آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
امروز از گوشه و کنار خبر رسید علاوه بر بازی رندی و سینا بازی آندرتیکر:34::34::34: و باتیستا برای کمربند در نومرسی برگزار میشه و دیگه خبری از خلی و ری نیست......:24::24::24:
© متن فوق کپي رايت شده توسط : http://WWW.IRANWWE.NET:.
برداشت مطالب فقط با اجازه کتبي مديرکل و ذکر منبع امکان پذير است .
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
بیچاره باتیستا نذاشتن کمربند دستش بمونه!!!!
داوود جون ممنون از خبرت...
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
داوود جون باتیستا بدبخت پس از ماه ها یه کمربند اومده دستش ...دیگه ولش نمیکنن.
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
مطمعن باشید کمربند حدود 6 ماه دست باتیستا میمونه
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
من فکر نکنم بره سراغ کمربند چون تیکر زیاد دوره کمربند این چیزها نیست فقط تو گور میکنه:4:
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط wordlife
مطمعن باشید کمربند حدود 6 ماه دست باتیستا میمونه
موافقم
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
من که فکر نکنم باتیستا ببازه تازه تیکر از سال 2002 تو نو مرسی باخته
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Hamoon
من فکر نکنم بره سراغ کمربند چون تیکر زیاد دوره کمربند این چیزها نیست فقط تو گور میکنه:4:
کاملا موافقم..ایول هامون چیزه باحالی گفتی ..خوشم اومد دمت
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
ولی تیکر که تو آنفورگیون دستش رو به علامته کمربند نشون داد تا شاید بره راو خیلی با حال میشه اینطوری
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mb619
ولی تیکر که تو آنفورگیون دستش رو به علامته کمربند نشون داد تا شاید بره راو خیلی با حال میشه اینطوری
اره ولی باتیستا می برش
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
اینجور که آندر مارک هنری رو برد فکر کنم که باتیستا براش آبخوردنه !!! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
6 ماه دیگه ورستلمانیا شروع میشه؟
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
فکر نمی کنم آندر به این زودی بیاد سراغ کمربند
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
تجربه نشون داده که کسی که کمربند دستش می یاد معمولا چند ماه دستشه...
ممنون.
موفق باشین.
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
منم نظرم همینه ولی من معتقدم باتیستا تو نومرسی در بازی چهارنفره یکی دیگه رو پین میکنه...بازی بعدیش با تیکر تو سایبر ساندی دی کیو میشه ...در پی پی وی بعدی آرماگدون تیکر میبره...البته این نظر منه...سینا جون ما رو تحویل بگیر..داداش کم میای...بهت عادت کردیم...جات خالی بود.....
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MRDMN
سینا جون ما رو تحویل بگیر..داداش کم میای...بهت عادت کردیم...جات خالی بود.....
من کی باشم که بخوام شما رو تحویل بگیرم...
شما لطف داری...:34::7:
مثل قبل وقتم خالی نیست...:2:
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
شما بزرگ مایی سینا جان...انشاالله کارت درست بشه سرت خلوت بشه....
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
در اینکه تیکر WHC رو میگیره شکی نیست
ولی کی میگیره معلوم نیست
ولی چیزی که معلومه اینه که حداکثر تا WM24 کمربند ماله اندرتیکره
RE: آندرتیکر و باتیستا در نومرسی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mohsen taker
در اینکه تیکر WHC رو میگیره شکی نیست<br>ولی کی میگیره معلوم نیست<br>ولی چیزی که معلومه اینه که حداکثر تا WM24 کمربند ماله اندرتیکره
به همین خیال باشید :17: