ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
خو بله .. همراه با احسان .. و عزیزان گروه جی تی کی .. تصمیم گرفتیم تاپیکی زده بشه تا 5 تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی مشخص بشه ! .. 68 تیکه جمع آوری شده و از دوستان عزیز خواهشمندیم 5 تیکه برتر از نظر خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند تا در پایان رای ها جمع آوری بشه و 5 تیکه برتر مشخص !!
فقط خواهشا از 5 تا بیشتر نگید ! ...
40 تای اول رو من براتون میزارم بقیش رو احسان در پست بعدی قرار میده ...
یه تشکر خیلی ویژه هم از احسان میکنیم :4:
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !
02.اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه
03.طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن
04.یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته
05.همه چیز به بازی آخر میچسبه
06داور در سوت خودش میزنه
07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !
08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه
09.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است
10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
11.باران هم به شدت ميوزه
12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن
13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه
14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .
15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده
16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه
17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید
18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه
19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس
20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند
21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !
22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود
23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش
24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه
25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش
26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن
27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه
28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن
29.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود
30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر
31.جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن
32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته
34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!
35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !
36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه
37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه
38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره
39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی
40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــــــواکــــی هم تیم نــــــــاجــــدی نیســـــــــت
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
[align=center]و اما بشنوید از دیگر عرایض های د کینگ جواد (ت) خیابانی :
[/align]
41.مــارادونـــا فعــلا ســــــگرمــه هاش تو همه تا ببینیم در جریان بازی چه خواهند کرد
42.بعد از شوت سرکش Teves , مارادونا مثل یه تماشاگر مثل یه طرفدار مثل یه فوتبالیست خوشحال میشه
43.توپ رو با بادکنک اشتباه گرفته
44.فشار که روی دروازه ی تیم آرژانتین بیاد این تیم وا میده
45.سبک بازی او جون میده برای بازی در تیم آرژانتین
46.یه دریبلی میزنه که تو گل کوچیک هم نمیشه از این دریبل ها زد
47.توپ به وسط زمین میره
48.واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده
49.کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره!بخصوص با محمد حسن
50.پنج حلقه المپیک نمادی از رنگ پرچم همه ی کشورهای دنیاست
51.پرتغال 1 بازی 1 امتیاز،ساحل عاج 1 بازی 1 امتیاز،کره شمالی 0 بازی 0 امتیاز،برزیل 0 بازی 0 امتیاز
52.صد هزار نفری که در استادیوم نشسته اند،نشان دهنده ی امنیتی است که در کشور وجود دارد
53.باقری استپ سینه رو اومد ولی نتونست ادامه بده
54.اتسو با کریمی صحبت میکنه،چیکار میخوان بکنن اونجا؟دارن نقشه اش رو میریزن اونجا
55.باز شاهدیم که صندلی های بی گناه ورزشگاه به زمین پرت میشه
56.افرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد
57.یک سانتر بی هدف ... و گل
58.از 4 دقیقه وقت تلف شده یک دقیقه تلف شد
59.شما از روی قطر 2 بازیکن میتونید بفهمید کدوم قوی تره
60.سبک بازی پاراگوئه جوریه که دوست داره بازیو به ضربات پنالتی یا نهایتا وقت اضافه بکشونه
61.ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد
62.حالا بعد از این مسابقه کشتی اسپانیا از 4/1 عبور میکنه و وارد نیمه نهایی میشه
63.حالا توپ رو سانتر ميكنه...در واقع پرتاب ميكنه
64.فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید
65.اوه , عجب برگردونی زد تو صورتش حالا چمن و عرق هر چی بود هم میاد تو صورتش
66.امان از دست این دیرک دروازه یه موقع به نفع تیمه یه موقع به ضرر تیم
67.حالا اين موج , اسمش موجه مكزيكيه كه تو ورزشگاه الان زده ميشه
68. بزن خلعتبری .. بزن
فعلا...
از شروین عزیز هم بی نهایت بابت تاپیک متشکرم:4:
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
البته تيكه ي قشنگ خيلي زياد داشت ولي اين 5 تا خيلي ديگه ضايع بودن :4: :
1 - طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن
2 - اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده :4:
3 - تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود :4:
4 - جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن
5 - مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه ! :4:
با تشكر از شروين و احسان عزيز ...
