خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!
سلام .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نیازی به توضیح فکر نکنم باشه . فقط اینکه این رده بنده ربطی به میزان فروش نداره , بلکه به میزان امتیازی که بیش از 100 میلیون عضو سایت IMDb داده اند ربط داره . در توضیحات هم نظراتی رو مینویسم که بیشتری امتیاز مثبت را خورده است . این شما و این هم لیست ..
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
#5: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاربران سایت در مورد این فیلم گفته اند :
" عجب فیلم زیبایی برای پایان دادن به 7 کتاب بزرگ و مشهور جی کی رولینگ . فیلم با همان بازیگران اصلی شروع و تمام کرد و این خودش یک نکته مثبت بزرگ هست . کیفیت فیلم و پایان عالی بود .... اوه خدای من . این پایان سری فیلم های زیبای هری پاتر بود . اما یک پایان عالی . "
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
#4: Drive
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاربران در مورد این فیلم گفته اند :
" یک فیلم زیبا و بسیار گیج کننده . طوری که تورو به خواب میبره . یک فیلم واقعا در حد کارگردانش یعنی گوسلینگ هست و بازیگراش هم کاراکتر ها را فوق العاده در آورده اند . یک فیلم که خوراک هالیوود هست و داستان سادی ای رو به صورت خاص روایت میکنه . یک آدم سر سخت که وارد یک مرحله مشکل میشه و یاد اون رو به روش خاص خودش حل کنه . یک فیلم زیبا با یک خط ساده و وران . "
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
#3: Warrior
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاربران در مورد این فیلم گفته اند :
" کمتر فیلم مبارزه ای رو میبینید که تواسنته باشه خط بین مبارزه و درام رو حفش کنه ولی این فیلم این کار رو به صورت حرفه ای انجام داده . حفظ کردن خط خشن و درام فیلم چیزی هست که باعث شده این فیلم دیدنش لذت بخش باشه و به هر صنفی لذت بده . این فیلم بیشتر میشه گفت درام هست تا اکشن و رزمی . حتی وقتی 2 نفر با هم مبارزه میکنن باز داستان درام رو حفظ میکنه و درد مبارزان فیلم رو به درام میکشونه . یک فیلم واقعا خاص ... "
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
#2: Hugo
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاربران در مورد این فیلم گفته اند :
" واقعا فوق العاده . از همون سکانس اول هنوز فیلم و تکنولوژی 3D تورو جذب میکنه و نمیزاره از جات تکون بخوری . علاوه بر اینا داستان فیلم هم طوری هست که نمیتونید بهش علاقه نداشته باشید . به نظر من مارتین اسکورسیزی برای این فیلم رفته تو مخ یک کودک و آرزوهایی که او در خواب میبینه رو به صورت فیلم در اورده . دمت گرم ! ! "
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
#1: A Separation ( جدایی نادر از سیمین )
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاربران در مورد این فیلم گفته اند :
" چه چیز باعث میشه که یک فیلم عالی بشه ؟ کارگردانی عالی ؟ بازیِ عالی ؟ داستان عالی ؟ ... اگر جوابتون یکی از این هاست باید بکم که این فیلم همه ی این عوامل رو با هم داره . از کارگردانی عالی تا بازی بسیار عالی بازیگرانش . اصغر فرهادی نشان داد که یک کارگردان عالی بودن کار سختی نیست و فقط دقت میخواد . او یک فیلم عالی ساخته و توانسته به بهترین وضع ممکن داستان زندگی ایرانیان را به نمایش بگزارد . "
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم از این دیگه .... باز میبینیم که در اینترنت کسی حتی به ایرانیان نزدیک هم نمیشه . بزن کف قشنگرو ... فعلا .