف او را با دروازه بان حريف تك تك كرد و مهاجم بلغاري با خونسردي با يك ضربه چيپ تماشايي گل سوم تيمش را به ثمر رساند.
بازيكنان دو تيم:
منچستريونايتد:* ادوين فن در سار، جاني اونز، جان اوشي، نمانيا ويديچ، فابيو داسيلوا كريس اسمالينگ 71)، جي سونگ پارك (ناني 47)، آنتيو والنسيا، مايكل كريك (رايان گيگز 80)، پل اسكولز (دارن فلچر 80)، مايكل اوون (ديميتار برباتوف 46)، وين روني (خاوير ارناندز 46)
چلسي: هنريكه هيلاريو، براتيسلاو ايوانوويچ، جان تري، اشلي كول(يوري ژيركوف 79) ، پائولو فريرا (جفري بروما 79)،* فلورن مالودا(يوسي بنايون 73)، اسين، جان اوبي ميكل (*ديديه دروگبا 60)،لمپارد، نيكلاس آنلكا(دنيل استوريج 60)
[align=center]گل های این بازی هر کسی خواست پ.خ بده.[/align]
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
اين جامي كه شما ميگي چه جامي هست؟:4:
--------------------
جام در جام لیگ انگلیس :4:
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
واقعاً بازی قشنگی بود و با اینکه شکست خوردیم ولی خیلی لذت بردم از این بازی نرم هر دو تیم ! بازی بود که واقعاً جوری به دل نشست که تو بازی های جام جهانی هم همچین بازی ای رو ندیدیم و مهمترین نکته ی این بازی هم این بود که این حرف رو بیشتر اثبات میکرد " لیگ انگلستان بهترین لیگ دنیاست " !
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
من فکر کنم اسم این جام سوپـر کاپ باشه ؟:21:
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
اسم این کاپ کامنیتی شیلد یا کاپ خیریه ی انگلستان هست که از کاپ های قدیمیه و در اصل حکم **** کاپ لیگ های دیگه رو داره و در اون تیم قهرمان لیگ برتر با تیم قهرمان F.A Cup بازی میکنه که چون چلسی برنده ی هر دوی این جام ها در فصل قبل شد با تیم دوم لیگ مسابقه داد.
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
[size=small]پژمان بیا برو جلو بابا دست پیش گرفته پس نیفته.
با این همه بازیکن از منچستر جک جوون میبازن اونوقت میگه افتخار میکنم.
درسته بدشانس هم بودین ویمشد بازی 2-2 شه ولی خوب بازم باختن از منچستر افتخار نداره.
الان باید سرت رو بندزای پایین.
شانس آوردی ساسان گور به گور ازش خبری نیست وگرنه خوب حالی بهت میداد.:24:[/size]
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
به امید قهرماتی های اینده منچستر
این اولیش بود
تازه با این قهرمانی منچستر بیشترین جامو برد
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
ســــلام .
اوهــــــــــــــــــــــ ـــــ :9: :9: :9:
پـژمان باختــين خوب باختيـن در حـد آتيــش :9: . بدشانسي هم نياوردين . به طور واضـع بازيكنـان جـوان مــا شمـارو پشـ م كردن . ايول به هرناندز . اين بازيكن شاهكــاره :34: ..
اين تيـم دست نخورده و جوان فصـل قبل اين فصل رويايي است :7: .
شيــاطئيـن ايـن فصـل جـبـران همـه چيز رو ميكـنن :9: ...
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
ماشالا به این تیم با مربی فوق العاده اش
منچستر هر لحظه میتونه یه رویا رو برای هوادارانش بسازه:32:
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
ابتدا عرض کنم برنده واقعی که ما بودیم :4: , جام حذفی و لیگ رو بردیم دیگه تیمی پیدا نشد گفتیم منچستــر بیــاد یه حال یبکنه :4:
ایشالا در بازی های بعد هرناندز موفق میشه با گوشش هم گل بزنـــه !
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
این تازه اولش
این فصل نانی توپو میکاره،رونی با گوزیدنش توپو میفرسته تو دروازه :4:
والنسیا سانتر میکنه،هرناندز ..آخ تف...گل!!
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
[size=small]حالا هر چی ما هیچی نمیگیمی شما پر رو بشید.[align=center][/align]
امسال سال لیورپوله.
همین طوری بازیکن درست حسابی داره میخره.
مربی عالی هم که داریم.
مالک چینی و سومین پولدار دنیا هم داره باشگاه رو میخره و تا آخر نقل و انتقلالت چنتا تا خرید تاپ دیگه هم میکنیم.
LFC Rules[/size]
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
[size=small]پژمان بیا برو جلو بابا دست پیش گرفته پس نیفته.
با این همه بازیکن از منچستر جک جوون میبازن اونوقت میگه افتخار میکنم.
درسته بدشانس هم بودین ویمشد بازی 2-2 شه ولی خوب بازم باختن از منچستر افتخار نداره.
الان باید سرت رو بندزای پایین.
شانس آوردی ساسان گور به گور ازش خبری نیست وگرنه خوب حالی بهت میداد.:24:[/size]
خفه بینم ، تو چی میگی اصلاً مگه تیم تو بوده که حرف میزنی ؟:4:
تازه من مگه چی گفتم ؟ من که باخت رو قبول کردم و نگفتم نامردی چیزی شد ! من داریم از بازی نرم و زیبای هر دو تیم میگم نه چیز دیگه . افتخارم باخت از منچستر نیست افتخارم بازی خوبی بود که انجام دادیم .
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
ســــلام .
اوهــــــــــــــــــــــ ـــــ :9: :9: :9:
پـژمان باختــين خوب باختيـن در حـد آتيــش :9: . بدشانسي هم نياوردين . به طور واضـع بازيكنـان جـوان مــا شمـارو پشـ م كردن . ايول به هرناندز . اين بازيكن شاهكــاره :34: ..
اين تيـم دست نخورده و جوان فصـل قبل اين فصل رويايي است :7: .
شيــاطئيـن ايـن فصـل جـبـران همـه چيز رو ميكـنن :9: ...
ساسی جون عیبی نداره پارسال بیگ فور رو هم تو بازی رفت و هم بازی برگشت زدیم لــه کردیم حالا بذار شما هم یه بار ما رو شکست بدین چون تو لیگ دیگه از این خبرا نیست !
بازیکن جوان :55: حالا خوبه همه کار هایی که باعث شد نبازید رو این پیر سگ های تیمتون کردند :55: همه پاس های خفن و حساس بازی توسط اسکولز 60 ساله به موقعیت تبدیل شد ! تعداد شوت ها هم 18 به 6 به نفع چلسی بود و همش چلسی حمله میکرد ولی این فن در سار لامصب همه شوت ها رو گرفت ! قرار بود به جا فن در سار ، کوژاک تو دروازه بایسته که اگه کوژاک بود مطمئن باش نتیجه با 3 تا گل بیشتر به نفع ما بود ! اصلاً منچستر چند بار بیشتر حمله نکرد که 3 تاش گل شد و بقیش هم دفاع قدرتمند چلسی گرفت جلوشو وگر نه 3 بار تونستید بیاید توی محوطه جریمه که اون هیلاریو ی جنازه هیچ کاری نتونست بکنه.
هرناندز هم هیچ پـــ شمی نیست این فن در سار و اسکولز هستند که شاهکارند.
مطمئن باشید اگه پیتر چک بود الان وضع اینجور نبود ، تازه این آنچلوتی هم که تخیلیه ، دروگبا بد بخت مصدومه فرستادتش تو بازی تازه توقع گل هم داره :4: عوضش استوریچ خوب کار کرد و تا اومد حمله های چلسی بیشتر شد.در کل نمیگم حق منچستر نبود چون واقعاً قشنگ و نرم بازی کرد و نسبت به سال قبل که واقعاً بازی های خسته کننده ای میکرد خیلی نرم تر بازی کردند ولی چلسی هم میتونست با یکمی شانس بازی رو میبرد .
تبریک به منچستری ها ، این شاء الله که شادی آخریتونه :9:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
[size=small]حالا هر چی ما هیچی نمیگیمی شما پر رو بشید.[align=center][/align]
امسال سال لیورپوله.
همین طوری بازیکن درست حسابی داره میخره.
مربی عالی هم که داریم.
مالک چینی و سومین پولدار دنیا هم داره باشگاه رو میخره و تا آخر نقل و انتقلالت چنتا تا خرید تاپ دیگه هم میکنیم.
LFC Rules[/size]
لیورپول :55: بازیکن به درد نخور چلسی رو بهشون مجانی دادیم تازه میگه خرید های تاپ کردیم :4:
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
پیشبینیش سخته ولی امیدوارم لیورپول قهرمان بشه و بعد در جام باشگاه های اروپا خاطره 2004(اگر درست بگم)رو زنده کنه.
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
[align=center]ببخشید دیر نظر دادم نبودم ولی اینو بدونید امسال منچستر 500% قهرمانه
چلسی هم رفت و برگشت پ ا ** ره میشه (3-1:9::9::9:)
این هرناندزم عجب بازیکنیه به خدا
امسال منتظر قهرمانی منچستر در (جام قهرمانان اروپا ، لیگ ، جام حذفی ، سوپز جام ، اتحادیه ، لیگ برتر:11::11: و .....) باشید
[/align]
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
:12:
یه بار تو عمرش منچستر چلسی رو برد :11:
این اولین و آخرین قهرمانیتون بود
اون نخود سبز بازیکنه؟:26:
اگه پیتر بود :13:الان باید شما بوق میزدید:9:
JUST THE BLUES
RE: منچستريونايتد 3-1 چلسي؛ اولين جام فصل براي شياطين سرخ
[align=center]دوستان لطفآ اسپم ندند[/align]