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
[align=center]
1- باران هم به شدت ميوزه
2- فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید
3- شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه
4- زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است
5- تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
:55:
[/align]
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
بزن خلعتبری .. بزن
از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند
با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید
باران هم به شدت ميوزه
و از احسان و شروین عزیز هم تشکر میکنم بابت این تاپیک
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
1- ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد
2- هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن
3- وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه
4- تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
5-یک سانتر بی هدف ... و گل
یه چیزی هم بگم . از یه چیز کینگ جواد خوشم میاد اونم فرم صورتش ! مخصوصا وقتی حرف میزنه
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
1. بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !
2. تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
3. آفرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد
4. فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید
5. از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
-------------------------
بنده خدا آدم بی آزاریه :4: .... میخواد بازی رو هیجانی کنه ، می ر ینه به بازی :4: ...
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
[align=center]1.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!
2.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید.
3.باران هم به شدت ميوزه.
4.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است.
5.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه.[/align]
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
[align=center]من که خودم عاشق اینا هستم
01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !
07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !
14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .
15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده
33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته
:55:
یه نظری دارم شروین 5 رو بکنیم 7 انقدر سوتی های خنده دار داره که آدم میمونه کدومو انتخاب کنه :55:[/align]
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده.
از 4 دقیقه وقت تلف شده یک دقیقه تلف شد
شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه(احتمالا سر کلاس جغرافیا هم کلاس رییس جمهور مردمی (!)بوده)
جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن
دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
1-باران هم به شدت ميوزه.
2-خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته.
3-واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده.
4-یک سانتر بی هدف ... و گل.
5-سبک بازی پاراگوئه جوریه که دوست داره بازیو به ضربات پنالتی یا نهایتا وقت اضافه بکشونه.
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
1-کریس رونالدو با پیراهن منچستر بارها جلو رئال بازی کرده که در حقیقت هیچوقت بازی نکرد
2-سر بازی پرسپولیس با پاس تهران در سال 82 بود و برهانی داشت وسط زمین بازیکنای پیروزی دریبل میکرد که خیابانی گفت :برهانی دریبل میکنه.یه نفر دو نفر بسه دیگه
3-تو استدیو شبکه 3 میگه دید دری دید دری دید ایران
4-تلفظ های ضایعش :به پیتر چک میگه پیتر سچ و....
5-سر بازیهای بزرگ مثل یووه و بایرن و منچستر و...بیحال اونوقت بازی تیم وست برمویچ و ساندرلند در حد تیم ملی باشور گزارش میکنه
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط bentaker
1-کریس رونالدو با پیراهن منچستر بارها جلو رئال بازی کرده که در حقیقت هیچوقت بازی نکرد
2-سر بازی پرسپولیس با پاس تهران در سال 82 بود و برهانی داشت وسط زمین بازیکنای پیروزی دریبل میکرد که خیابانی گفت :برهانی دریبل میکنه.یه نفر دو نفر بسه دیگه
3-تو استدیو شبکه 3 میگه دید دری دید دری دید ایران
4-تلفظ های ضایعش :به پیتر چک میگه پیتر سچ و....
5-سر بازیهای بزرگ مثل یووه و بایرن و منچستر و...بیحال اونوقت بازی تیم وست برمویچ و ساندرلند در حد تیم ملی باشور گزارش میکنه
عرض کردم از اون لیست بگید .. میدانیم سلطان تیکه های فراوانی دارن .. اما حتما از اون لیست باشه !!
تشکر میکنم .
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
جای اون تیکه کلامش تو جام جهـانی که داوید ویا گل زد و رفت جلو تماشاگرا ادا گاو چران ها رو در اورد هم خالیه ، که خیابانی گفت حتماً مردم سرود اولــــــــه اولــــــه سر دادن :55:
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !
باران هم به شدت ميوزه
بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند
اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه
خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخت
----------------
:55::55::55::55: خدایی بیستا سوتی هم کمشه . خیلی باحاله سوتیاش ولی بعضی اوقات که از مسی و بارسا تعریف میکنه ادم دلش میخواد :31::31::31: اینجوری بزنتش
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
[align=center]زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است
شما از روی قطر 2 بازیکن میتونید بفهمید کدوم قوی تره
یک سانتر بی هدف ... و گل
مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !
بعد از شوت سرکش Teves , مارادونا مثل یه تماشاگر مثل یه طرفدار مثل یه فوتبالیست خوشحال میشه[/align]
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
:9::9::9:
49.کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! بخصوص با محمد حسن
12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن
20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند
32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
هاهاهاهاهاهاهاها:11:
RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !
1.داور در سوت خودش میزنه
2.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن
3.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه
4.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بو
5.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !