× امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سلام .
با توجه به اینکه دیگه 4 روز بیشتر تا عرضه ی بازی جذاب WWE Smackdown vs Raw 2011 نمونده ، این تاپیک رو ایجاد کردم که دوستان ریتینگ احتمالی که این بازی خواهد گرفت رو حدس بزنند . باید توجه کنید امتیاز های شما باید دقیق به قسمت های مورد نظر برای امتیاز دهی داده بشه و با گرفتن میانگین امتیاز ها ، امتیاز کلی رو بنویسید ( یعنی برای بدست آوردن امتیاز کلی امتیاز های داده شده را جمع کنید و بعد تقسیم بر عدد 6 کنید و رقم رو گرد کنید و خورده ی بازی فقط میتونه نیم باشه ) . در آخر که امتیاز رسمی بازی توسط سایت Gamespot مشخص شد در همین تاپیک گذاشته میشه تا همه خودشون رو سنجیده باشند . ریتینگ ها مربوط به کنسول X360 و PS3 میباشند .
WWE Smackdown vs Raw 2011 » Rating
گرافیک:
موسیقی:
گیم پلی:
داستان:
هوش مصنوعی:
صداگذاری:
امتیاز کلی :
[size=x-small]
نکته : با توجه به اینکه بازی های ورزشی داستان ندارند ، ریتینگی که به بازی میدهید مربوط به قسمت Road To Wrestlemania بازی باشه .[/size]
××××××××××××××××××××××××× ×××××
حدس من
WWE Smackdown vs Raw 2011 » Rating
گرافیک: 9
موسیقی: 9.5
گیم پلی: 8.5
داستان: 9
هوش مصنوعی: 8
صداگذاری: 9.5
امتیاز کلی : 9
با تشکر .
[/align]
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
[align=center]1. گرافیک : 9
2. موسیقی : 9
3. گیم پلی : 9.5
4. داستان : 8
5. هوش مصنوعی : 8.5
6. صداگذاری : 8
میانگین امتیاز ها : 8.5[/align]
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
. گرافیک : 8
2. موسیقی : 8.5
3. گیم پلی : 8
4. داستان : 8
5. هوش مصنوعی : 7
6. صداگذاری : 8
میانگین امتیاز ها : 8
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
- ممنون از پژمان .
ولـی بهتر نیود می ذاشتی اول بازی بیاد به بازار , بعد ما بیایم نظـر بدیم !
الان من چی راجع به بازی می دونم که بخوام امتیاز بدم !
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Rioter
- ممنون از پژمان .
ولـی بهتر نیود می ذاشتی اول بازی بیاد به بازار , بعد ما بیایم نظـر بدیم !
الان من چی راجع به بازی می دونم که بخوام امتیاز بدم !
سلام .
خوب بیاد که دیگه مگه خر هستیم امتیاز بدیم ، در ضمن این همه عکس و تریلر گذاشتم ، دو تاش رو دانلود میکردی الان نمره میدادی .
تازه گفتن حدس بزنید دیگه ، مثل پیش بینی مسابقات لیگ ، پس وایسیم مسابقات که نتایجشون مشخص شد پیش بینی کنیم !؟ :4:
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
خوب كيوون جون گفته حدس بزنيد بعد ببينيد تا چه حد درست گفتيد!
[size=x-small][align=center]گرافيك: 9
موسيقي: 9
گيم پلي: 7.5
داستان: 9
هوش مصنوعي: 5
صدا گزاري: 7
ميانگين:7.75
[/size]
گيم پلي كه تكراري بود.هوش مصنوعي كه بدترين قسمته هميشه و خيلي افتضاحه.صداگزاري هم اگه درست فكر كنم واسه مثلا گزارشگرا و اين قسمتاست تكراري هست. اينا ريتينگ منو كم كردن![/align]
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
منم امسال نمرم به بازی همون 8 IGN است:34::34:
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
[align=center]گرافیک: 9
موسیقی:9
گیم پلی: 9
داستان: 8.5
هوش مصنوعی: 6.5
صداگذاری: 8
امتیاز کلی :8.5[/align]
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
1.گرافیک : 7.5
2. موسیقی : 8.5
3. گیم پلی : 8.5
4. داستان : 8
5. هوش مصنوعی : 7.5
6. صداگذاری : 9
کلا بخوام امتیاز بدم:8.5
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
گرافیک: 7.5
موسیقی: 8
گیم پلی: 8
داستان: 7
هوش مصنوعی: 5
صداگذاری: 8
امتیاز کلی : 7.5
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
[size=large]1.گرافیک : 8.5
2. موسیقی : 9.5
3. گیم پلی : 8
4. داستان : 8.5
5. هوش مصنوعی : 6.5
6. صداگذاری : 9
هوش مصنوعي تو سري هاي پيش افتضاه بود.تو حالت legend حرفي واسه گفتن نداشت.
در كل من 8.5 ميدم.[/size]
RE: × امتیاز کاربران iWE به » WWE Smackdown vs Raw 2011 ×
گرافيك:6.5
موسيقي:9.5
گيم پلي:9
داستان:9
هوش مصنوعي:8.5
صداگذاري:9.5
امتياز كلي:8.66صدم دقيقا حساب شده با توجه به نمره هايي كه دادم