سلام
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همان طور که میدانید امشب در یک بازی حساس بارسلونا در استمفورد بریج به مساف چلسی خواهد رفت.
در این تاپیک صحبت ها و اخبار این دو تیم قرار خواهد گرفت.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همان طور که میدانید امشب در یک بازی حساس بارسلونا در استمفورد بریج به مساف چلسی خواهد رفت.
در این تاپیک صحبت ها و اخبار این دو تیم قرار خواهد گرفت.
ترکیب دو تیم مشخص شدند
Chelsea (4-3-2-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Meireles, Lampard; Ramires, Mata, Drogba
Subs: Turnbull, Essien, Malouda, Bosingwa, Torres, Kalou, Sturridge
Barcelona (4-3-3): Valdes; Alves, Puyol, Mascherano, Adriano; Busquets, Xavi, Iniesta; Fabregas, Messi, Alexis
Subs: Pinto, Bartra, Thiago, Pique, Pedro, Keita, Cuenca
صحبت های در مورد این بازی:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ماتا: امسال انتظاراتمان برآورده نشده.با بردن بارسلونا انتظاراتمان برآورده خواهد شد.
آرچیبالد: خیلی برای تیم های انگلیسی بردن لیگ قهرمانان سخت است.
گواردیولا :چلسی برای انتقام نمی اید بلکه برای رفتن به فینال می آید.
دی ماتئو: چلسی نیاز به دو بازی فوق العاده دارد تا بارسلونا را حذف کند.
لمپارد: اگر مثل باری با تاتنهام بازی کنیم میبریم
اخبار لحظه به لحظه نمیخواد که برادر من ... چلسی برد همین ! یه خورده حساب قدیمی داشتیم با بارسا که تا قسمتیش حل شد .
شرح گل : بهترین بازیکن جهان ( ! ) فکر کرد میتونه سـوپـ ـر فرانکی رو دریبل بزنه که توپ رو لو داد و لمپارد یه پاس دقیق داد به رامیرس و رامیرس پاس عرضی داد به دروگبا و کینگ دروگبا گل رو زد .
نکته ی جالب : رامیرس توی این بازی پاس های زیادی داد که با آمار 100 درصد همشون به مقصد رسیدن .
در ضمن ، لطفاً دیگه پیتر چک رو با دروازه بان های تیم های دیگه مقایسه نکنید ، ممنون میشم .
اینجاست که شاعر میگه فنتستیک.
واقعا عالی بود لذت بردم.
البته چلسی تو این بازی بیشتر شبیه بازی رفت سال 2009 بازی کرد و خیلی با بازی برگشت اون سال تفاوت داشت.
واقعا دروگبا عالی بود.فوق العاده بود.یه تنه دهن خط دفاع بارسا رو سرویس کرد.
گری کیهیل هم خیلی عالی بود و صد البته پتر چک که امروز روز بگیرش بود.
جا داره به دی متئو هم تبریک بگیم که نشون داد مربی خوبی هستش و به نسبت ترکیب و سیستم خوبی رو ارائه داد البته درسته شانس هم آورد ولی خوب با همین شانسات که بارسلونا شانسلونا شده دیگه.:دی
این شانسلونا هم فکر کرده همه مثل رئال و تیم های در پیت اسپانیان ولی خوب همونطور که لیورپول در 2007 چلسی در 2009 و در همین سال توسط چلسی مغلوب شدین آدم میشین.
به امید شکست دوباره این تیم در ورزشگاه خودشون.
جا داره یه دماغ سوخته هسایی بگیم که از اول هی میگفتن ال کلاسیکو تکرار میشه.:137:
عزيزان شما به اين ميگيد برد؟١١ نفره دفاع ميكرديد.والا اين برد نيست...
تو نيو كمپ جبران ميكنيم.
ولي من به يك نتيجه رسيدم.كه پيتر چك واقعا يك دروازه بان استثنايي هست.
به طرفداران چلسي به خاطر اين بردي كه حقشون نبود تبريك ميگم...
