قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
سـلام
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
WWE PG تمام می شود ؟
[align=justify]پس از شکست لیندا مکمن در انتخابات سناتوری ایالات متحده گمانه زنی های فراوانی مبنی بر اینکه دیگر WWE قانون پی جی را ادامه نخواهد داد، شد.
اما آن دسته از کسانی که فکر میکنند WWE PG با شکست لیندا مکمن در انتخابات سناتوری تمام می شود ، سخت در اشتباه هستند.این اتفاق نخواهد افتاد و قانون پی جی هیچ ربطی به حضور لیندا مکمن در انتخابات سناتوری نداشت.WWE PG پایان نمی یابد ! کمپانی WWE تمایلی به پایان دادن این قانون ندارد.
در کنار حذب خود و در مراسمی در هارتفورد، خانم لیندا مکمن اعلام کرد که علاقه ندارد به این سرعت به WWE بازگردد.وی ادامه داد که کمپانی با سرعت در حال پیشروی است و من فعلا نمی توانم به شرایط گذشته برگردم.
طبق گفته ی رسانه های محلی ، لیندا مکمن به WWE باز نخواهد گشت بخاطر اینکه چشم های او به کرسی مجلس سنا که هم اکنون بدست جو لیبرمن اشغال شده است ، خیره است.او به سال 2012 امیدوار است.
کار حذب خانم لیندا مکمن رسما دیروز ساعت 23:39 دقیقه به پایان رسید.[/align]
فـعلا . . .
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
قانون PG چيه؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط great undertaker
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
قانون PG چيه؟
قانون پی جی : یک سری قوانینی وضع شد که تماشای کشتی کج برای کودکان و افراد با سنین پایین راحت تر شد.به عنوان مثال استارها دیگه حق ندارن از کلمات ناجور و مورد دار استفاده کنن. استاری دیگه نباید با صندلی تو سر کسی بزنه. یا مثلا دیگه خون تو بازیها دیده نمیشه. اگر خونی از کسی بریزه بازی متوقف میشه تا به وضع استار رسیدگی بشه و و و . . . از اینطور قوانین .
کلا قانون پی جی مغایر با ورزشی مثل کشتی کج هست که WWE این کار رو کرد و میزان بیننده های بزرگ سالش بسیار کاهش یافت.
در حال حاضر بیش از نیمی از بییندگان WWE زیر 17 سال هستند.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من قانون پی جی اصلا از اول هم ربطی به لیندا نداشت که حالا اون بخواد با وارد نشدنش به سنا این قانون رو لغو کنه
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
چه قامونه مذخرفيه!كشتي كج با همين كارا(استفاده از صندلي,خونريزي و...)قشنگه.ولي چه ربطي به ليندا داره؟مگه وينس تصميم گيرنده نيست؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
حالا ما که میتونیم امیدوار باشیم پی جی برداشته بشه و کودکستان تبدیل به مکانی برا ادم بزرگا بشه . به هر حال من فکر کنم کمپانی دلیلی نمیبینه جذابیت مسابقاتش رو برای هیچی از دست بده . اگه لیندا میبرد مکمن توی سنا هم نفوذ داشت به خاطر همین پی جی میموند ولی حالا که لیندا باخته دیگه دلیلی وجود نداره پس شاید شاید این قانون مزخرف برداشته بشه:30::30::30::30:
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من که این اتفاق نمی تونه تاثیری رو این قانون مسخره داشته باشه.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
یکی از دلایلی که بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم همین pg هست.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من خیلی ربط داره این چند وقته تمام حرکات و قوانین wwe به خاطر بردن این مسابقه انتخاباتی بود و گرنه مریض نبودند اون ریتینگ و علاقه مندی هوادارا تو دهه 90 و اوایل 2000 رو به باد بدن . حالا امیدوار که میشه بود :30::30::30:
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط N!(0T!NE
یکی از دلایلی که بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم همین pg هست.
