[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2000
رویال رامبل 2000 که با برد راک تموم شد تقریبا همه مطمئن شدن که
سال موفقی برای راک در انتظاره.همینطورم شد.درخشیدن در رستلمنیای
زیبای فاتال فور وی المنیشن مچ بین راک و فولی و بیکشو و هانتر که در
نهایت هانتر برد.همچنین مسابقه ی زیبای راک و هانتر در بک لش و برد
تایتل از هانتر توسط راک باعث شد خیلی محبوب بشه.برد در تریپل ترد
سامر اسم بین راک و هانتر و کرت انگل و همچنین برد در آن فورگیون
که توش بزرگانی چون آندرتیکر و کین ماسکدار و کریس بنوا بود
که راک با برد در اون مسابقه ثابت کرد شایستگی بهترین استار سال
رو داره.
بهترین استار سال:راک
************************************************** **********
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2001
این سال با پرستاره ترین رویال رامبل تاریخ آغاز شد که خیلی زیبا تموم شد.
استونکلد که از این رویال رامبل برد بسیار زیبایی نصیبش شد برخلاف انتظارات
سال موفقی رو نداشت.با اینکه راک رو باکمک وینس مکمن در رستلمنیا برد
اما هیل شدن بی موقعش باعث شد به خیلیا فرصت بهترین شدن توی این سال
رو بده.استارهایی مث کین ،جریکو ، بوکرتی،کرت انگل،بیگ شو، آر وی دی
آندرتیکر کبیر خیلی خوب درخشیدن.اما کسی که از همه بهتر بود هانتر بود.
با نبود راک و رفتن به هالیوود برای فیلم بازگشت مومیایی و هیل شدن استونکلد
بهترین فرصت برای بهتر شدن واسه هانتر ایجاد شد.مسابقه با آندر در رستلمنیا
و همچنین برد های متوالی نوید برد رویال هانتر رو در سال آینده میداد.
بهترین استار سال:تریپل ایچ
************************************************** *************
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2002
این سال با برد تریپل ایچ در رویال رامبل و همچنین باخت راک از جریکو در همین
پی پی وی شروع شد.هانتر با اینکه رویالو برد اما سال خیلی خوبی نداشت.بازگشت
شاون مایکلز به کشتی در این سال یه هایلایت برای این سال محسوب میشه.همچنین
بازگشت اسکات هال هالک هوگن و کوین نش یعنی nwo به wwe هم جذابیت رو دو
چندان کرد.مسابقه ی راک و هوگن در رستلمنیا فراموش نشدنی بود.اما با وجود این همه
استار فوق ستاره یک نفر بنام براک لزنر اومد توی رینگ.اونقد ریکیشی رو زد که داشت
میمرد.بعد همه متوجهش شدن.برد براک در کینگ آف د رینگ سال با مغلوب کردن rvd
در فینال باعث شد که یه نفر جدید به رستلینگ معرفی بشه.اون باید با قهرمان wweکه
آندیسپیوتد چمپیونشیپ بود یعنی دوتا کمربند باهم یکی شده بودن مسابقه میداد.راک با بردن
این کمربند از آندرتیکر آماده ی مسابقه با براک در سامر اسلم شد.طرفدارای راک این سامر
اسلم رو سامر اسلم سیاه نامیدن.چون راک از براک با دخالتهای متعدد پاول هیمن باخت.
بهترین استار سال:براک لزنر
************************************************** ************************
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2003
براک با اینکه خیلیارو توی سال قبل شکست داده بود هنوز مکمن ازش سیر نشده بود
و رویال رامبل رو براک با حذف کردن فینام آندرتیکربرد.مسابقات یک طرفه اش با
کرت انگل و از همه مهمتر مسابقات متعددش با آندرتیکر که همشو بدون استثنا وکاملا
مزخرف برد.مطمئن باشین اگه براک هرچی بود نمیتوست بصورت تاپ آندر رو ببره.
(مکمن همین کارارو کرد که آرزوی دیدن مسابقه ی آندر و گلدبرگ رو به دل مردم
گذاشت.)بازگشت گلدبرگ و برد از راک توی بکلش باعث شد تمام نگاها به طرف
گلدبرگ متمرکز بشه.قهرمان سنگین وزن شدنش و بردهای زیباش از هانتر و باتیستا
و رندی و ریک فلیر و اسکات استینر و خیلیای دیگه باعث شد بدون کوچکترین
تردیدی بهترین استار سال بشه.البته اضافه کنم این سال بد ترین سال کریر بزرگانی
چون راک ، هوگن ، هانتر و براک لزنر بود.
بهترین استار سال:گلدبرگ
************************************************** ******************
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2004
برد بسیار زیبای کریس بنوا در رویال رامبل و همچنین بردهاش در تریپل ترد های
رستلمنیا 20 و بکلش همون سال که با هانتر و hbk مسابقه میداد خیلی شروع خوبی
بود واسش.اما از اون بهتر استاری که خیلی اون موقع ها به چش نمیومد بود.یعنی
رندی اورتن.برد رندی و باتیستا و ریک فلیر از راک و فولی در رستل منیا
و همچنین برد رندی در مسابقه ی هاردکوری که فولی داد و اینترکانتینتال رو
برد خیلی خودشو خوب نشون داد.طوریکه بشه لیاقت حریف بودن آندرتیکر رو
توی رستلمنیا داشته باشه.خیلی دوس دارم رندی رو بهترین این سال
بنویسم اما واقعا کریس بنوا از همه بهتر بود.بدون شک و به اعتقاد خیلیا سیاه ترین
سال برای تاریخ wwe همین سال بود.خداحافظی راک ،گلدبرگ ،براک و تقریبا
استونکلد باعث شدwwe تبدیل به یه مهد کودک بشه که امسال ........توش بشن
آدم و حال همه رو بهم بزنن.اگه هانتر و شاون مایکلز و آندرتیکر نبودن چیزی
از wwe باقی نمیموند.بطور کلی میشه گفت جرقه ی روی کار آمدن سانتینو
مارلا ها در این سال سیاه زده شد.
بهترین استار سال:کریس بنوا
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
خداییش این سالو نوشتم حالم گرفته شد.دستم به تایپ نمیره.
واقعا سال بدی بود.
از کما در اومدم آپدیت میکنم تاپیکو.
به قول کینگ ارسلان فعلا!