حق نبود !!!!!!!!!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsalan2 [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
یا شما چیزی از فوتبال سرتون نمیشه عزیز که این حرف رو میزنی یا تعصب و فشار باخت به این روز انداخته شمارو که این حرف رو میزنی !!!!
میشه دلیل به حق نبودن این برد رو بدونم!!!!! پنالتی واستون نگرفتند ؟ چلشس وقت کشی میکرد ؟ چی بود !!!!!!
خوب عزیزه من دفاع کردن به این شکل جلوی بهترین تیم جهان که نتوته هیچ کاری بکنه و به گل برسه یک هنره , چلسی یک گل زد و خیلی طبیعیه که میکشه عقب و میره تو لاک دفاعی , این طبیعته فوتبال هست , شما این کار تیمی چلسی و لایه ایی دفاع کردنشون رو میگی "والا این برد نیست" !!!!!!!
بازی فوتبال همش حمله و گل زدن نیست !!!! و حمله کردن و به گل رسیدن یکی از جزء های فوتباله , خوب دفاع کردن , کار بدون توپ , و ....... جزء تاکنیکهای یک تیمه , چون چلسی عالی دفاع کرده و مسی تو پرس کامل جان تری بود و پاس های ژاوی اینیستا توسط مدافعان و هافبک های چلسی قطع میشد این برد به حق نیست !!!!!!!!!!
در ضمن , ضمن احترام با بارسایی ها , خواهشاً شماها راجع به به حق نبودن برد صحبت نکنید که آدم خندش میگیره تو این زمینه :)
(میلان رو به چه نحو شکست دادید !!!! , پنالتی دوم تیمتون .........)
تبریک میگم به بهترین نقطه قوت چلسی اونم دیرک دروازش واقعا تبریک داره :21:
البته اگه فابرگاس بیشتر دقت کرده بود الان نتیجه غیر از این بود ولی خوب فوتبال به همین چیزاشه که حال میده.:8:
تیمی که تو زمین خودش اینجوری 11 نفره دفاع کنه وای به حال اینکه بخواد تو نیوکمپ جلوی بهترین تیم دنیا بازی کنه ، دقیقا یاده یونان یورو 2004 افتادم:24:
و صدرصد طرفدارهای چلسی در طول این بازی همش این شکلی بودین :51:
به هر صورت ذره ای شک ندارم که بارسا در بازی برگشت به راحتی چلسی رو شکست میده و راهی فینال میشه :15:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط TORNADO [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوست عزیز ، دیشب دو تیم متفاوت مقابل هم قرار داشتند ! یک تیم تکنیکی و جوون و با سرعت ( بارسا ) و یک تیم قدرتمند و کم سرعت و کم تکنیک . پس معلومه چلسی باید از تواناییش در قدرت بدنی بازیکنان استفاده کنه و بارسا هم از سرعت و تکنیکش ، اما دیشب دیدین که قدرت بازیکنای چلسی بر تکنیک بارسا غلبه کرد . همون طور که از قبل دی ماتئو گفته بود اگه کسی مهار شه ما میبریم همون هم شد ! مسی هیچ کاری توی این بازی نکرد در اصل نتونست بکنه ... بعدم انقدر دفاع چلسی عالی بود که این همه کرنر بارسا زد اما یدونش هم به سمت دروازه نیمد چون مدافعان و بازیکنای چلسی از قد بلندشون استفاده کردند و همه توپ ها رو دور کردند .
البته از دلاوری های پیتر افسانه ای هم نمیشه گذشت ، اون هد آخر پویول رو هر دروازه بانی نمیتونست بگیره . یعنی کاسیاس که میگن بهترین دروازه بان دنیاس اگه توی دروازه بود روی این صحنه گل میخورد چون قدش و شیرجه هاش مثل چک نیست ! دیگه ببین چه شیرجه ای زد که مزدک 100 درصد بارسایی گفت " چطوری این توپ رو گرفت چک !!! "
دروگبا هم عـــالی بود ، دریبل هایی میزد که مسی توی این بازی نتونست بزنه :4: فقط مشکل بالا بودن سنش هست که نمیتونست مثل جوونیاش تند بدوه .
منم برد چلسي رو به طرفداراش تبريك ميگم , واقعا عالي بازي كرد . فرارهاي دروگبا خيلي خوب بود و تو چند صحنه بارسا جاموند اونم بدليل سرعت بالاي درگبا بود . تو اين بازي يه چيز ثابت شد اونم اين كه پيترچك واقعا يه دروازه بان هست مخصوصا با اون واكنش اخري , من فكر نميكردم بتونه اون توپ رو بگيره . دفاع هاي چلسي هم عالي بودن و بصورت چندلايه دفاع ميكردن و هروقت مسي پابه توپ ميشد 2-3 نفري تكل ميرفتن :4:. در كل بازي زيبايي بود و اميدوارم بازي برگشت هم به همين كيفيت باشه , نتيجه مهم نيست خود بازي مهمه .
دیشب بارسلونا خیلی بد بازی کرد ولی همون طوری هم اگه شانس میاورد میتونست بازی رو ببره ...
درضمن جالبه اونایی که میگفتن اینتر ضد فوتبال بازی کرد حالا میان از تاکتیک دفاعی صحبت میکنن . اینتر بازی رفت رو اصلا دفاعی بازی نکرد و کلی موقعیت گل دیگه هم داشت و 3 تاش گل شد . بازی تو نیوکمپ اونم بعد اینکه با کمک داور عزیز 10 نفره شدیم اون شکلی بازی کردیم . چلسی که بازی رفت تو خونه این شکلی بازی کرد بازی برگشت معلوم نیست چند نفره میخواد دفاع کنه .
یک فرق دیگه دفاع اینتر با بارسلونا این بود که بارسلونا کلا 4 تا موقعیت داشتن تو 2 بازی که 2 تاش گل شد و 2 تاش هم سزار گرفت ولی بارسلونا تو بازی رفت 8 تا موقعیت گل داشت .
تبریک میگم به چلسی فن های عزیز نظرمو که چند هفته پیش گزاشتم بخونید شما کسی رو منطقی میدونید بیاد بگه بارسا بازی رو میبره اما من گفتم قابل پیشبینی نیست و چلسی بهترین بازیرو انجام میده چلسی تیمی نیست که بخواد توی خونه به امسال بارسا امتیاز وسوخت بده اماده واسه نیوکمپ
در هر صورت چقدر از دیدن خط دفاعی تیمم و له شده مسی لذت بردم:136::136:
ایشالا اگه بدون مورینیو به این جاهای لیگ قهرمانان رسیدید و احیاناً خوردید به بارسلونا بدون مورینیو ببینم چیکار میتونید بکنید . فکر کن مثلاً اینتر الان جلوی بارسا بود :17:
دی ماتئو تنها مربی هست که بارسای گواردیولا رو برد در حالی که تجربه ی مربیگری بالایی نداره ، مثل مورینیو ، گاس هیدینک خدای مربیگری نیست و همین هست که باعث میشه بهش افتخار کنیم .
به نظر من ، چلسی دیشب بسیار خوب بازی کرد ، قبل از بازی من به خاطر غیبت David Luiz خیلی نگران شده بودم ، ولی Cahil خیلی خوب بازی کرد و توانست در مقابل مهاجمات بارسلونا ، قدرتمند ظاهر بشه .
خیلی ها گیر دادن به تیرک دروازه چلسی ؛ باید خدمتشون عرض کنم که این قضیه شانس نیست ، بلکه این از بی عرضگی بازی های بارسلونا است ، همینطور باید دروگبا رو تو این بازی تحسین کرد که واقعا عالی بازی می کرد و وقتی که توپ در دستش می آمد ، دفاع های بارسلونا فقط خطا می کردند .
اما پیتر چک ثابت کرد که واقعا عالی است ، شوت آدریانو و هد پویول رو عالی گرفت ، واقعا هرکس دیگه ای جای چک بود نمی تونست این توپ ها رو بگیره .
واقعا فرانک لمپارد ، توپ مسی رو عالی گرفت و از اون بهتر یک پاس فوق العاده انداخت به رامیرز و پاس رامیرز هم عالی بود و دروگبا هم کار رو تموم کرد .
همین طور باید به مغز متفکر روبرتو دی ماتئو هم اشاره کرد که واقعا تیمش رو خیلی خوب ارنج کرد و توانست بازی رو ببره .
این برد رو به تمام هواداران چلسی تبریک می گویم و یک تسلیت هم به بارسایی ها می گم که فکر می کردند چلسی چیزی نیست !
من دیشب از بازی لذت وافری بردم
اولا به خاطر اینکه یه تیم دقیقا به شرح وظایفش عمل کرد و هیچ سوتی نداد
دوما من طرفدار پروپاقرص هیچ کدوم نبودم و خیلی استرس بهم وارد نشد ( البته دقایق اخر چرا )
یه نکته هم بگم درسته هیچ وقت طرفدار چلسی نبودم ولی هیچ وقت هم ازش بدم نیومده حتی اون موقع ها که ویالی و زولا و دنیس وایز و مارسل دسایی تو تیم بودن یه نمه طرفدارشون هم بودم ولی داستان من با بارسا فرق داره
من از اول دشمن بارسا بودم حتی اگه جلوی تیم ماست بندی شاسکول اباد هم بازی کنه من طرفش نیستم اینم از این
دوستان همه نکات فنی رو گفتن و حرف دیگه ای نیست فقط در اخر به همه طرفدارای چلسی تبریک می گم و این نکته رو هم یاد اور میشم اگه چلسی همینطور که دیشب روز عالی تک تک بازیکناش بود تو بازی برگشت ظاهر بشه
تخ-مای بارسا کشیدس :4:
چلسی خوب بازی کرد و حقشم توی این بازی برد بود هر چند که خیلی دوست داشتم بازی رو بارسا ببره اما دیدید که پیتر چک فوق العاده بود
تبریک به هوداران چلسی :15:
پیتر چک ! :8:
اول از همه به طرفدارای چلسی تبریک میگم .........
دیشب اول از همه به نقش تعیین کننده ی یک مربی پی بردیم . فردی مثل بو آس با شیوه ی مدیریت خود که فقط به خاطر ناپختگی و عدم تجربه بود داشت باعث میشد چلسی یکی از بدترین فصل هاشو داشته باشه این آقا به خاطر لجبازی لمپارد و دروگبا رو نیمکت نشین کرده بود و جالب ترین مصاحبه دنیا رو کرده بود که گفته بود : من برای بقا در چلسی هیچ احتیاجی به بازیکنای چلسی ندارم !!!!!!!! این مصاحبه اوج ناپخته بودن یک مربی رو نشون میده ......... خلاصه این آقا برکنار شد و ما فهمیدیم ظاهرا به کمک بازیکنا احتیاج داشته ![برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مربی های ایتالیایی بیشترشون از درک فوتبالی بالایی برخوردارند و مدیریت دی متئو سرمربی جدید چلسی هم این موضوع رو تا حدودی به ما اثبات کرد .....
با درخشش پیتر چک در نیمه نهایی یاد درخشش پاول ندود توی نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2003 افتادم که اونم یک جورایی به عنوان یک چکی یووه رو یه تنه برد فینال ولی یک مشکلی هست ..........
توی ورزشگاه استمفورد بیریچ اصلا چلسی موقعیت آنچنانی نداشت توپ گیری های بیش از حد پیتر چک تک به تک های بارسا و تیرک هایی که به دروازه چلسی زدند و توپی که اشلی کول از رو خط دروازه چلسی کشید بیرون نشون گر شب بسیار بسیار وحشتناک در نیوکمپ برای چلسی هست !
امیدوارم در فینال بازی چلسی و بایرن رو ببینم .............. هر چند که واقعا بایرن و چلسی با این بردهای دور رفت بازم نمیشه گفت صعود کردند چون بازیه برگشت توی برنابئو و نیوکمپ واسشون حکم ورود به جهنم محسوب میشه ..............
تبریک به همه طرفداران چلسی