میخوام بچه زرنگا رو بشناسم.(دروغ ممنوع)
نمایش نسخه قابل چاپ
میخوام بچه زرنگا رو بشناسم.(دروغ ممنوع)
من همیشه معدلم پایین بود سوم دبیرستان شدم 11/57 صدم :4: البته با رشوه :4:
معدل خودت چند شده حالا :15::21:نقل قول:
نوشته اصلی توسط M L J
من فردا کارنامه میگیرم بهتون میگم.
سال چندم هستي علي اقا :21::15:نقل قول:
نوشته اصلی توسط ali_ghadiri moghaddam
سال سوم هستم رشته انسانی شما چطور؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط Animal Batista
ما که دو ساله دیپلم گرفتیم!
ولی تو مدرسه معدلم 15.5 بود!!!! (خجالت)
الان هم که دانشجوییم و داریم هر ترم تر میزنیم! (خنده)
ما که شدیم 14.05 عربی رو خراب کردیم یعنی فقط من نه کل کلاس
انضباط هم شدم 17 نامردا 3 نمره ازم کم کردن(گریه)
منم سوم رياضي هستم
معدلم 15.5
خيلي خراب كردم از بس اومدم تو نت
اين ترم ديگه بايد بشينم بخونم
معدل منم شد 17.20 از دست هامون دهنت سرویس ما رو هم بدبخت کردی من سال پیش معدلم 19.20 بود لاشیییییییییییییییییییییی ییییییی....دهنت رو سرویس میکنم شاید هم از نت محروم بشم ....!!!نمی دونم !!!
حالا چرا میزنی پوریا:28::4:
من آرزوم یه روز معدلم بشه 17 حالا تو شدی 17.20 ناراحتی:4::31::18:
آرزوته ؟؟؟؟ (خنده) بابا من ترم دیگه بایت معدلم 19 به بالا بشه ...وگرنه (دیوانه میشم)
یه بچه زرنگ در اومد[خنده]
سال سوم.ریاضی فیزیک.47/19
بابا شماها همتون دبیرستانی هستید و معلاتون 15 به بالاست من که کلاس دوم راهمایی بودم شدم معلدم شد 13خورده هاش رو یادم نیست سوم راهنمایی که فکر کنم شدم 10 و خورده ای دبیرستان هم که بماند:4:
هامون این شکلک ها رو از کجا میاری تو یه تاپیک کد هاش رو بزن ما هم استفاده کنیم من فقط میدونم :4: میشه این شکلکه:4:
بابا بچه زرنگنقل قول:
نوشته اصلی توسط JOHNCENA
یه دستی هم به سر ما بکش
(خنده)
ارش جان تو که میگفتی درست خیلی خوبه اما الان که معدلت رو میگی از منم که بدتری:26::35:
آقا همه درساشون خوب فقط سر ما کلاه رفت:33:
ارش جون شکلک اگر میخواهی ببینی باید بری روی ارسال پاسخ بزنی بعد در صفحه باز شده روی صورتکهای بیشتر کلیک کنی اگر کلیک کنی همه شکلکهای سایت میاد
خداحافظ
منم با اومدن به نت درسم قوی تر شدش !!
معدلم 19.46 شد دوم ریاضی
البته اگر انضباط رو 20 میشدیم معلدم میشد 19.60 به بالا !!
منم دوم ریاضیم تو تیز هوشان شدم 19.31
سوم ریاضی -معدل:19.46
بابا بیخیال شید
چه خر خونی ریخته ه ه ه ه ه ه ه!!!!
17.87
آقا دروغ گو دشمن خداست(خنده)
اگه اینجوریه من شدم 19.99
سلام بچها من هم میگم از همه شما بی سواد تر هستم :11:
[quote=ali_ghadiri moghaddam]
سلام علي اقانقل قول:
نوشته اصلی توسط Animal Batista
من هم انساني ميخونم البته فارق التحصيل شدم :24:
الان هم پشت كنكورم و دارم ميخونم براي كنكور :28::10::23:
من پارسال با معدل 18.87 دیپلم ریاضی گرفتم
امسال پیشدانشگاهی ترم اول شدم 8.51 چهار تا درسم تجدید شدم
همش تقصیر رپ بود(اشک تمساح دارم میریزم)
قربون خودم برم من تو تیزهوشان دوم راهنمایی معدلم شد 98/19 =20 :24:خدا کنه امسال هم همینجوری بشه :30:
وای این تاپیک ماله کیه!!! حدودا 2 سال از عمرش میگذره.!نقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
در ضمن زیاد قربون صدقه خودت نرو راهنمایی کلا کلاسش با دبیرستان فرق میکنه !!!
من سال دوم رشته ریاضی شدم 87/19 کلی حال کردم فقط تو این عربی پدر سگ نمره کم آوردم
منم كه تو تيزهوشان معدلم شد 95/19 اونم بخاطره اين كه چرا از ديوار بالا ميري.؟؟؟ :4:
نامرداا انضباط دادن 19 :10: :10:
دخترا چه قد خر خونن :4: :4:
منم کلاا بخونم نخونم از 19 نیم پایین تر نمیام:27::24: ( در سعی هستم معدل پایین 19 بگیرم :4: )...امسال از 24 ساعت 28 ساعت پا نت بودن کل خانواده میگفتن نوبت دوم گند میزنی ... تر میزنی و از اینا..... ما هم برا هر امتحان 1- 1.5 ساعتی با کمک PSP گرامی خوندیم شدیم 19.83 همه گفتن ماشالا :4: :4: :4:
من 2 تا لیسانس دارم 1 . خیابون گردی 2 . ولگردی از عرفان بپرسین الان دارم لیسانس دمبل زنی رو هم میگیرم !!!!!!!!!! شوخی کردم بابا!!!!!!!!!!! معدلهام کلا پایین 17 نیومده فقط اول دبیرستان بودیم که رئیس هایه دبیرستان لج کردن چون بسیجی بودن ما هم یکم از این ریش عجق وجقی ها می زاشتیمو و با کروات میومدیم سر کلاس چونکه حرص اونا رو در آریم ! اون سال معدلم شد 14
راستی کیا مدرسه رو میپیچونن میرن پی دخ.. با.. !!!!!!!!!!!!!!!!!1 خیلی کار بدیه بهتون توصیه نمیکنم !!!!!!!!!!!!! ( با خنده )
من میرم سوم راهنمایی معدلم شد 20 هه هه هه هر ترم درم یک سکه از پدر و مادرم جایزه می گیرم.نامردا بچه ها بهم می گن خرخون منم بهشون میگم :بیسواد درس خون
من امسال دیپلم گرفتم معدل دیپلم 17/87
ترو جان عزیزتون بیخیال شین !!! من معدل دیپلمم که 5 سال پیش گرفتم شد 13/87 !!! الان مهندسه مدیریت نرم افزار و پایگاه داده ها هستم !!! جای کرکری خوندن برید بشینید فکر کنید که چند وقت بعد که خواستم برم دانشگاه بابام پول دانشگاه میده بهم یا نه ؟؟؟ اونجا چه خاکی توو سرم میریزم ؟؟؟؟ خونه با کی میخوام اجاره کنم ؟ اون کسی که باهام خونه میگیره معتاد یا الکلی هست یا نه ؟؟؟ اجاره خونه رو چطوری باید بدم ؟؟؟ و هزاران تا فکر دیگه که بدبختانه سنتون هم نمیرسه بهشون فکر کنید !!! امیدوارم به این موانعی که گفتم برنخورید !!! الهی آمین . :10::10::10: :34::34::34:
34/18 سال دوم.
خی منم راستشو میگم
تو راهنمایی که بودم معدلم زیر 19 نبود
ولی وقتی رفتم دبیرستان سال اول شدم 15 خوردی سال دوم 13.33 سال سوم 12 خوردی و پیش دانشگاهی شدم 18.92 !!!! رشتمم ریاضی بود کلا از وقتی رفتم پیش دانشگاهی همه چی تغییر کرد الانم که دانشگاهم و دارم حسابداری میخونم تو شهر خودمون راحت !! :4:
ما شا لا به همه خـــر خوان ها :4: ما که دو ساله میخوایــم دیپلــم بگیــریم سره 1 درس هــی میوفتیــم :4: