استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
این خبر روصادق خان گل بعد از ظهر گذاشته بود حالا من کاملش رو میزارم...از اول هم میخواستم بزارم منتها صادق جان زودتر گذاشت به هرحال ازش ممنونم این متن کامل خبر......
این هم لینک تاپیک آقا صادق گل
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=4886
مجله رسلینگ تاون در جدیدترین شماره خود فاش کرد که کارهای اخیر وینس از جمله اخراج پیاپی استارها به این دلیل هست که وینس از مدیریت این مجموعه خسته شده و میخواد اون و واگذار کنه ..... این مجله ادامه داد همونطور که از قبل هم مشخص بود مالک جدید استفانی خواهد بود ..... نایب رییس این مجموعه شین مک من ...... معاون استفانی در تمامی امور تریپل اچ و شاون مایکل خواهد بود ...... این مجله ادامه داد وینس خیلی وقت بود که قصد رفتن داشت و حتی قضیه آتش گرفتن لیموزین او برای همین بوده که لو رفته ...... اگر وینس ظرف ماههای آینده اعلام بازنشستگی کنه یا در سال 2008 بره استفانی تیم مدیریتی جوان و کارآمد خود رو جانشین می کنه ......
این تیم مدیریتی هست که استفانی برای مدیریت در نظر گرفته و در صورتی که وینس اعلام پازنشستگی کنه او تیم مدیریتی خود رو جانشین می کنه .......
مقاله ای دیگر از مجله ای که لینکی نیست .....
قابل توجه همه کپی بازها.......
©متن فوق کپي رايت شده توسط : http://WWW.IRANWWE.NET:.
برداشت مطالب فقط با اجازه کتبي مدیرکل سایت و ذکر منبع امکان پذير است .
از این پس نام سایت های متخلف که بدون ذکر منبع مطلب کپی می کنند اینجا درج میشه(قابل توجه مدیران سایتهای دیگر)
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
ولی به نظر من در ظاهر استفانی رو میزاره و خودش دورا دور کنترل میکنه
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
چه قدر شما با وینس بدین...وینس نبود الان Iranwwe هم نبود...
..................
HHH و HBk معاون بشن دیگه مسابقه نخواهند داد؟
ممنون.
موفق باشین.
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
چرا بازم مسابقه میدن..اتفاقا این مسئله من رو از حالا نگران کرده که نکنه نامردی کنند
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
به نظرم هر کسی باشه بهتره به جز مک مهن
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
واقعا رفتن وینس میتونه کمک خوبی باشه
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
واقعا مکمن رفت خدا رو شکر
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
خوب از نظر من ایده آل ترین فرد همین استفانی هست چون در دوره ی منیجر بودنش هم عالی بود.
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
هر کی میخواد باشه ولی وینس نباشه.
ممنون داوود جون.
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
دست شما درد نکنه داوود جان ببخشید دخالت کردم(گریه شدید)
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
اتفاقا آقا صادق گل من دخالت کردم و ازت معذرت میخوام شدیدا ولی قصد من فقط کامل کردن خبر بود و افتخار می کنم که تو بخش اخبار و در انجمن دوستان گل و با اطلاعاتی مثله شما دارم...بازم عذر میخوام....
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
آقا صادق راستی من لینک تاپیکت رو اضافه کردم شرمنده قبلا یادم رفته بود
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
خیلی ممنون.شما سرور ما هستی.من هم از داشتن دوستی به بزرگواری شما به خودم میبالم.
امیدوارم باز هم بتونم شما رو یاری کنم.بازم ممنون
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
راستی ممنون واسه لینک.دستتون درد نکنه.
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
باز این تایپیک شد حمام زنانه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: استفانی و تریپل رؤسای جدید کمپانی WWE(اختصاصی برای این انجمن)
استفانی عالیه.خیلی بهتره..نامرد نیستش