» تاپیکـ مخصوص پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011 «
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
×تاپیکـ مخصوص پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011×
-================-
معرفی این رویداد:
کَپیتال پانیشمِنت نام پی پی وی است که اولین بار توسط wwe برگزار خواهد شد و به نوعی یکی از ایده های نو دبلیو دبلیویی برای امسال است این پی پی وی جایگزین پی پی وی فاتال فور وی(Fatal Four Way) که سال گذشته برای اولین و آخرین بار توسط دبلیو دبلیویی برگزار شد،شده است.
پی پی وی فاتال فور وی سال پیش یکی از هیجان انگیز ترین پی پی وی های سال دبلیو دبلیویی بود و در آن هر دو کمربند جهانی قهرمانان جدیدی رو به خودش دید و یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین استوری های دبلیو دبلیویی (استوری سینا و نکسوس)هم از این پی پی وی کلید خورد.
تمام این موارد باعث شده که انتظارات از این پی پی وی نو پا که جای فاتال فور وی رو گرفته بالا بره و باید دید که آیا این ایده نو مکمن میتونه انتظارات رو بر آورده کنه یا خیر.
-================-
جزئیات:
رویداد : پی پر ویوی کَپیتال پانیشمِنت 2011
تاریخ برگزاری :19 ژوئن 2011
استادیوم : وریـــزونا سنتر
قیمت بلیت ها : 70 دلار،90 دلار،300 دلار
مکان برگزاری : واشنگتن
حامی مسابقات : مشخص نشده
پی پر ویو بعدی : مانی این د بانک(Money In The Bank)
ساعت شروع مسابقات : 7:45 بعد از ظهر
-================-
طبق اعلام سایت آرنای مسابقات استاران زیر در کَپیتال پانیشمِنت حضور خواهند داشت:
رندی ارتون،د میز،بیگ شو،ری مستریو،دیـــ.وا ها و استار های دیگر
-================-
عکسی از آرنا وریـــزونا سنتر در واشنگتن:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نحوه ی چینش صندلی ها:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پوستر رسمی:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
تم سانگ رسمی:
قرار داده خواهد شد
لوگوی رسمی:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ~ [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مسابقات در نظر گرفته شده تا کنون:
WWE Title Match
John Cena Vs. R-Truth
World Heavyweight Championship
Randy Orton Vs. Christian
Single Match
Alex Riley Vs. The Miz
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
تاپیک با اومدن اطلاعات جدید بروز خواهد شد.
تا بعد.!
» بازی های احتمالی برای پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011 «
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
×-بازی های احتمالی برای پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011-×
یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه اخبار رسلینگ مقاله ای رو منتشر کرده درباره ی بازی های احتمالی در پی پی وی کپیتال پانیشمنت که من اون رو ترجمه کردم و میتونید در زیر بخونید.
-================-
ٌWwe Championship Match : John Cena Vs. Cm Punk Vs. R-Truth Vs. Rey Mysterio
wwe نیاز داره که سی ام پانک رو رازی نگر داره و همینطور آرتروث رو در مسیر پیشرفت قرار بده زیرا که بسیار عالی نقش هیل رو اجرا میکنه ، بنابرین بهترین سناریو برای هر دوی اونا اینه که برای عنوان wwe مقابل سینا قرار بگیرند.اما ری مستریو در این سناریو باید نقش بیبی فیس دوم رو در مقابل هیل ها بازی کنه و قطعا این نقش رو با حرکات های فلای معروفش میتونه خوب اجرا کنه.بنابراین من فکر میکنم که یه بازی فاتال فور وی برای پی پر ویو بعدی یعنی کپیتال پانیشمنت بر سر عنوان دبلیو دبلیویی اعلام بشه.
-================-
WHC Championship Match : Christian Vs. Randy Orton Vs. Sheamus Vs. Mark Henry
شیموس بازی نامبر وان کانتندر مچ رو برد تا حریف رندی بر سر عنوان سنگین وزن در هفته ی بعد اسمک دان باشه.من حدس میزنم که بازی ارتون و شیموس یا با نتیجه نو کانتست به پایان خواهد رسید یا رندی موفق به شکست شیمس خواهد شد.بنابراین احتمالا یه فاتال فور وی دیگه رو هم در این پی پی وی ولی اینبار بر سر عنوان سنگین وزن شاهد خواهیم بود.
-================-
Monster Vs. Monster Match : Mason Ryan Vs. Kane
چرا که نه؟! این باید یه دیدار جالب بین دو غول باشه.همینطور به نظر میرسه که کین بزودی بازنشست خواهد شد و این میتونه زمان خوبی باشه تا در مقابل مدیسون راین قرار بگیره و سکوی پرتابی باشه برای مدیسون راین که در آینده میتونه جای استارانی مثل مایک ناکس و حتی باتیستا رو پر کنه
-================-
Wwe Tag Team Cahmpionship : The Corre Vs. New Nexus
یک بازی بسیار جالب خواهد بود اگه دو گروه خوب کار کنن.این دو گروه در گذشته نشون دادند که پتانسیل بازی های بزرگ و با کیفیت رو دارن و به نوعی میتوان گفت که تنها تگ تیم های واقعی حال حاضر wwe این دو گروه هستن ،همونطور که دوستان میدونند ایندو گروه قبل از این یکی بودند و بعد از اینکه وید برت از گروه اخراج شد با هلت اسلاتر و جاستین گابریل تیمی رو به نام The Corre پایه گذاری کرد و از اونطرف هم سی ام پان که با غلبه بر وید برت لیدر نکسوس شده بود New Nexus رو با فرماندهی خودش پایه گذاری کرد و این یکی از نکات بارزی است که میتواند به هیجان این بازی کمک کند.
-================-
Sin Cara Vs. Cody Rhodes
کودی رودس نسبت به سال های قبل خیلی پیشرفت کرده و رفته رفته داره روند رو به رشد خودش رو بیشتر میکنه از اونطرف هم سین کارا در تیپ های اسمک دان عملکرد بسیار خوبی داشته و بازی های زیبایی رو به نمایش گذاشته بازی این دو استعداد wwe بازی عالی خواهد شد.
-================-
Ic Title Street Fight : Wade Barret Vs. Ezekiel Jackson
به طور قطع این بازی بازی تیکنیک و کلاسیکی نخواهد بود.زیرا هر دو استار و بخصوص ازیکیل سبک کشتی گیری فیزیکی دارن.من فرک کنم در حال حاضر کسی تو wwe نه به برت اهمیت میده و نه به تایتلش ولی اگر این بازی برگزار بشه یکی از هیجان انگیز ترین بازی های این پی پر ویو خواهد بود.
-================-
از تمام دوستان میخوام که نظراتشون رو مطرح کنن
امیدوارم استقبال بشه
تا بعد.!