[align=center]ببخشید این رو میگم دوست خوب به من ربط نداره ولی واقعا این سوال برام پیش اومد...:4::4:
این قانون که مختص بعد از این رسلمنیا نیست فکر کنم از سال 2008 یا اوایل 2009 هست که تصویب شده:4:[/align]
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
اقا به هر حال این قانون مزخرف باقی میموند...:26::26::26:
ولی بدتر اینه که wwe به خودش افتخار می کنه که pg تو همه شوهاش رعایت میشه،خودتون که حتما دیدین،تو چند هفته گذشته تو مسابقات هفتگی کلیپ هایی درباره pg پخش شد.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Proud
نقل قول:
نوشته اصلی توسط N!(0T!NE
یکی از دلایلی که بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم همین pg هست.
[align=center]
ببخشید این رو میگم دوست خوب به من ربط نداره ولی واقعا این سوال برام پیش اومد...:4::4:
این قانون که مختص بعد از این رسلمنیا نیست فکر کنم از سال 2008 یا اوایل 2009 هست که تصویب شده:4:[/align]
دوست عزیز منم نگفتم که این قانون از کی هست و از کی تصویب شده! گفتم به خاطر این قانون من بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
pg به درد ورزشی مثل کشتی حرفه ای نمیخوره...
بالاخره این قانون این ورزش رو به نابودی میکشه
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
دبلیو دبلیو ای همین قانون رو گزاشته که روز به روز دارن ضرر میکنن دیگه.
هم از نظر تعدا بیننده ها ، هم از نظر ریتینگ ، هم از نظر محصولات دیگه یه چیزی از ضرر هم اونور تره.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به خدا بازی های wwf جذابتر بودن.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
درسته ام ام ای با کشتی شباهتی نداره ولی این قانون pg هم
به سود ام ام ای تموم میشه ! قبول دارین؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
اصلا اون موقع WWF آخر کشتی کج بود.مثلا The Rock میومد آهنگش میزد همه تشویق و اینا الان هیچی دیگه از اون موقع نمونده
هر کی هم که به نوعی به این چیزا ربط داشت انداختن بیرون از جمله شان مایکل و میک فولی و ....:2:
واقعا خیلی بده این قانون :17:
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
شکست wwe در نبود این استارهاست (منظور از شکست کیفیت مسابقات هستش)
آستین,راک,بابی لشلی,کرت انگل,باتیستا,گلدبرگ,براک لزنر,شان مایکل,...
ببینید چه استارهای ارزشمندی رو کمپانی از دست داده!!!
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
خدمت دوستمون عرض کنم که اگه اونموقع د راک میومد و همه تشویقش میکردند .. تا پارسال هم سینا تا وارد میشد همه تشویق میکردند ... امسال هم که وقتی رندی وارد میشه که دیگه هیچی یک انفجار رخ میده .....
و در مورد استار های که رفتن ... WWE که نمیتونه جلوی سن استار ها رو بگیره ... تا 10 سال دیگه هم اج و جریکو ، سینا ، هانتر ، کین ، رندی هم میرن .... مهم اینه که بینیم جایگزینی برای اینها اومده و یا میتونه پیدا بشه یا نه ؟؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نه دوست عزیز شما مقایسه کنی میفهمی چقد مال راک و استیو آستین و اینا بیشتر بود
اصلا اون موقع تا میگفت If you smell همه ی آرنا یه صدا جیغ میکشیدند.
الان رندی و اورتون و اینا میان خیلیا هستن فقط دارن میپرن بالا پایین دیگه سرو صدایی ندارن
دیگه ذوق ندارن
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
آستین,راک,بابی لشلی,کرت انگل,باتیستا,گلدبرگ,براک لزنر,شان مایکل,...
دوست عزیز هر نسل باید جای خودشو به نسل دیگه بده...نمیشه که آستین تا 50 سالگی بیاد کشتی بگیره با عصا
یه چیزی تو مایه های همین جان سینا که کمپانی خیلی خاطرشو میخواد میشه...
دیگه باید به فکر این استارهای تازه کار باشیم چون با این وضعیت 4تا آدم مثله وید برت و شیمس بیارن
واقعا این یکی 2 ساله وقتی من مسابقات رو میبینم وسط مسابقه یهو دقت میکنم که چشمم رفته یه جا مانیتور که اصلا معلوم نیست چی رو دارم نگاه میکنم...یعنی به یه چیز دیگه زل میزنم از بس مسابقات بی کیفیت شدن...
احتمالا مسابقاتی مثله بازی میک فولی و رندی تو بکلش 2004 تکرار نمیشه :2: